„Tesla nuversta nuo sosto“  ()

Rizikinga strategija.


„Tesla“ automobilis
„Tesla“ automobilis
© Stop kadras|https://www.youtube.com/watch?v=PrkJl63OF8w

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Elono Musko siaubas išsipildė – „Tesla“ nuversta nuo sosto. Kinijos elektromobilių gamintoja BYD oficialiai aplenkė „Tesla“ pasauliniame pardavimų reitinge antrąjį 2025 m. ketvirtį. Remiantis EV.com duomenimis, bendrovė visame pasaulyje pardavė 606 993 elektromobilius, tai yra beveik 60 % daugiau nei „Tesla“, kuri pardavė 384 122 automobilius. Taigi BYD įtvirtina savo lyderio poziciją elektromobilių rinkoje.

Nepaisant to, kad „Tesla“ padidino tiekimus 14 %, palyginti su pirmuoju ketvirčiu, Elono Musko bendrovės pardavimai, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų ketvirčiu, sumažėjo 13,48 %. Galingiausias „Tesla“ turtas – Šanchajaus gigafabrikas – sudarė beveik pusę visų ketvirčio pristatymų, tačiau to nepakako konkurenciniam pranašumui išlaikyti.

[Mažiausia kaina istorijoje!] 2000+ užsakymų ir lietuvių pagyros. „Fantastiškas. Mano žmona 9-ame danguje. Labiausiai pasiteisinęs pirkinys!“ (Video, „ABIR WD8“ atsiliepimai)
7798

Mažiausia kaina istorijoje

2000+ užsakymų

Labai giriamas pirkėjų iš Lietuvos ir viso pasaulio

Specialūs kuponai

Iš EU, greitas ir saugus pristatymas

Naujausi techniniai sprendimai ir puikios valymo galimybės

Išsamiau

Spartų BYD augimą lemia ne tik gamybos apimtys, bet ir strateginė politika. Bendrovė aktyviai kuria tiek pilnai elektrinius automobilius, tiek hibridinius modelius. Iš viso 2025 m. antrąjį ketvirtį ji pardavė daugiau nei 1,12 mln. naujų energiją taupančių transporto priemonių, tai yra 14,7 % daugiau nei pernai.

Ypatingą vaidmenį atliko BYD modelių prieinamumas. Analitikai pažymi, kad kiniškų elektromobilių kainos yra gerokai mažesnės nei „Tesla“, todėl jie ypač patrauklūs jautriose kainoms rinkose, įskaitant Europą. Visų pirma, 2025 m. gegužę BYD pirmą kartą aplenkė „Tesla“ pardavimais Europoje. Ši rinka jau seniai laikoma strategine Amerikos milžinei.

 

Elono Musko įmonė 2025 metus laiko pereinamaisiais, nes „Tesla“ investuoja į naujos kartos elektromobilių kūrimą. Tačiau susidūrus su aršia konkurencija ne tik iš BYD, bet ir iš kitų Kinijos prekių ženklų, ši strategija gali tapti rizikinga.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(18)
(2)
(16)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: