„Audi S8“ – su 520 AG 4.0 V8 varikliu

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Swift RR 2011-09-02 13:47
Tai Audi RS6 variklis gavęs protingą elektroniką ir įkištas į didesnį kėbulą. P.s variklis įspudingas.
Freon1337 2011-09-02 15:00
O baisus koks...
andriulis 2011-09-02 15:04
Toks baisus kaip tavo pavydas.
Wolfy 2011-09-02 15:23
Grazus masinukas.
bahuriux 2011-09-02 18:47
Neblga masina, bet baisus snukis ir variklis zveriskas. Ar tokius kas perka? Turiu galvoj kam reikia sportinio limuzino? Nors zinau kad bentliu tokiu yra, tai matyt ir audi neatsilieka. O siaip zmones garazuose audi 2,2 turbo, 5 cilindru variklius taip uzsuka, kad netgi sitas monstras gautu malku, betkurioj situacijoj. Zinoma kuras tada buna grynas etanolis arba is bedos E85. Tai is 4,2 l twin turbo variklio 520 AG tai cia tam tikra prasme normalu dar.
blizzard 2011-09-02 19:19
4,2 twin turbo ir tik 520AG? nejuokina tegu čia žmonės iš 1,8 single turbo tiek padaro ir paprastu bendzinu važinėja..
Arthuras 2011-09-02 20:37
Aha, šitas tikrai be rimtesnių gedimų net ir gręžiamas nuvažiuos kokius 300k km. O tie Audi 1.8T su gigantiškom turbinom ir perprogramavimu nuvažiuoja keliasdešimt tūkst. km geriausiu atveju. Esmė ne vien arkliuose, o sukimo momento pasiskirstyme(kad nebūtų, kaip į mažalitražį įkišus gigantišką turbiną) ir patikimume ir pan. Jūs įsivaizduojat, ką reiškia, kai toks laivas iki 100km/h per 4.2s įsibėgėja? Ir Lietuvoje yra tokių aparatų tarkim: http://www.youtube.com/watch?v=_Le2X2Ch ... ideo_title Tačiau tikiuosi suprantat, kad lygint tokių daiktų negalima.
sigun 2011-09-02 20:53
O prasmė tokių automobilių? Nesu Klarksono iš TG gerbėjas, bet vienas jo straipsniukas patiko. Jame pasakojama, kaip senovėje (na prieš 50 metų) vaikai žiūrėdavo į spidometrą ir to tėvelis būdavo kietesnis kurio automobilio spidometre didesni skaičiai. Tai privedė prie to, jog bet kuris gamintojas pradėjo paišyti spidometrą bent iki 240 km/h. Vėliau į madą atėjo AG arba KW kiekis. Nesvarbu, kad turint virš 300 tikrų kW važiavimas žiemą darosi panašus į rusišką ruletę. Pagal atsiliepimus, tik veyron'e sugebėjo šitą dalyką gerai padaryti, bet kai pasaulyje tėra keli tūkstančiai žmonių juo važiavusiu... Na tarkim tai tas pats kaip kalbėti apie F1 patogumą mieste. Matyt todėl dabar atsirado nauja mada - pavarų skaičius. Kam lengvajam automobiliui reikia 8 pavarų? Ypač tokiam, kurio sukimo momentas beveik vienodas nuo 2000 iki 5000 apsukų? Kad būtų užsiėmimas nuobodžiame kelyje? Kitaip sakant naujasis audi užsideda visas įmanomas beprasmybės varneles. Ir nepaisant to, jo nepamatysime nei tarp ralio nei tarp žiedo nugalėtojų. Taip ir liks vaikų pasididžiavimui: "O mano tėvelis kietesnis už tavo, nes spidometras daugiau rodo, nes kW daugiau, ir pavarų - šitų irgi daugiau turi".
Arthuras 2011-09-02 23:00
Nu jūs ir duodat... Prasmė? Išvis, pagal jūsų logiką, kas turi daugiau privalumų nei koks plikas VW Polo tada yra beprasmiška. Tiesiam kely su AWD gali turėt ir 500 kw ir smagiai jais mėgautis. O Vokietijoje tokių yra. Kam lengvajam 8 pavaros? Tai kam lengvajam 5 pavaros, juk pilnai užtenka 4. Jei ta 8 pavara prideda nors kiek prie pagreičio, ekonomijos ar dar ko - tai yra puiku. Esmė tame, kad tokių automobilių pirkimą būtent įtakoja sukimo momentas, arklio galios, laikas iki šimto ir kiti dalykai. Supraskit, konkurencija tarp šventos trejybės - BMW, Audi, MB yra žvėriška.
Nerkashis 2011-09-04 11:37
Oi, saldainiukas. Praktiškumo tokio tipo auto nėra prasmės ieškot. Veyron praktiškas? Kaip ir ferrari, lamborgini... Tik į šitą dar šeimyną galima su pirkiniais įsisodint. Pilnai tikiu, kad jį pirks statusą visuomenėje norintys turėti individai, kuriems skaičiai svarbiau už praktiškumą.
Swift RR 2011-09-04 21:19
Būna ir tokių variklių su twin-turbo kurgi išviso 100ag iš litro turi. Tokių variklių pranašumai: Didžiausia galia pasiekiama ankščiau negu agregate su single turbo(nekalbant jau apie atmosferika). Prie to ji dar ir išlaikoma iki sūkių diapozono pabaigos. Tai reiškia kad variklis tūrės tuos 520ag 3500-6500rpm diapozone kai solo tą pačią jėgą išvysto 5500-6500ag. Atmosferinis variklis tiesiog tą galią pasiekia bet jos neišlaiko.(Tik DOCH'iniai atmosferikai gerai traukia. ) Jauti skirtumą?
Swift RR 2011-09-04 21:25
1. Dabar turbininti varikliai pasiekę labai didelę pažangą. Golf 1.4TFSI ir 180ag: Važiuoja tiek kiek normalios mašinos. 2. Būna dar didesnių laivų kurie per 4sec. įsibegėja iki 100.