Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mobilunkas 2011-08-05 10:40
tokios sistemos valdomos vieno centrinio procesoriaus, bet jei jis sugestu bevaziuojant? gal geriau daug dalinai autonominiu procesoriu? gal patikimesne maina butu?
marazas 2011-08-05 14:04
Na, manau, kad sugedimo atvejis yra numatytas vis tiek. Ir tokiu atveju pagrindines sistemos (vairas, stabdžiai) vis tiek veikia. O mikroprocesoriai yra gana patikimi ir ilgaamžiai, jeigu nepataupoma
Juk ir dabartiniai automobiliai yra prikimšti elektronikos ir paprastai su ja nekyla jokių problemų, tai manau funkcijų kiekis patikimumui neturėtų daryti įtakos.
Šiaip ar taip, man taip pat kyla toks klausimas ir dilema. Darom saugumo sistemas, bet ar netaps vairuotojai žioplesni, atsipalaidavę? Žinodami, kad automobilis pats susitvarkys ekstremaliose situacijose, toks vairuotojas gali elgtis neatsakingai.
Aišku, tos sistemos lyg ir bando imituoti tai, kad automobilis važiuotų tik tada, kai vairuotojas budrus ir žiūri į kelią. Bet...
Turbūt niekas nepaneigs ir to, kad iš šiuolaikinio automobilio pasodink vairuotoją į kokį senesnį, be ESP, ABS ir t.t., tai žiūrėk žiemą prapuls
Wolfy 2011-08-05 15:31
Man asmeniskai ABS trukdo,o trukdo ypac ziema.Tai nereikia cia taip teigti.
bahuriux 2011-08-05 19:38
Tikiu jei tu sugebi vairuoti kaip profas lenktynininkas, arba tavo ABS neveikia kaip turetu, arba cia yra subjektyvus tavo vertinimas, nes ABS tiek ziema tiek vasara sustabdo per trumpesni atstuma ir dar leidzia vairuoti, ko nebuna kai uzsiblokuoja ratai.
Arthuras 2011-08-05 19:45
Teoriškai, su ABS automobilis stos ilgiau, nei be ABS ir profesionaliu vairuotoju, lenktynininku. Bet šiaip - neskieskit, tinkamai veikiantis ABS - beveik nepamainomas pagalbininkas. Jei jau kas nesutinkat, pateikit argumentų, padiskutuosim.
mobilunkas 2011-08-05 20:54
puse masinos man vaziavo asfaltu, o puse vaziavo purvu salia kelio, paspaudus stabdzius isijunge ABS ir masina nestoja, o be ABS butu 3 kart turbut trumpesnis stabdymo kelias. masina buvo kokiu 1995m, gal ir patobulejo ABS per ta laika
SiloraK 2011-08-06 16:07
mobilunkas 2011-08-06 21:52
siaip as uz ABS ir kitokias elektronines fonkcijas, tik as vaziavau tuo metu gal 20- 30 km greiciu kliuties nebuvo, tik siaip norejau sustot, tai ABS buvo kaip ir nereikalingas, buciau nesivartes kely. Na cia tik toks 1 atvejis gyvenime buvo kai mano nuomone ABS trukde, kitais atvejais as visada buvau patenkintas ABS sistema, kai ji suveikdavo.
Arthuras 2011-08-06 22:27
Jei jau nestoja stabdžiais, tai reikia bandyt stabdyt varikliu.
AdutisTM 2011-08-07 10:33
vairuot. Taip, ABS trukdo daryt nesamones (visokie soniniai slydimai, saules ir pan.). Pats kartais irgi megstu ziema didesneje tuscioje aiksteleje isjungti ABS kompa ir pasismaginti. Bet paskui viska ijungiu atgal ir tvarkingai vaziuoju i bendrus kelius.
Teoriskai ant sniego/ledo, ABS stabdymo kelias ilgesnis. Bet prakstiskai yra labai nedaug tokiu vairuotoju, kurie realiomis salygomis sugebetu sustot greiciau, islaikant automobilio kontrole. Labai gerai tame BOSCH'o video parode, kas buna, kai sukibimas kiekvienam ratui yra skirtingas. O ypac ziema kelias buna labai netolygus (kazkur ledas, kazkur sniegas, o ir pliko asfalto lopineliu buna). Blokuojant ratus ant tokios dangos tektu daznai ir gana ilgam atleidinet stabdzius, kad suvaldytum automobili ir taip stabdymo kelias pasidarytu gerokai ilgesnis.
Mano praktikoje, ABS jau keleta kartu padejo isvengti eismo ivykiu (pagrinde del ivaziavimo i gala). O be ESP tai turbut dabartinio automobilio nebetureciau (jei is vis jis dar rupetu).
Pajutus elektroniniu sistemu teikiamus privalumus, nebesinori ju atsisakyti.
Cia kaip su mobiliu telefonu. Didziaja laiko dali nesiojuosi su savimi ir nelabai isivaizduoju, kaip butu be jo. Nors kai ju dar nebuvo, vis tiek normaliai gyvenom. O kartais specialiai isjungiu, kad pasimegauciau nepasiekiamumu.
marcaz 2011-08-08 09:32
Tai jo, jei nera jokios kliuties priesais tave, tai ABS nereikalingas, bet tokiu atveju ir stabdyt nereik, nes juk - nera jokios kliuties priekyje. ABS ir reikalingas tam, kad stresinej situacijoj, prisisikes i kelnes ir nejusdamas kaip uzspaudi stabdzio pedala iki galo, galetum issisukt nuo susidurimo. Ir ar lenktyninkas tu ar ne, rimtoj avarinej situacijos elgsis taip pat, nebent kiekviena diena treniruojies - po simta kartu bandai sukelti ir sukeli avarines situacijas, tada gal ir atsikratysi sito instinkto
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Volkswagen“ pristato technologiškai naują „Laikinąjį autopilotą“ (Video)