„Mums jau gana!“ Už šį nusikaltimą – dviratininkams laisvės atėmimas iki gyvos galvos

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kestutisz 2025-05-07 16:11
O tai kokia bausėm užmušus su plyta arba kaip ten dabar madinga prisivežus visokių importinių "gydytojų ir inžinierių"? Koks gi skirtumas kuom sužeidė/užmušė.
mindaugas.vaitiekūnas 2025-05-07 21:37
Įdomu kokios bausmės dabar, kai pėsčiasis žūsta dėl automobilio vairuotojo kaltės: 3 metai lygtinai?
Hmz 2025-05-08 17:25
Google skuba į pagalbą: BK 281 str. 5. Tas, kas vairuodamas kelių transporto priemonę pažeidė kelių eismo saugumo ar transporto priemonės eksploatavimo taisykles, jeigu dėl to įvyko eismo įvykis, dėl kurio žuvo žmogus, baudžiamas laisvės atėmimu iki septynerių metų.
immortallt 2025-05-09 12:01
Visi nemėgsta dviratininkų, bet kodėl visiems ok, kai pėstieji eina dviračio taku? Ir tiesiogine to žodžio prasme, dažniau eina dviračių taku (jei nėra ant važiuojamosios dalies padarytas), nei pėsčiųjų taku. Kartais net pėsčiųjų takas visokeriopai geresnis, bet dalis panašu tyčia eina dviračių taku. Arba kai automobilius palieka ant dviračių takų? Arba kai dviratininką važiuojantį tiesiai, dviračių taku, nukerta automobilio vairuotojas ir dar staigiai užstabdo? Arba kai tiesiog užmuša dviratininką. Arba kai tyčia iš šono spaudžia, kad atsitrenktų dviratininkas į bordiūrą ir tada skristų? Taip, tarp dviratininkų visokių yra, kaip ir pilna visokių vairuotojų (va, aną savaitę važiuoju A+EV+4+ juosta, pyst, kitas užkerta prieš nosį kelią, nes sugalvojo sukti į kolonėlę. Įjungė posūkį ir tiesiog suka. Stabdžius iki dugno, avarinis stabdymas irgi susijungė viskas. Nuvažiuoju jau paskui jį į kolonėlę, tas man aiškina, taigi jis posūkį parodė, tai jis jokių eismo taisyklių nepažeidė. Realiai jei visiems reikėtų perlaikyti bent jau teorijos egzaminą su įvairiomis gyvenimiškomis situacijomis, 2/3 jo neišlaikytų nei iš pirmo, nei iš antro karto.
kukulis4 2025-05-09 14:36
As gyvenu vietoje, kur aplinkui tikrai daug dviraciu taku, ir vazinetoju irgi daug. Ka pastebiu, tai kad dviratininko elgesi galima nuspeti, is to, kaip jis apsirenges. - Jei matai, kad su salmu, normaliais sportiniais batais, dviratininko (ar bent jau aptemptos kelnes) - gali but praktiskai garantuotas, kad eisme jis elgsis visiskai prognozuojamai. Man, kai dalyvaujant eisme kaip automobilio vairuotojui, tenka susidurti su dviratininku, labiausiai patinka, kai dviratininkas aiskai parodo, kad jis tave mato, ir kad jis nori is taves to paties - ta prasme, kad parodyciau, jog ir as ji matau. Tokiu budu atsiranda kontaktas, ir tikimybe, kad ivyks kazkas neprognozuojamo, praktiskai isnyksta. Man, tiesa sakant, netrukdo, kad dviratininkas, vaziuodamas per pereja, nuo dviracio nenulipa. Jeigu prie perejos jis sustoja, uzmezga akiu kontakta su manimi, kaip kitu eismo dalyviu, tai viskas - man jokiu problemu ji praleist (nes pagal ket, as ji turiu praleist) o jis pasispyres viena koja, per pereja gali pervaziuot greiciau, nei kad persistumt dvirati. Win-win. Blogiausia yra, kai atlekia koks nors driskius su bolto dviraciu ar paspirtuku, ir net nepristabdes soka i pereja, nes jam pereja ir dviraciu takas - vienas ir tas pats, ir pagal jo suvokima, jeigu jam pirmenybe, tai kiti eismo dalyviai turi ji pastebet ir praleist. Problema tame, kad pastebet ir praleist is tiesu turi, bet jei netycia nepastebes - tai vienas gaus baudziaka, o is kito liks kotletas.