Plotis — 50 cm. Nepatikėsite savo akimis! Italija sudrebino pasaulį (Foto, Video) ()
Iš pirmo žvilgsnio tai atrodo kaip „gličas“ Matricoje.

© Ekrano kopija | https://x.com/karapaia/status/1940353076193312805/photo/1
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Italijoje, „FIAT Panda“ savininkų susibūrime, buvo pristatytas originalus automobilis, kurio plotis tesiekia 50 cm.
Neįprastas „FIAT Panda“ pretenduoja į siauriausio automobilio pasaulyje titulą, o jo kūrėjas ketina patekti į Gineso rekordų knygą.
https://t.co/Zk8xihv8BK
— 菱形消しゴム (@LeXXXusGucci) July 1, 2025
イタリア人のインフルエンサーが作った全幅約50センチの超ナローパンダ、流石にこの幅にエンジンは収まらないから動力源は小型の電動モーターに置き換えられたらしいけど、この幅で4輪ちゃんとある上に人が乗ってちゃんと運転でき、14km/hで自走可能って時点で狂ってる pic.twitter.com/qEZBlDdDAA
This Italian man's 20-inch-wide Fiat Panda is so thin, it's making us uncomfortable. https://t.co/NT4orG9Gt1 pic.twitter.com/I3xAR0tDPy
— Road & Track (@RoadandTrack) July 9, 2025
|
Keistą pirmosios kartos „FIAT Panda“ tiuningą atliko 30 metų Andrea Marazzi iš Milano priemiesčio, dirbantis metalo laužyne. Jis nusprendė savo kūrinį pristatyti kasmetinėje „Pandindo“ automobilių parodoje Pavijoje, kurioje susirenka „FIAT Panda“ savininkai.
World's NARROWEST #car is unveiled: Ultra-slim Fiat Panda is just 20 inches wide - and is fully functional (if you can fit in it!).The car car was handcrafted by #Italian mechanic Andrea Marazzi, who used materials from an original 1993 model #Fiat Panda pic.twitter.com/se8c6TYUs0
— Hans Solo (@thandojo) July 9, 2025
Andrea Marazzi supjaustė kompaktišką hečbeką į dalis ir nuėmė centrinę dalį, faktiškai suvirindamas dvi šonines paneles. Automobilis liko keturiais ratais, tačiau jo vėžė tapo itin siaura. Priekiniai žibintai, posūkių signalai ir salono apdaila išliko.
Italas pats išbandė „FIAT Panda“ saloną: jo plotis tesiekia 30 cm. Reikėjo įmontuoti kompaktišką golfo vežimėlio vairą ir labai siauras sėdynes. Automobilis tapo dvivietis – keleivis gali sėdėti už vairuotojo. Išliko akceleratoriaus pedalas ir dalis originalaus prietaisų skydelio, tačiau po sėdyne yra stabdymo svirtis.
Be to, „FIAT Panda“ dabar yra elektrinis automobilis. Viename iš galinių ratų sumontuotas kompaktiškas 24 voltų variklis (stabdys paliktas kitame rate). Maksimalus greitis yra 15 km/val. Automobilis yra visiškai funkcionuojantis – važiuoja pirmyn ir atgal, stabdo ir suka.
