„Pavojingiausias oro uostas pasaulyje.“ Bijo net patyrę pilotai (Video)  ()

Oro uostas atidarytas 1971 m.


Oro uostas
Oro uostas
© Stop kadras | https://www.youtube.com/watch?v=poF9vIDLCCM&t=1053s

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šis oro uostas yra 2900 metrų aukštyje virš jūros lygio. Iš vienos pusės jį supa aukšti kalnai, o iš kitos – stačios uolos.

Visame pasaulyje yra daugiau nei 40 000 oro uostų – stulbinantis skaičius, atspindintis oro kelionių populiarumą ir svarbą. Tarp šių daugelio oro uostų yra vienas, kuris laikomas pavojingiausiu pasaulyje – ir, regis, tam yra svari priežastis.

Luklos oro uostas yra mažame miestelyje Everesto kalno, aukščiausio kalno planetoje, papėdėje. Oro uostas atidarytas 1971 m. ir jį plačiai naudoja alpinistai, norintys užkariauti viršūnę.

[Premjera!] „FLSUN T1 MAX“: Revoliucija 3D spausdinimo rinkoje – greitis, patikimumas ir didesnis tūris (Video)
7220 8

3D spausdinimo pramonės lyderė, „FLSUN“, su džiaugsmu pristato naująjį savo kūrinį – „FLSUN T1 MAX“. Tai ne šiaip atnaujinimas, o proveržis, sukurtas atsižvelgiant į ilgametę patirtį ir tiesioginį smulkių bei vidutinių spausdinimo ūkių operatorių ir gamintojų grįžtamąjį ryšį. Šis modelis yra skirtas patenkinti augančius modernios gamybos poreikius, siūlydamas didesnį spausdinimo tūrį, tylesnį veikimą ir dar didesnį patikimumą.

Išsamiau

2008 m. jis buvo pervadintas į „Tenzing-Hillary“ oro uostą, pagerbiant du pirmuosius Everesto užkariautojus – Edmundą Hillary ir Tenzingą Norgay.

Oro uosto atidarymas labai palengvino kelionę į Everesto bazinę stovyklą. Prieš jį statant, reikėjo keliauti į Džiri miestelį ir apie 18 dienų eiti pėsčiomis, kad pasiektumėte stovyklą. Dabar skrydis iš Nepalo sostinės Katmandu į Luklą trunka tik 30–40 minučių. Tačiau šis skrydis skirtas ne silpnų nervų žmonėms.

 

Asfaltuotas takas yra tik 527 metrų ilgio ir 20 metrų pločio, o iš šiaurės į pietus jis pasviręs 12 laipsnių kampu. Pilotams reikia specialaus leidimo, kad galėtų nusileisti šiame oro uoste. Takas yra ant šlaito ir staiga baigiasi tarp kalnų, o oro sąlygos dažnai greitai pablogėja, todėl nusileidimas tampa dar sunkesnis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(1)
(0)
(1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: