„Google“ bando įtikinti televizijos industriją, kad ji – ne pabaisa
(14)
„Google“ bando nuraminti TV transliuotojus, nerimaujančius dėl ateities perspektyvų, kad kompanijos planai įžengti į televizorių ekranus visame pasaulyje nesužlugdys visos industrijos.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
Europos transliuotojų industrijos konferencijoje savo pagrindiniame pranešime „Google“ valdybos pirmininkas Ericas Schmidtas patvirtino kompanijos didžiulio masto pastangas įsitvirtinti TV rinkoje. Pastangas, kurių praktiškai visa visuomenės informavimo priemonių industrija bijo kaip didžiausios grėsmės savo verslui. E. Schmidtas savo kalboje taip pat pripažino, kad technologijų ir interneto prigimtis daro įtaką „Google“ ir gali bendrovę padaryti labai pažeidžiamą, skelbia CNN.
„Internete konkurentus skiria tik vienas pelės mygtuko paspaudimas. Nes dažnai pasitaiko, kad rinkoje lyderiaujančios įmonės tampa neinovatyvios ir yra aplenkiamos konkurentų“, – sakė Schmidtas kasmetinėje „MacTaggart“ paskaitoje, vykusioje Edinburgo Televizijos šventėje.
Dauguma transliuotojų kompanijų vadovų, prodiuserių ir reklamos industrijos lyderių labai bijo momento, kai internetinės paieškos gigantė „Google“ įžengs į jų teritoriją su „Google“ internetine televizija. Baiminamasi, kad industrijai gali būti padaryta tokia žala, kokią patyrė tradicinė žiniasklaida ar mobiliųjų įrenginių rinka, šias sritis užkariavus „Google“.
E. Schmidtas, kurio kompanija yra laikoma arogantiška ir pažeidžianti autorių bei vartotojų teises, laikosi prisitaikėliško tono, sakydamas, kad „Google“ siekia kaip įmanoma greičiau spręsti autorių teisių pažeidimus. „Mobilumas, lokalumas ir socialumas yra trys pagrindinės kryptys, kuriomis reikia sekti ir kurios pakeis televiziją“, – teigia E. Schmidtas.
Jis prognozavo auksinį amžių internetinei televizijai, nes ji sukurs naujas pramogų formas. „Internetas yra ypatingai svarbus ateities televizijai dėl vienos paprastos priežasties: to nori žmonės, – teigė jis. – Tai daro televiziją asmeniškesnę, kartu kolektyviškesnę, labiau tokią, kokios reikia. Žmonės to reikalauja.“
Komentaruose, nukreiptuose į britų auditoriją, E. Schmidtas sakė, kad Didžiajai Britanijai reikia skatinti profesionalumą technologijų srityje arba išnaudoti savo intelektinį potencialą. Jis taip pat išreiškė mažesnio reguliavimo ir mažesnės priežiūros pageidavimą, siūlydamas politikams nesikišti į interneto erą, kurioje inovacijos ir greitis turi didžiausią įtaką.
E. Schmidtas apibūdino savo bendrovę kaip daug pažeidžiamesnę ir drovesnę, nei teigia kritikai: „Aš nepaleidau socialinio tinklo anksčiau, nors privalėjau tai padaryti“. Šis jo teiginys buvo skirtas paneigti įžvalgas apie užtemdytą ir ne visai skaidrų kompanijos „Google+“ socialinio tinklapio sukūrimą.
E. Schmidtas nukrypo nuo pasiruoštos kalbos, kad galėtų pakalbėti apie Steve'o Jobso pasitraukimą iš kompanijos „Apple“ vadovo pareigų. „S. Jobsas buvo vienintelis verslo lyderis, kuris sėkmingai ir lengvai laviravo tarp visuomenės informavimo priemonių ir inžinerijos. Jis turėjo menininko akį“, – sakė kompanijos „Google“ valdybos pirmininkas.