Bankrotas po 130 veiklos metų. Vokietijos gamykla pasiduoda  ()

Paskelbė bankrotą.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© recraft.ai (Free Tier Assets) | https://www.recraft.ai

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Dar viena Vokietijos automobilių įmonė atsidūrė rimtoje krizėje. Šį kartą bankrotą paskelbė 130 metų istoriją turinti įmonė. Tai dar vienas ženklas, kad Vokietijos automobilių pramonės pamatai darosi vis trapesni.

„Werkzeugbau Laichingen GmbH“, automobilių pramonės įrankių ir mašinų gamybos įmonė, 2025 m. liepos viduryje paskelbė bankrotą. Vokietijos žiniasklaidos teigimu, įmonės vadovybė pateikė prašymus Štutgarto apygardos teismui tiek veikiančios įmonės, tiek jos patronuojančios įmonės „WBL Holding GmbH“ vardu.

Bankrotas po daugiau nei 130 veiklos metų

1891 m. Štutgarte įkurta ir Laichingene daugelį metų veikianti bendrovė šiuo metu dirba apie šimtą žmonių, įskaitant 89 etatinius darbuotojus ir dešimt praktikantų. Bendrovės istorija siekia daugiau nei 130 metų, tačiau jos finansinė padėtis pasirodė esanti netvari. Kaip aiškina paskirtas laikinasis patikėtinis, „Grub Brugger“ advokatas Martinas Mucha, mažėjančių užsakymų ir sunkumų gaunant finansavimą derinys buvo lemiamas veiksnys. Papildomas smūgis buvo didelių automobilių gamintojų investicijų ribojimas, dėl kurio trūko naujų užsakymų.

[EU+Kuponai] Mažiausia kaina istorijoje! Aukščiausia klasė. Obliavimo staklės, kurių seniai ieškojote. Paskutiniai vienetai (Video)
7895 5

Mažiausia kaina istorijoje

Specialūs kuponai

Galioja iki 2025-07-21

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

Mucha pabrėžia, kad bankroto paskelbimas nebūtinai reiškia įmonės pabaigą. Procedūros tikslas – išspręsti finansinę padėtį ir sudaryti sąlygas galimam restruktūrizavimui. Jau vyksta diskusijos su klientais, tiekėjais ir potencialiais investuotojais.

 

„Norime nustatyti kursą, kad įmonė galėtų toliau veikti“, – sako patikėtinis, tačiau pabrėždamas, kad be išorinės paramos krizės įveikti bus neįmanoma.

Atlyginimai ir įdarbinimas tik iki rugsėjo pabaigos

Kol kas darbuotojai gali tikėtis tam tikro stabilumo: atlyginimai iki 2025 m. rugsėjo pabaigos yra dengiami vadinamuoju bankroto atlyginimu (vok. Insolvenzgeld). Kas bus vėliau, priklauso nuo derybų rezultatų ir naujo investuotojo suradimo.

„Werkzeugbau Laichingen“ atvejis puikiai dera su platesniu Vokietijos automobilių pramonės problemų kontekstu. Jau kurį laiką krizė paveikė ne tik tokius automobilių gamintojus kaip „Mercedes“ ir „Porsche“, kurie praneša apie mažėjantį pelną, bet ir mažesnius tiekėjus bei specializuotas įmones. Didelės korporacijos, tokios kaip „Bosch“, „ZF“ ir „Continental“, mažina išlaidas ir darbo vietų skaičių, o ekspertai perspėja, kad spaudimas pereiti prie elektromobilumo ir susijusios didelės investicijos daugelį subrangovų stumia ant išnykimo ribos.

 

„Jei šiandien kas nors ir išgyvena didžiausią krizę, tai tiekėjai“, – interviu žiniasklaidai pažymėjo Berlyno „Hochschule des Mittelstands“ automobilių ekspertas Frankas Schwope.

Panašią nuomonę turi ir „IG Metall“ pirmininkė Christiane Benner, atkreipdama dėmesį į pavojingą kylančių išlaidų ir pelningumo stokos derinį.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(1)
(0)
(1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()