„Didžiausia klaida! Nebegalėjau pakęsti tokio kreivo automobilio.“ Vos po mėn. ėmėsi desperatiško veiksmo (Video)  ()

Kritiką liejo tiesiai šviesiai.



© Gamintojo nuotr. (Atvira licencija)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Pardaviau savo „Haval F7x“!“ – rašo forumo vartotojas, aprašęs savo patirtį su kinišku visureigiu. Jis nuvažiavo automobiliu tūkstantį kilometrų, o tai jam užtruko mėnesį. Jis pardavė jį su dideliais nuostoliais, bet vis tiek džiaugiasi, kad kažkas jį iš jo nupirko. Jis vadina „Haval“ blogiausiu automobiliu, kokį tik yra turėjęs.

Forumo vartotojas slapyvardžiu GaryCooper, apibūdinęs savo patirtį turint „Haval F7x“, kritiką liejo tiesiai šviesiai.

„Galbūt, jei esate kuklus vairuotojas, kuris iš automobilio daug nesitiki, jums netgi gali patikti „Haval F7x“. Atrodo, kad iš automobilio tikėjausi šiek tiek daugiau. Aš tiesiog negalėjau vairuoti šio automobilio! Negalėjau patogiai įsitaisyti trumpose, siaurose sėdynėse. Negalėjau priprasti prie keisto elgesio kelyje – automobilis kartais važiuodavo į kairę, kartais į dešinę. Negalėjau priprasti prie siaubingo vairavimo ir trūkčiojančios pavarų dėžės“ – rašo buvęs kiniško visureigio savininkas.

Jis nusipirko kinišką visureigį. Kas neveikė?

[Kuponai] „Laikrodžių brendas, kuris daužo šveicarus!“ Pasaulinė sensacija, laimėjusi laikrodžių „Oskarus“. Spec. pasiūlymai technologijos.lt skaitytojams (Video)
2327

Šių laikrodžių galima įsigyti daugiau nei 100 šalių visame pasaulyje, jais pasitiki virš 500 000 naudotojų. Pelnė net 17 tarptautinių dizaino apdovanojimų, tarp kurių ir laikrodininkystės „Oskarai“. Žiniasklaidos ir apžvalgininkų išliaupsinti modeliai, apie kuriuos greičiausiai net negirdėjote.

Išsamiau

„Kaip žmogus, kuris atkreipia dėmesį į detales, nebegalėjau pakęsti tokio prastai surinkto ir kreivo automobilio“, – rašo nepatenkintas forumo narys.

„Tarpas tarp variklio dangčio ir grotelių kairėje pusėje – sprendžiant iš išvaizdos – buvo maždaug centimetru mažesnis nei dešinėje. Variklis buvo tiesiog sumontuotas kreivai. Bagažinės dangtis taip pat. O dar yra multimedijos sistema, kuri kartais įsijungdavo, o kartais ne. Atsižvelgdamas į visus defektus, atsiradusius per pirmąsias 15 dienų nuo pirkimo, net bandžiau grąžinti automobilį pardavėjui pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymą. Pateikiau skundą su išsamiu visų defektų aprašymu, tačiau pardavėjas mane ignoravo. Jis tempė laiką“, – rašo buvęs automobilio savininkas.

 

Buvęs „Haval“ savininkas ilgai nelaukė atsakymo. Jis nusprendė kuo greičiau parduoti automobilį. Kaip jis rašo, jis labiau vertino ramybę ir laiką nei iššvaistytus pinigus. Jis nenorėjo įrodinėti savo nuomonės ir eiti per ilgą bei varginantį savo teisių gynimo procesą. Jis norėjo atsikratyti problemos.

 

„Tiesiog aiškumo dėlei, neslėpiau „Haval“ trūkumų nuo pirkėjo. Tiesiog sumažinau kainą, kas suviliojo naująjį savininką. Jau esu susidūręs su kinišku automobiliu „Geely Atlas Pro“ ir nuoširdžiai jį gyriau. „Haval“ nerekomenduoju“, – rašo buvęs automobilio savininkas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(6)
(3)
(3)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()