Šluoja „Tesla“ iš kelio. „1 500 km be įkrovimo“ ()
Su novatoriška sistema.

© JACLOU-DL (Pixabay Content Licence)|https://pixabay.com/photos/car-tesla-model-3-electric-car-8607713/
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Iššūkis „Teslai“ – naujasis kiniškas elektrinis krosoveris „IM Motors“ nuvažiuoja beveik 1500 km be įkrovimo.
Kinijos elektromobilių gamintojas „IM Motors“ pristatė atnaujintą LS6, kuris gavo novatorišką „Hengxing“ nuvažiuojamo atstumo prailginimo sistemą, pagrįstą CATL akumuliatoriais.
Modelis siūlomas dviejų versijų: klasikinio akumuliatorinio elektrinio automobilio (BEV) ir padidinto atstumo hibridinio (EREV).
BEV segmente pirkėjams siūlomos „Pro“ ir „Ultra“ modifikacijos. „Pro“ versija aprūpinta 76 kWh baterija, užtikrinančia iki 650 km (404 mylių) nuvažiuojamą atstumą pagal CLTC ciklą. Ji turi galinių ratų pavarą ir įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/h per 6,4 sekundės. „Ultra“ modifikacija gavo 103 kWh bateriją su 740 km nuvažiuojamu atstumu. Tai visų varančiųjų ratų versija, kuri iki 100 km/h gali įsibėgėti vos per 3,48 sekundės.
|
Kompanija ypatingą dėmesį skyrė EREV serijai, kurioje pirmą kartą buvo panaudota „Hengxing“ sistema. Jame derinami galingi akumuliatoriai su dideliu efektyvumu, užtikrinant žymiai didesnį nuvažiuojamą atstumą nei tradiciniai hibridiniai sprendimai.
„EREV Pro“ versija aprūpinta 52 kWh akumuliatoriumi, kuris leidžia nuvažiuoti 370 km vien tik elektra, o iki 1370 km – kombinuotu režimu. „EREV Max“ versija gavo 66 kWh akumuliatorių, kuris leidžia nuvažiuoti 450 km vien tik elektra, o bendrą nuvažiuojamą atstumą – iki 1490 km. Abi modifikacijos yra varomos galiniais ratais ir iki 100 km/h įsibėgėja per 6,4 sekundės.
Palyginimui, bazinis „Tesla Model Y“, kurį galima įsigyti Kinijoje, aprūpintas 62,5 kWh akumuliatoriumi ir nuvažiuoja iki 600 km. Taigi, naujasis LS6 su „Hengxing“ sistema siūlo didesnį lankstumą, autonomiją ir ilgesnį akumuliatoriaus veikimo laiką.
„IM Motors“ save pozicionuoja kaip aukščiausios klasės prekės ženklą, orientuotą į technologines inovacijas ir stilingą dizainą, siekiantį konkuruoti su „Tesla“. Bendrovė, įkurta 2020 m. bendradarbiaujant su „Alibaba“ ir „Zhangjiang Hi-Tech Park“, Kinijos rinkoje debiutavo 2022 m., o 2024 m. Ženevos automobilių parodoje pirmą kartą pristatė savo modelius. Tačiau pardavimai Europoje dar neprasidėjo.