„Tesla“ pagaliau prisipažino. „Mes keleriais metais atsiliekame nuo konkurentų“ ()
Jis mano, kad „Tesla“ vis dar turi galimybę pasivyti.

© Raimundo Campbell (Public Domain) | https://www.pexels.com/photo/tesla-model-x-on-scenic-sydney-road-30479293/
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Automobilių ateitis – ne tik elektriniai automobiliai, bet ir užtikrintai autonomiški. Būtent šiuo antruoju aspektu „Tesla“ atsilieka nuo konkurentų.
2012 m. birželį prasidėjo „Tesla“ elektromobilių revoliucija. Gamintojas pristatė „Model S“, varomą vien elektra. Tai buvo pirmoji įmonė, pradėjusi didelio masto elektromobilių gamybą.
Tačiau šiandien „Tesla“ turi vieną problemą. Įmonė iki šiol nesuprato, kad inovacijų lyderio titulas nesuteikiamas kartą ir visiems laikams. Reikia nuolat dėl to dirbti. Ir amerikiečiai to nepadarė. Įrodymai? „Model S“, kuris po kelių dienų švęs savo 13-ąjį gimtadienį, siūlomas ir šiandien. Tai reiškia, kad pagal gamybos ilgumą automobilis greičiausiai gali konkuruoti tik su „Fiat 500“. Ir kova tikrai vyksta ne dėl garbingo titulo.
|
Šiuo metu Kinijos prekių ženklai siūlo daug įdomesnius elektromobilius. Jie yra greitesni, modernesni ir turi daugiau įvairių funkcijų. Ir griežtai automobilių pramonei skirta produkcija nėra vienintelė sritis, kurioje „Tesla“ šiandien atsilieka. Dar vienas dalykas – vairavimo autonomija. Ir čia Amerikos bendrovė atsiliko nuo savo pasaulinių konkurentų.
„Tesla“ atstovas prisipažįsta: „mes keleriais metais atsiliekame nuo konkurentų“
Ashokas Elluswamy, „Tesla“ autonominio vairavimo ir dirbtinio intelekto skyriaus vadovas, interviu metu kalbėjo apie per mažą pažangą autonominio vairavimo srityje. Jį cituoja „IThardware“. Elluswamy teigia, kad prekės ženklas keleriais metais atsilieka nuo „Google“ „Waymo“. Nepaisant visko, vadovas optimistiškai žvelgia į ateitį. Jis mano, kad „Tesla“ vis dar turi galimybę pasivyti. Tai nepaisant to, kad „Waymo“ autonominis vairavimas jau techniškai veikia.
Elluswamy atkreipia dėmesį į dar vieną faktą. Jis pabrėžia, kad „Tesla“ gali turėti operacinį pranašumą autonomijos požiūriu. Nes jos sistema yra paprastesnė ir pagrįsta kameromis, o ne brangiais ir energiją eikvojančiais lidarais.
Autonominė sistema su kameromis. „Youtuberis“ įrodė, kaip tai veikia
Nors teigti, kad „Tesla“ vis dar turi galimybę pasivyti, yra tipiškas viešųjų ryšių pavyzdys, kalbėti apie technologinius aspektus yra gryna grožinės literatūros forma. Skirtumą tarp kameromis ir lidarais pagrįstų autonominio vairavimo technologijų geriausiai pademonstravo „YouTube“ kūrėjas Markas Roberis. Jis įrodė, kad rūke ar net lietuje kameros mato labai mažai. Taip mažai, kad jos gali nepastebėti sienos priešais automobilį. Lidaras tokių nesėkmių nepatiria.
Todėl ši situacija veda prie kitos išvados. „Tesla“ autonomijos požiūriu nuo „Waymo“ atsilieka ne tik keleriais metais. Ji taip pat atsilieka... psichologiškai. Kol prekės ženklo inžinieriai nepakeis savo mąstysenos, bendrovė nežengs nė vieno esminio žingsnio į priekį. Ir net jei jis tai padarys, tai gali kelti grėsmę kelių eismo saugumui.