Ši Europos šalis įsimylėjo kiniškus automobilius. Niekad neatspėsite kuri ()
Kinijos plėtra į pasaulinę automobilių rinką tik prasideda. Ir jau yra prekės ženklas, kuriam per šešis mėnesius pavyko eksportuoti pusę milijono transporto priemonių už Kinijos ribų. Kai kurie iš šių automobilių atsidūrė Europoje. Vienoje šalyje jie rado ypač derlingą dirvą.

© User3204 (CC BY-SA 4.0) | https://en.wikipedia.org/wiki/Chery#/media/File:2023_Chery_EQ7.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kinijos automobilių prekių ženklų problema buvo viena: jie pardavė didžiulį kiekį transporto priemonių. Metinė apimtis buvo matuojama milijonais. Tačiau 95 % šių transporto priemonių liko vidaus rinkoje. Kinams šių rezultatų nepakako. Jie nusprendė sutelkti dėmesį į užsienio rinkas. Ir pirmieji šio proceso rezultatai jau matomi šiandien.
„Spider's Web“, remdamasis pardavimų duomenimis, pirmiausia nurodo „Chery“. Tai didžiausias eksportuotojas iš visų Kinijos prekių ženklų. Per pirmuosius šešis 2025 m. mėnesius bendrovė pardavė 544 937 transporto priemones už Kinijos ribų. Tai reiškia, kad iš viso parduota daugiau nei 5,17 mln. automobilių. Antroje vietoje yra BYD. Per pirmuosius šešis 2025 m. mėnesius šios markės eksportas siekia 443 098 transporto priemones. „SAIC Motor“ (MG savininkė) 2025 m. už savo šalies ribų pardavė daugiau nei 242 000 automobilių.
|
Pasaulinė automobilių rinka tampa vis labiau derlinga dirva kiniškiems automobiliams. Jie yra technologiškai pažangūs ir įperkami. Tai nestebina. Tačiau kur kinai dažniausiai eksportuoja savo transporto priemones? Jie tapo ypač populiarūs tokiose šalyse kaip Meksika (234 500 automobilių), Jungtiniai Arabų Emyratai (214 500 automobilių), Rusija (171 000 automobilių) ir Brazilija (155 000 automobilių).
Ši Europos šalis įsimylėjo kiniškus automobilius. Niekad neatspėsite kuri
Kinijos prekių ženklams geriausiai sekasi mažiau konkurencingose automobilių rinkose. Rinkose, kuriose vairuotojai atviri pigesniems automobilių rinkos variantams. Nors ir ne visai. Penktąją vietą pagrindinių Kinijos transporto priemonių gamintojų eksporto rinkų sąraše užima... Belgija. Belgai iki šiol iš Kinijos įsigijo 147 200 automobilių. Tai sudaro daugiau nei 60 % eksportuotų kiniškų automobilių per pirmuosius šešis šių metų mėnesius.
Jungtinė Karalystė rikiuojasi iškart po Belgijos. Iki šiol į JK iš Kinijos importuota 131 000 automobilių. Tačiau šiuo atveju pardavimus stipriai skatina MG prekės ženklas. MG, kuris prieš Kinijos įsigijimą buvo britų prekės ženklas, yra pagrindinis veiksnys.
Optimistiški duomenys, gaunami iš Kinijos gamintojų, yra labai svarbūs. Jie rodo, kad „Chery“, BYD ir SAIC prekių ženklams Europa taip pat gali tapti derlinga žeme jų produktams. O tai reiškia viena: kinai lengvai nepasiduos kovai dėl Europos automobilių rinkos dalies. Todėl Senojo žemyno ir Jungtinių Valstijų įmonės turėtų ruoštis vis aršesnei konkurencijai ateinančiais metais.
