Vokietija vos gyvuoja. „Padėtis dar niekada nebuvo tokia bloga“  (2)

Besitęsianti ekonomikos krizė skaudžiai paveikė Vokietijos pramonę – vos per vienerius metus šalis prarado daugiau nei 100 000 darbo vietų.


Automobilių gamykla Vokietijoje, 1988 m.
Automobilių gamykla Vokietijoje, 1988 m.
© Bundesarchiv, B 145 Bild-F078943-0017, CC-BY-SA 3.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Bundesarchiv_B_145_Bild-F078943-0017,_Wolfsburg,_VW_Autowerk.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Automobilių pramonė nukentėjo ypač smarkiai, nes susiduria su mažėjančiais pardavimais, didele konkurencija iš Kinijos ir brangiu perėjimu prie elektromobilumo. Deja, nėra jokių ženklų, kad situacija artimiausiu metu pagerėtų.

Vokietijos ekonomika vis dar išgyvena recesiją, o gilėjanti krizė akivaizdžiai prisideda prie ekonomikos sulėtėjimo. Poveikis labiausiai pastebimas automobilių pramonėje, kuri susiduria su nepakankama elektromobilių paklausa Europoje ir vis stiprėjančia konkurencija iš Kinijos gamintojų.

„Deutsche Welle“ duomenimis, dėl besitęsiančios ekonomikos krizės Vokietijos pramonėje jau prarasta daugiau nei 100 000 darbo vietų. Automobilių sektorius patyrė ypač didelį nuosmukį – per metus atleista 45 400 darbuotojų. Remiantis Federalinės statistikos tarnybos duomenimis, pirmojo ketvirčio pabaigoje Vokietijos pramonėje dirbo 5,46 mln. žmonių – 1,8 proc. mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.

[EU+Kuponai] Lietuvoje taip pigiai nerasite! Stumdomų vartų automatika. Maksimali kokybė. Paskutiniai vienetai
2523 2

Labai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

Stefanas Bratzelis iš Vokietijos automobilių valdymo centro atkreipia dėmesį, kad dabartiniai Vokietijos automobilių pramonės sunkumai yra persidengiančių problemų rezultatas – nuo ​​darbo vietų mažinimo ir mažėjančios gamybos iki nepakankamo susidomėjimo elektromobiliais.

Nors dauguma gamintojų jau pertvarkė savo gamybos linijas į nulinės emisijos transporto priemones, jų pardavimai, nors ir šiek tiek išaugo, vis dar nepasiekia planuotų tikslų. Padėtį taip pat blogina didėjančios energijos kainos ir sudėtinga biurokratinė sistema, kurios silpnina Vokietijos rinkos konkurencingumą.

 

Savo ruožtu konsultacijų bendrovės „EY“ analitikas Janas Brorhilkeris primena, kad tai ne pirmas kartas, kai Vokietijos pramonė atsidūrė keblioje padėtyje – ji ne kartą buvo pasmerkta žlugti, tačiau ne kartą įrodė savo atsparumą, pagrįstą tvirtais pagrindais. Tačiau ekspertas pabrėžia, kad norint įveikti krizę šį kartą, reikės ryžtingo ir greito Vokietijos vyriausybės atsako.

„Sąlygos turi pagerėti. Be mažesnių sąnaudų ir biurokratijos mažinimo, būtina stiprinti vidaus paklausą, kad ekonomika būtų mažiau priklausoma nuo eksporto. Šiuo atžvilgiu naują postūmį gali suteikti milijardų vertės federalinės vyriausybės investicinis paketas“, – teigia Janas Brorhilkeris

 

Panašios pozicijos laikosi ir Vokietijos automobilių pramonės asociacija (VDA), įspėdama, kad nepagerėjus ekonominei situacijai, išliks tik tos įmonės, kurios turi tvirtas pozicijas užsienio rinkose.

Kaip pabrėžė VDA prezidentė Hildegard Müller, Vokietijos konkurencingumo ir investicinio patrauklumo didinimas bus labai svarbus sektoriaus ateičiai. Verslo veiklos skatinimas vidaus rinkoje gali nulemti, kur bus kuriamos naujos darbo vietos.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(3)
(0)
(3)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (2)

Susijusios žymos: