Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Javax 2011-07-04 10:59
reklaminis triukas?
Larmrkanas 2011-07-04 11:14
Aš kaip nors kitai būčiau tada rašęs
"Laikinai viršijome pajėgumą. Bandykite dar kartą netrukus."
Iš googlės to nesitiki.
RealEfect 2011-07-04 11:31
Kaip ir sakiau, kad i Google+ masiskai eis ir pereis vartotojai, taip jau ir vyksta dabar.Aisku, jog cia bus reklama is ju puses, nes kai yra beta stadija, tai jiems tuo geriau kuo daugiau zmoniu, jie gauna daug daugiau ivertinimu, nuomoniu, pastebi daug klaidu, cia juk su visomis produktu beta versijomis taip jau yra.Tik nelabai suprantu, kam jiem reikia tos reklamos, kaip jau ir taip visa internetine ziniasklaida isplatino apie si socialini tinklalapi naujienas, tai jiem pilnai tos reklamos uztenka.Po kazkurio laiko matysim naujiena "Facebook masiskai mazeja vartotoju-imone zada uzsidaryti del bankroto"
werafonas 2011-07-04 11:43
Nemanau, kad toks scenarijus įmanomas. Aišku, nieko amžino nėra, tačiau žlugti tokiam milžinui reiktų labai daug laiko.
Tautwas 2011-07-04 11:56
Kažkaip man nepatinka ši situacija. Logiškiausia iš Google pusės būtų atrinkti kandidatus testavimui ir neleisti jų skaičiui didėti, o tada po kiek laiko viską sutvarkius ir patikrinus paleisti plačiam naudojimui. Tuo tarpu nors ir buvo ne galutinė versija, bet žmonės galėjo prisiregistruoti. O dabar tai uždraudė ir potencialūs vartotojai nusispjovė ir galbūt nebesinaudos ateityje šiuo socialiniu tinklu. Čia kaip prekybos centre pamatai akciją, bet pasirodo tas produktas jau išpirktas, ateini rytoj žiūri vėl tas pats ir susinervini ko pasekoje daugiau neini į prekybos centrą pažiūrėti ar galėsi įsigyti šią prekę.
immortallt 2011-07-04 12:18
Apple atzvilgiu kazkodel priesingai... Tycia nepagamina pakankamai ir sandeli laiko, zmones eina is dienos i diena ir zyzia telefono ar kito puodo. Esme ta, kuo preke retesne, tuo labiau jos nori!
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Google“ nespėja tenkinti savo socialinio tinklo paklausos