„Tesla“ skęsta, o Muskas ją tempia žemyn. „Ir tunelio gale šviesos nematyti...“ ()

© National Transportation Safety Board | https://www.flickr.com/photos/ntsb/
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
DOGE veikla taip pat greitai tapo prieštaringa. Departamentas atleidinėjo žmones „aklai“, pralaimėjo bylas ir savanoriškai grąžino žmones į pareigas, kai paaiškėjo, kad jie paralyžiavo vyriausybinių įstaigų veiklą.
„Reuters“ savo ruožtu atkreipia dėmesį į augančią kiniškų automobilių konkurenciją, taip pat į lėtą modernizuoto „Tesla Model Y“ diegimą gamyboje. Automobilis buvo pristatytas sausį, tačiau, pavyzdžiui, „Tesla“ interneto svetainėse Vokietijoje, JK, Prancūzijoje ir Italijoje nurodoma, kad šio modelio pristatymai prasidės tik birželį.
Ar šis atnaujintas modelis padės sutaupyti pardavimų? Praėjusiais metais „Model Y“ buvo vienas perkamiausių automobilių Europoje, tačiau toks staigus ir ryškus pirkėjų posūkis vargu ar susijęs su atnaujintos versijos laukimu.
Reaguodamas į prastus rezultatus, Elonas Muskas paskelbė, kad ketina sumažinti savo darbo laiką DOGE ir grįžti į įmonę. Tačiau nėra aišku, ar tai yra sėkmės receptas.
„The Wall Street Journal“ pranešė, kad „Tesla“ valdyba kreipėsi į darbuotojų įdarbinimo srityje besispecializuojančias įmones, kad surastų Elono Musko pakaitalą. Pati „Tesla“ tai neigė, o Muskas straipsnį pavadino melagingu.
Tačiau kas žino, ar investuotojai, prarandantys milijardus dėl krentančios „Tesla“ akcijų kainos (nuo metų pradžios kaina nukrito trečdaliu), nesiima užkulisių veiksmų, kad pašalintų Muską iš generalinio direktoriaus pareigų, laikydami jį našta savo įvaizdžiui?
Vienas dalykas yra tikras. „Tesla“ juda žemyn, ir pakeisti nepalankias tendencijas bus labai sunku.