„Rimtas smūgis.“ Muskas griebiasi už galvos ()
75 proc. pigiau.
© Stop kadras | https://www.youtube.com/watch?v=agWi6kiHDLY&t=225s
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kinijos elektromobilių gamintoja BYD smarkiai sumažino savo automobilių kainas Kinijoje, padidindama konkurenciją su „Tesla“ Kinijoje ir už jos ribų.
Apie tai praneša „The Telegraph“.
Straipsnyje teigiama, kad bendrovė 20 % sumažino populiariausio biudžetinio hečbeko „Seagull“ kainą iki 55 800 juanių (apie 6 834 eurų). Tai 75 % pigiau nei pigiausias „Tesla“ modelis „Model 3“, kainuojantis 231 900 juanių (28 400 eurų).
BYD taip pat paskelbė apie nuolaidas 22 modeliams Kinijos rinkoje iki birželio pabaigos. Tai yra atsakas į lėtėjančius vidaus pardavimus ir naujų tarifų grėsmę ES ir JAV. Nors „Seagull“ yra gerokai mažesnis už „Model 3“, maža jo kaina rodo, kiek daug Kinijos gamintojai nuėjo piginant elektromobilius.
|
Kinija tapo didžiausia pasaulyje elektromobilių rinka, o vietos įmonės daug investuoja į įperkamus modelius. Straipsnyje taip pat teigiama, kad kainų sumažinimas rodo didelę konkurenciją rinkoje. Balandžio mėnesį prekybos atstovai visoje Kinijoje turėjo rekordinį 3,5 mln. neparduotų elektromobilių kiekį – tai didžiausias lygis nuo 2023 m. gruodžio mėn.
Šalies ekonomikos sulėtėjimas taip pat neigiamai paveikė paklausą. Analitikai mano, kad tai rimtas smūgis „Tesla“, nes Kinija yra antra pagal dydį jos rinka.
„Tesla“ Kinijoje pagamintų automobilių pardavimai (vidaus rinkai ir Europai) balandžio mėnesį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, sumažėjo 6 %. Apskritai nuosmukis tęsiasi jau septintą mėnesį iš eilės.
Po pranešimo apie kainų sumažinimą BYD akcijų kaina Honkonge krito 5,9 %, investuotojams nerimaujant dėl mažesnio pelningumo. Konkurentų „Li Auto“ ir „Great Wall Motor“ akcijos taip pat krito – atitinkamai 3,2 % ir 2,7 %. Vyresnysis ING ekonomistas Rico Luhmannas pažymėjo, kad šis „kainų karas“ rodo didėjančią konkurenciją Kinijoje ir laipsnišką elektromobilių rinkos brandą.
JK išaugo susidomėjimas kiniškais automobiliais. „Auto Trader“ duomenimis, per pirmuosius keturis metų mėnesius svetainėje Kinijos prekių ženklai buvo peržiūrėti daugiau nei 1,4 mln. kartų – tai sudaro 5,3 % rinkos, palyginti su 1,3 % praėjusiais metais.
