3 sekundžių taisyklė. Mechanikas atskleidžia variklio ilgaamžiškumo paslaptį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2025-05-11 14:49
Išvada start/stop sistema yra variklių, akumų ir starterių žudikas nr 1. Beto keisti variklių alyvą, kaip rekomenduoja gamintojas irgi yra variklių žudymas, nes intervalai ten nustatyti per ilgi, reikia keisti kas 10kkm, ar mažiau.
Kyborg 2025-05-11 18:55
Visiškai klaidinga išvada. Net vanduo taip greit nenutekėtų ir detalės sausos neliktų.
bahuriux 2025-05-11 22:16
Ne apie nutekėjimą nuo cilindrų sienelių eina kalba, o apie slėgio nebuvimą visuose slydimo guoliuose pvz. alkūninio veleno, paskirstymo velenų, (paskui dar išteka iš hidraulinių kompensatorių, bet čia palyginus dar maža bėda). Slydimo guoliai dirba ant tepalo plėvelės ir jei nėra paduodamas tepalas po slėgiu dilimas vyksta intensyviai. Slėgis krenta iki 0 bar praktiškai iš karto užgesinus variklį. Užvedus kaip ir rašė straipsnyje reikia palaukti bent kelias s kad sukiltu slėgis tepimo sistemoje. Kiekvienas variklio užvedimas prilygsta 300km trasoje palei variklio besitrinančių dalių pažeidimus, skaičiau šitą knygoje apie degalus ir tepalus. Bet tas jums neturėtu būti aktualu su šiuolaikiniais mažalitriais varikliais mažiau nei 1,6l nes jų kūbatūros kaip žoliapjoviu ir žiedai taip pat greitai sudyla kaip žoliapjovių (net jei būtu idealiai tepami) ir taip pat greit netenka kompresijos, galios ir ekonomijos, Nes žiedo paviršiaus ploto ir cilindro tūrio santykis yra ne mažų kūbatūrų variklių naudai. Fūros ne bereikalo važiuoja milijonais km be variklio remonto, o koks ten ford eco boost net gamintojo garantijos nepasiekia.
kestutisz 2025-05-12 10:15
Kažkaip vis daugiau mechanikų išminties paduoda į gryno VDV pabaigą :) Kaip ir viskas teisingai, bet tas pats start-stop irgi užlagina, ir hibrido atveju net nežinau kaip intensyviai įsuka variklį kai nusprendžia jog reik jį įjungt. Dar tradiciniuose gal duoda laiko įsisuskti, bet su ala MILD hibridais tai ten jau kaip starteris ant steroidų, suka iškart iki darbinių rpm. Ždž netaip daug ką kontroliuoti belieka, tik nu nespausti iškarto pirmu bėgiu iki redlaino.
kukulis4 2025-05-12 11:38
Butu neteisinga daryt isvadas is vieno atvejo, bet gal atsiras ir daugiau, kas savo case'us papasakos. Maniskis toks - turim 1.6 dyzelini auto su start/stop sistema nuo 2015 vasaros (pirktas visiskai naujas). Iki siandienos pravaziuota 220k km (realiai kai vaziuoja, per metus nuvaziuoja arciau 30k, bet per covid'a pora metu praktiskai prastovejo), tepalus keiciu grubiai karta per metus (gamintojas rekomenduoja kas 30k km arba karta per metus, ziurint kas ivyksta pirmiau), akumuliatoriu keiciau 1 karta po 6 metu eksplotacijos. Vienintelis remontas, kuris gal kazkiek galetu buti siejamas su varikliu (nors is tikro, tai nelabai) - oro srauto reguliatoriaus keitimas, dar garantinio laikotarpiu. Tai vat, mano atveju, nepanasu, kad start/stopas turetu kazkokios reiksmingos itakos varikliui, starteriui, ar akumui. Ar turi kasnors kitokiu patirciu?
immortallt 2025-05-12 17:45
Mano elektromobiliui vienodai rodo start/stop Tiesa, net tepalų yra variklyje, ir juos net keisti reikia. Perkant klausiu wtf, tai ten daugiau sutepti nei keisti tepalus reikia, ir tai profilaktikai. Toliau nesigilinau. Aiškinsiuosi po 5 metų. Taip kad VDV problemos labai greitai taps tik prisiminimai.