„Xiaomi“ nustebino ekspertus. Bendrovė užpatentavo technologiją, kuri gali pakeisti pasaulį (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2025-06-29 11:10
Tos solid state baterijos atrodo ypatingai pavojingos ypač su grynu ličiu, net su grynu natriu nebūtu labai jau saugesnės. Manau kad nissan senai jau išsprendė problemą dėl baterijų pakų, kaip mašinos kostrukcijos dalies. Ne tik baterija yra konstrukcijos dalis, bet ir lengvai išsiima iš mašinos ir lengvai taisomos keičiamos celės. Jei gamintojai padarys grynai neardomą bateriją integruota korpuse, tada tokio mašina būtu antiekologiška. Mano supratimu baterijos turi būti dugne bet tik po sėdynėm ir centrinė konsolėj, pėdos turi dėtis ant dugno, ne ant baterijų. Tada mašinos pataptu normalios tokios kokios būdavo anksčiau, kalbu apie neaukštus kupe, chečbekus ir sedanus ir pageidautina mažesnės masės. Baterijoms nebereikia proveržių, nei greito krovimo nei talpos, nei brangių medžiagų, nei įmantrių technologijų, pvz LFP ličio geležies fosfatų baterijos gali pergyventi patį auto pusantro karto. LFP baterijos yra labai pigios ir turi 4000++ ciklų naudojant nuo 100% iki 0 kiekvieną kartą ir iki 8000 naudojant 50% iki 0% ir kartą per savaitę pakraunant iki 100%, realiai kraunant iki 50% jūs galit krauti 16000 kartų čia skaitytusi po puse ciklo. Viskas ko reikia laiko truputį kol visi pradės gaminti ir tos baterijos dar labiau atpigs. Jokio kobalto ir jokių brangių medžiagų juose nėra. Bet labiausiai mene erzina tai kad į EV kiša nereikalingus elektroninius ir elektrinius žaisliukus ir nenuleidžia kainų. Man reikia tik paprastos elektrinės mašinos su normalia LFP baterija, o multimedija, navigacija ir viskas ko reikia pas mane kišenėj (telefonas), jokio sumauto ekrano man nereikia mašinoj. Kai gamintojai ir pirkėjai, tą supras tik tada ir bus realus proveržis.