Baterija, kurios laukė visas pasaulis. „Paruošta gamybai.“ Pagaliau elektromobiliai įgis prasmę

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2025-06-05 22:03
Nėra prasmės raginti tikrinti ką jums išverčia vertėjai ir DI, nes apie technologinius dalykus "botanikai" neturėtu rašyti, užsiimkit jums įprastu žmonių gasdinimu, kaip viskas sušiktai blogai ir kaip nums bus šikna, nes rusai puola praktiškai jau rytoj. Išbraukiau laipsnius ir temperatūrą nes tai nėra nei apie laipsnius, nei apie temperatūrą išvis, kalba eina apie akumuliatoriaus išvestinį vienetą C reitingą, neišvestinis, o tiesioginis dalykas būtu akumuliatoriaus vidinė varža, šiuo atveju ji labai maža. Gamintojas tiesiog sukūrė mažos vidinės varžos bateriją (labai tikėtina senos technologijos bet patobulintą lipo) ir ją galima įkrauti ir iškrauti per 1/200 valandos = 18s (teoriškai), jos visiškai nesugadinant, neuždegant ir nesusprogdinant, o tik minimaliai apgadinant ir sutrumpinant iškrovimo pakrovimo ciklų skaičių. Įprastai tokios (lipo) baterijos turi 200-500 ciklų ir yra labai brangios, kasdieniniam naudojimui jūs tikrai nenorėsite tokios brangios ir trumpaamžės baterijos, sportui taip žinoma. Su tokia baterija jei ji būtu 100kwh (saugiai naudotinos talpos) būtu galima išspausti 20MW tom pačiom 18-ai sekundžių daugiau nei dvigubai nei top-fuel dragsteriai išspaudžia. https://batteryuniversity.com/article/b ... -is-c-rate
kestutisz 2025-06-05 22:59
Baterija "kurios taip laukėme" be jokių tech duomenų ir gamintojo puslapis besikeikiantis lenkiškai ten kur rodo nuorodos apie tą naują bateriją tai kažkai neįkvepia :) https://i.imgur.com/f0j5iK2.png