„Blogiausias amerikietiškas automobilis.“ 10 000 trūnija. Niekas jo nenori (Video) ()
„Tesla Cybertruck“, neseniai pramintas „blogiausiu visų laikų amerikietišku automobiliu“, kelia dar daugiau problemų Elono Musko įmonei. Neparduotų automobilių kiekis ką tik viršijo istorinį 10 000 vienetų rekordą. Sandėliuose automobiliai renka dulkes, o klientai nenoriai perka elektrinius pikapus.

© Mr.choppers, CC BY-SA 3.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:2024_Tesla_Cybertruck_Foundation_Series,_front_left_%28Greenwich%29.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pramonės svetainė „Electrek“ praneša, kad neparduotų „Tesla Cybertruck“ automobilių atsargos pasiekė istorinį rekordą – daugiau nei 10 000 automobilių. Vidutinė „Cybertruck“kaina siekia apie 76 000 dolerių, tai reiškia, kad „Tesla“ tokiu būdu „įšaldė“ beveik 800 mln. dolerių.
Praėjusiais metais parduoti 38 965 „Tesla Cybertruck“. Ir tai atsižvelgiant į praėjusių metų duomenis, kai „Cybertruck“ pardavimai buvo net dvigubai didesni nei dabar!
Kai kurie analitikai prognozuoja, kad ateinančiais mėnesiais galime tikėtis „Cybertuck“ gamybos sustabdymo, kuris, anot Elono Musko, turėjo būti „Tesla“ pardavimų variklis.
2023 m. lapkritį ekscentriškasis „Tesla“ vadovas kalbėjo apie „neapsakomą paklausą“ ir teigė, kad „automobilį rezervavo daugiau nei milijonas žmonių“. „Cybertruck“ pardavimo planuose buvo numatyta pagaminti iki pusės milijono vienetų per metus. Šiuo metu analitikai skaičiuoja, kad gamintojui gali kilti problemų parduodant kuklius 20 000 „Cybertruck“ vienetų Jungtinėse Valstijose per metus.
|
Remiantis tokių svetainių kaip „Tesla-info.com“, kuri vertina „Tesla“ atsargas, duomenimis, daugelis aikštelėse esančių automobilių buvo parduodami mažiausiai 4 mėnesius. Tai reiškia, kad nemaža jų dalis yra iš praėjusių metų produkcijos, o tai dar labiau apsunkina reikalą. Jiems netaikoma mokesčių lengvata (šiuo atveju – 7 500 USD), kuri JAV taikoma 2025 m. pagamintiems automobiliams. Todėl „Tesla“ privalo dar labiau sumažinti kainas ir smarkiai sumažinti pelno maržas, kad paskatintų pirkėjus pirkti praėjusių metų gamybos automobilį.
Tikrąją „Cybertruck“ paklausą geriausiai įrodo tai, kad prekiautojų skelbimuose nesunkiai galime rasti, pavyzdžiui, naujų vienetų iš ribotos „Cybertruck Foundation Series“ versijos, kurios gamyba baigėsi praėjusių metų spalį.
Balandžio pradžioje, išanalizavusi praėjusių metų „Cybertuck“ pardavimų duomenis, amerikiečių žurnalo „Forbes“ redakcija „Tesla“ pikapą pavadino „blogiausiu amerikietišku automobiliu“ . Modelio situacija buvo lyginama su kadaise „Ford“ sukurto prekės ženklo „Edsel“ istorija, kuris plačiai laikomas didžiausia Amerikos automobilių pramonės istorijos nesėkme. Kai 1957 m. debiutavo pirmasis modelis, „Ford“ pardavimo planuose buvo numatyta 200 000 vienetų paklausa per metus. Iš viso pirmaisiais metais buvo parduota tik 63 000 vienetų, o po dar dviejų prekės ženklas buvo likviduotas.
Tęsinys kitame puslapyje: