Niekada neatspėsite. Kokios markės tai automobilis. Paslaptingasis „Skopak“ (Foto)  ()

„Škoda Yeti“ ir „Kodiaq“ nėra pirmieji šio prekės ženklo visureigių modeliai. Čekijos įmonė visureigius gamina jau daugiau nei pusę amžiaus.


Škoda Skopak
Škoda Skopak
© Ekrano kopija | https://x.com/SKODAUK_Media/status/928275284033499136/photo/1

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Oficialioje automobilių gamintojo svetainėje buvo pristatytas mažai kam žinomas visureigis „Škoda Skopak“.

Šiais metais „Škoda Skopak“ švenčia 55-ąjį jubiliejų. Pažymėtina, kad retas modelis buvo gaminamas ne Čekoslovakijoje, o Pakistane.

[Pasaulinė premjera+EU+Kuponas] Išskirtinis el. dviratis vasaros sezonui! Pažangiausi sprendimai, juokinga kaina + dovanos („Touroll MA2“)
5345 2

Pasaulinė premjera

Iš Europos sandėlio, greitas ir saugus pristatymas

Sutvarkyti visi mokesčiai

1 metų garantija

Pažangiausi techniniai sprendimai ir aukščiausia gaminio kokybė

Papildomai dovanų šalmas

Išsamiau

„Škoda Skopak“ istorija siekia septintojo dešimtmečio pabaigą. Tuo metu prekės ženklo asortimente jau buvo visureigio modelis „Trekka“, kuris buvo gaminamas Naujojoje Zelandijoje.

Būtent šis modelis įkvėpė Pakistano įmonę „Haroon Industries Ltd.“ sukurti panašų modelį. Šiuo tikslu inžinierius Josefas Velebny, sukūręs „Škoda Trekka“, į Azijos šalį atvyko 1967 m.

 

 

Pirmasis visureigio prototipas buvo paruoštas 1969 m. pavasarį, o modelis buvo pristatytas po metų. Pavadinimas „Skopak“ buvo suformuotas sujungus žodžius „Škoda“ ir „Pakistan“.

Kaip ir „Trekka“, naujasis 1970 m. „Škoda Skopak“ buvo pagrįstas „Octavia“ važiuokle. Kėbulo plokštės buvo pagamintos iš stiklo pluošto ir buvo greitai keičiamos.

 

„Škoda Skopak“ visureigis buvo 4,2 m ilgio, 1,64 m pločio ir tik 1,25 m aukščio. Jo keliamoji galia buvo 500 kg, o juo buvo galima tempti 750 kg sveriančią priekabą.

1970 m. „Škoda Skopak“ turėjo 6 vietų saloną. 1,2 litro, 47 arklio galių variklis buvo suporuotas su 4 pavarų mechanine pavarų dėže ir varė galinius ratus.

„Škoda Skopak“ gamyba buvo vykdoma Karačio mieste. Iš viso 1970–1971 metais buvo pagaminta apie 1400 automobilių.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(0)
(0)
(0)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: