„1-oji pasaulyje. Nauja greičio matavimo kamera gaudys ne greičio pažeidėjus. O ką?“  ()

Vokietija paskelbė šiam reiškiniui karą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pirmoji greičio matavimo kamera, netikrinanti transporto priemonės greičio, jau veikia Vokietijoje. Šiuolaikinė „Monocam“ sistema turi kitą paskirtį: ji aptinka vairuotojus, kurie vairuodami naudojasi telefonais. Baudos yra didelės, o prietaiso padarytos nuotraukos sunkiai nuginčijamos.

Greitis nėra vienintelis pavojus kelyje. Išsiblaškę vairuotojai sukelia vis daugiau avarijų, ypač tie, kurie vairuodami žvilgčioja į savo išmaniuosius telefonus. Vokietija paskelbė karą šiam reiškiniui ir įdiegė pirmąją oficialią sistemą, skirtą mobiliojo telefono naudojimui vairuojant aptikti. Šis sprendimas netrukus gali būti įdiegtas ir kitose Europos šalyse, o baudos yra griežtos.

[Premjera!] „FLSUN T1 MAX“: Revoliucija 3D spausdinimo rinkoje – greitis, patikimumas ir didesnis tūris (Video)
8959 9

3D spausdinimo pramonės lyderė, „FLSUN“, su džiaugsmu pristato naująjį savo kūrinį – „FLSUN T1 MAX“. Tai ne šiaip atnaujinimas, o proveržis, sukurtas atsižvelgiant į ilgametę patirtį ir tiesioginį smulkių bei vidutinių spausdinimo ūkių operatorių ir gamintojų grįžtamąjį ryšį. Šis modelis yra skirtas patenkinti augančius modernios gamybos poreikius, siūlydamas didesnį spausdinimo tūrį, tylesnį veikimą ir dar didesnį patikimumą.

Išsamiau

Nyderlanduose sukurta „Monocam“ sistema Vokietijoje buvo išbandyta 2025 m. balandžio 11 d. Pirmasis įrenginys buvo įrengtas greitkelyje A60 netoli Mainco-Fintheno. Kamera veikia vaizdo analizės principu. Ji aptinka, ar vairuotojas laiko telefoną ar kitą elektroninį įrenginį. Kai tai nutinka, įrenginys padaro dvi nuotraukas: vieną vairuotojo, o kitą – valstybinio numerio.

Vos per kelias savaites „Monocam“ užfiksavo kelis šimtus pažeidimų. Kiekvieną įvykį rankiniu būdu patikrina pareigūnas. Minimali bauda už telefono laikymą yra 128,50 EUR ir vienas baudos taškas. Jei vairuotojo elgesys laikomas pavojingu, bauda padidėja iki 178,50 EUR, skiriami du baudos taškai ir vieno mėnesio vairavimo uždraudimas. Avarijos atveju bauda gali siekti beveik 230 EUR ir du baudos taškus.

 

Vokietijoje taisyklės aiškios. Draudžiama naudotis telefonu vairuojant, nebent tai daroma naudojant laisvų rankų įrangą. Bet koks kitas telefono naudojimas, pavyzdžiui, žinučių rašymas, naršymas internete ar įrenginio laikymas rankoje, užtraukia didelę baudą.

Naujoji sistema Vokietijoje yra įspėjimas visiems vairuotojams – ne tik tiems, kurie važiuoja kitapus Oderio upės. Gali būti, kad panašūs sprendimai netrukus bus įdiegti ir Lenkijoje. Dėl savo pačių saugumo verta laikyti rankas ant vairo ir palikti telefoną vėlesniam laikui.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(23)
(3)
(20)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()