Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kestutisz 2011-07-29 12:27
Ne dėl iškreivinto kelio pristabdoma, o dėl lėtinančių ženklų prieš tas saleles. Ir būtent ne salelės nervina vairuotojus, o tie patys ženklai - ten kur anksčiau buvo tiesiog pagrindinis kelias 90km/h, dabar 70 vien dėl apsaugos nuo balvonų, lendančių iš šalutinio kelio.
Arthuras 2011-07-29 13:07
Pasakysiu savo pastebėjimą: nuvažiuoja girtas, arba idiotas tiesiam kely nuo kelio - viskas, greitis sumažinamas, nors ir visai nepagrįstai. Turiu vieną kelią kaip pavyzdį, kuriame seniau buvo 100km/h leistina(važiuodavo visi 110), po to padarė 90km/h, dar vėliau sumažino atkarpomis iki 70km/h ir dabar vis tiek atsiranda tokių alkoholikų, ar šiaip nesusipratusių, kurie neįsipaišo į dvi juostas viena kryptimi. Žmonės paranojikai, nesupranta, kad avarijų visiškai išvengti neįmanoma.
mobilunkas 2011-07-29 17:41
man nepatinka saleles, nors as greicio beveik nevirsiju. isivaizduokim ziema- puga, plikledis, ruduo-rukas, lapai ant asfalto, vasara liutis, pavasaris- like nesvarumai po ziemos- kaip kokybiskai nuvalyt kelia prie saleliu? kaip per plikledi isipaisyt i kreiva kelia? per ruka nepastebejus kelio kreivumo isimuryt i stulpelius? negalvokim kad visada druskos turesim prie saleliu papilt, o kaip su greideriu sniega nukast? kaip pravaziuot netradiciniam didziagabariciam kroviniui i juru uosta, gamykla? kombainui? apsizioplinus ir pradejus lenkt kelias masinas ka daryt staiga prieky pamacius salele???beto kokia didele saleliu statymo kaina- paprasciau jau toj vietoj zeme supirkt is ukinyku ir kelia praplest iki supersaugaus plocio. cia tik laiko klausimas, kol mums daeis kad saleles nevertos tos kainos, as tai net abejociau ar su jomis nors kiek saugiau kelyje- vietiniam gal saugiau kai kelia zinai, nu bet pirmakart vaziuojant tokiu keliu per ruka, lietu, pikledi tai abejociau
blizzard 2011-07-29 18:59
Nieko ten tos salelės, prieš jas visada būna ženklas kad bus salelė... Vienintelė problema tai jeigu lenki daug mašinų ir išvažiuoji prieš salelę, gali nespėt aplenkt.
laimius 2011-07-29 21:43
Nesutikčiau su daugeliu pasisakančiu prieš. pabandysiu argumentuoti:
man pačiam jos nepatiko, bet tikrai pastebėjau kad gretį tuose vietose numetu, ir kur nemažai lėkdavo net 150km/h ir daugiau, pačiam tekdavo 120km/h (kaip pavyzdys čia Šiauliai Tauragė, netoli kryžkalnio, ties posūkiu į skaidvilę), dabar ten visi numeta iki 80, o net kur greičiau varo turi pristabdyti dėl lėtesnių, nes aplenkti negali. Tad įvykių sumažėjo, tik policijai mažiau pelno nes ten katais stovėdavo Dabar jau neapsimoka.
Ten dažnai vašinėja ūkininkai su traktoriais ir šiaip sena technika. Tad tikrai pasiteisino, apie avarijas ten nebegirdėjau.
Tad jie ir šiek tiek atsargumo pridės gal. Juokingi man komentarai apie trukdyma lenkti, plikledi ir pan. jei lenki nematydamas salelės, ar dviguba lenkima etc. tai kaip gali masina pamatyti kuri nestovi o artėja?
Taip pat ir jei nesuvaldai ant plikledžio - nevažiuok, arba važiuok kad spėtum sustoti. nes per savo vairavimo karjera nesu jau tiek daug nuvažiavęs, gal koki 30 000km bet esu ir mašinų nakti kelyje sustojusių naktį ir gyvunų sutikęs, ir jei nebūčiau galėjęs smarkiai sulėtinti/ apvažiuoti nzn kaip ten būtų.
Tad po kol kas neįtikinot. O su argumentais apie girtus - tai salelės nuo dar bent kiek mastančių, o kitus manau natūrali atranka atrinks. Kas į medį, kas dar kur. Svarbu kitų nekliudytų.
Tad galvokit rimtesnių argumentų, be tokių "nemoku vairuoti ,todėl man jos maišo"
rimasD 2011-07-29 23:05
O aš galvojau, kam jie gadina kelius. Klausiau autobusų vairuotojų- nė vienas nežinojo.
mytech 2011-07-29 23:34
Jei kas bijo tu atitvaru tai jie linksta kaip smilgos. Specialiai ibauginimui sukurta Rimtu pasekmiu viena nukirtus masinai nepadarys. Lygiai taip pat kaip stulpiukai kelio desineje. Taigi saleles, is komentaru spredziant, savo funkcija kuo puikiausiai atlieka
TLas 2011-07-30 02:40
Tai va butent, jei zeme supilsi ir kazka resis i ja tai dar ir uzsimust gali, o va jei jau susivelsi, ir nepavyks isvairuot tai nuskinsi plastikini kuoleli, namo grizes uzsipoliruosi buferi ir gyvensi ilgai ir laimingai... Viskas normaliai cia su tom salelem.
Mane daug labiau uzknisa tai kad kur uzmiesti koki du namai 100 nuo kelio stovi ir sugalvoja kad ten miestelis, tai vaziuok sau 50 jei nori... Net mieste buna 60 ar 70 zenklai. O cia buna grynai vos ne uzmiestinis kelias bet ne 50 tik... Tai bent pastatytu koki 60, tada visi 70 vaziuotu ir butu puikumelis, bet ne...
Nerkus 2011-07-30 10:13
visas tokias saleles reikia BUTINAI apsviesti. karta tokioje saleleje vos dviratininko nenumusiau. nakti salele atspindziai sviecia kaip miesto centras, nors dviratininkas ir su liemene ir su raudonu svytureliu vaziavo, bet toje atspindziu gausoje jis tapo nematomas. gal but net maziau visokiu atspindinciu kuoliuku prideti, bet geriau jau tegul bent pora lempu dega.
KarolisS 2011-07-30 16:56
Būtent. Ir net nereikia elektros degint tų salelių apšvietimui - yra lempučių, kurios maitinamos saulės energija - dieną kraunasi, o naktį dega iš tos surinktos energijos. Aišku, toli gražu iki 100 W lempučių, bet tokias įtaisius prie kiekvieno kuoliuko visai neblogai būtų apšviesta visa salelė. O ir kainuoja palyginus nebrangiai, didmenai perkant išvis gautųsi keli centai už lemputę.
TLas, jeigu tame miestelyje nėra mokyklos, į kurią eitų vaikai, dažnai yra pastatomas 70 ženklas, bet iš draugų kelininkų teko girdėt istorijų, kad kai kur patys gyventojai nulupa tuos ženklus "nes jiems trukdo, kad visi greit važiuoja".
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip ir kodėl skiriamosios salelės keliuose padeda išvengti eismo įvykių?