Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
andriulis 2011-08-30 09:07
Na jei ir pakaba sveika, bet ratu suvedimo nepadaryta, tai padangas gali sudrozti taip greitai, kad atrodys jog ziedinese varzybose dalyvavai. Siaip del pacios vaziuokles, tai jo ji gan daug neitakoja dilima.
Bet tai ar mes pakaba neremontuosim, nes ji padangoms mazai itakos turi? Na bet manevringumo sumazejimas tai is karto atsiranda, laisvumas vaire ir t.t.
rimka 2011-08-30 12:18
nu... o jau užkniso įrodinėjantys, kad ratų pavertimas ėda padangas
bahuriux 2011-08-30 19:57
Pfff nesamone, jau nekalbu apie bloga suvedima/isvirtima. Tik luzus spyruoklei net prie krasto, del ko pakabos aukstis tik pasikeistu ~1-1,5cm ir su teisingu suvedimu ir isvirtimu, padanga pribaigsi 2-3 kartus greiciau, tiksliau jos vidini krasta. Pats vos sitaip galutinai nesudroziau vienos padangos.
Kiap reikia prieiti tokiu absurdisku isvadu nezinau. Cia zmones toli nuo praktikos matyt pasitaike.
Otto 2011-08-30 21:54
Pasiųsčiau taip toli, kad jokių padangų neužtektu sugrįžti . Nebent jie ten eksperimentavo su triračiais automobiliais .
kestutisz 2011-08-31 12:46
Nieko sua tyrimas, lietimosi plotas/svoris įtakos turi, o pakabos būklė (kuri labiausiai įtakoja galimą netaisyklingą svorio pasiskirstymą) jau nebe :) Genialu ir tiek.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kinų mokslininkai: automobilio pakabos būklė padangų dilimo spartai įtakos beveik neturi