„YouTube“ reklamos nuo šiol erzins dar labiau. Privers ne vieną nusikeikti  ()

Kol kas tiksliai nežinoma, ar bus galima išjungti ar praleisti „Peak Points“ intarpus, kaip įprastą reklamą.



© greenwish _ (Public Domain) | https://www.pexels.com/photo/a-smartphone-with-a-logo-of-youtube-13883889/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„YouTube“ pradės rodyti reklamą iškart po ryškiausių ir emocingiausių vaizdo įrašų momentų. Naujasis taikymo formatas, pavadintas „Peak Points“, naudoja dirbtinį intelektą „Gemini“, kad analizuotų vaizdo įrašus ir nustatytų scenas su didžiausiu įtraukimu, pavyzdžiui, kulminacinius ar emocinius epizodus. Vos tik toks momentas baigiasi, žiūrovui bus parodomas reklamos skelbimas.

„Peak Points“ buvo pristatytas neseniai vykusiame „Upfront“ renginyje Niujorke, praneša „TechCrunch“. „YouTube“ sumanymu, reklama po „piko taškų“ bus efektyviau įsimenama, nes žiūrovai tuo metu yra labiausiai įsitraukę į turinį. Šį požiūrį galima palyginti su strategija, vadinama emociniu taikymu, kai marketologai stengiasi pateikti reklamą, kurios pobūdis atitinka vaizdo įrašo nuotaiką.

[Vokietija] 10 kartų pigiau nei Lietuvoje! Pneumatinis vinių pistoletas. Būtinas kiekvienam. Ribotas kiekis
5816 6

Nuostabiai gera kaina

Iš Vokietijos, greitas ir saugus pristatymas

Labai gausus rinkinys, puiki kokybė

Išsamiau

Nors paprastai bet kokios naujovės yra žingsnis į priekį, naujojo formato prieštaringumas akivaizdus: reklamos pertrauka įdomiausiu momentu gali patikti ne visiems vartotojams. Daugelis mieliau žiūri vaizdo įrašus be trikdžių, ypač jei jie sukelia stiprias emocijas. Kol kas tiksliai nežinoma, ar bus galima išjungti ar praleisti „Peak Points“ intarpus, kaip įprastą reklamą.

 

Lygiagrečiai „YouTube“ pristatė ir patrauklesnį žiūrovams formatą – pirkinių juostą tiesiai reklamoje. Dabar žiūrėdami vaizdo įrašą vartotojai galės įsigyti prekes neperėję į kitas svetaines. Bendrovės nuomone, tai turėtų patikti tiek reklamuotojams, tiek vartotojams.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: TOPCOM
TOPCOM
(1)
(2)
(-1)

Komentarai ()

Susijusios žymos: