Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2025-05-11 14:49
Išvada start/stop sistema yra variklių, akumų ir starterių žudikas nr 1.
Beto keisti variklių alyvą, kaip rekomenduoja gamintojas irgi yra variklių žudymas, nes intervalai ten nustatyti per ilgi, reikia keisti kas 10kkm, ar mažiau.
Kyborg 2025-05-11 18:55
Visiškai klaidinga išvada. Net vanduo taip greit nenutekėtų ir detalės sausos neliktų.
bahuriux 2025-05-11 22:16
Ne apie nutekėjimą nuo cilindrų sienelių eina kalba, o apie slėgio nebuvimą visuose slydimo guoliuose pvz. alkūninio veleno, paskirstymo velenų, (paskui dar išteka iš hidraulinių kompensatorių, bet čia palyginus dar maža bėda). Slydimo guoliai dirba ant tepalo plėvelės ir jei nėra paduodamas tepalas po slėgiu dilimas vyksta intensyviai. Slėgis krenta iki 0 bar praktiškai iš karto užgesinus variklį. Užvedus kaip ir rašė straipsnyje reikia palaukti bent kelias s kad sukiltu slėgis tepimo sistemoje. Kiekvienas variklio užvedimas prilygsta 300km trasoje palei variklio besitrinančių dalių pažeidimus, skaičiau šitą knygoje apie degalus ir tepalus.
Bet tas jums neturėtu būti aktualu su šiuolaikiniais mažalitriais varikliais mažiau nei 1,6l nes jų kūbatūros kaip žoliapjoviu ir žiedai taip pat greitai sudyla kaip žoliapjovių (net jei būtu idealiai tepami) ir taip pat greit netenka kompresijos, galios ir ekonomijos, Nes žiedo paviršiaus ploto ir cilindro tūrio santykis yra ne mažų kūbatūrų variklių naudai. Fūros ne bereikalo važiuoja milijonais km be variklio remonto, o koks ten ford eco boost net gamintojo garantijos nepasiekia.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
3 sekundžių taisyklė. Mechanikas atskleidžia variklio ilgaamžiškumo paslaptį