Švedų superautomobilis „Koenigsegg Agera R“ susišlavė net šešis pasaulio rekordus (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Tomcat 2011-09-05 15:19
Kūrėjai teigia, jog jo max greitis yra didesnis nei veyron ss, tačiau neturi kur tai įrodyt, nes vienintelė tinkama tiesioji europoj priklauso volkswagenui
vycka2004lt 2011-09-05 16:08
zveris kaip reikalas
Justas116 2011-09-05 16:31
That's one hell of a car!
Natter 2011-09-05 16:50
Svarbiausia, kad Koenigsegg'as ar kaip ten jį ten , skirtingai nuo Veyrono nesveria kaip šarvuotis ir yra 2WD automobilis, dėl ko respektas švedam, aišku dizainas skonio reikalas, man jis visai nepatinka bet už techninę pusę kalba skaičiai.
Arthuras 2011-09-05 17:09
Kuo RWD geriau už gerą AWD?
blizzard 2011-09-05 17:24
RWD nuo senai buvo visuose sportiniuose automobiliuose, kuo geriau už AWD, gal todėl kad posūkius greičiau imt išeina, aš taip įsivaizduoju kad ten kur AWD dėl per didelio greičio gali apsiverst tai RWD tiesiog slys.. Čia šioks toks video http://www.youtube.com/watch?v=7zYZ_zItA1Y čia AWD subaru, kaip matom nelabai išeina slidima kontroliuot, nes priekis kartu su galu kabina, o kaip kabina tik galas, įtariu galima didesniu greičiu slyst.. bet čią tik mano tokie įtarimai pvz, čia visi auto RWD su koku subariku taip gražiai neišdriftinsi, nebent nustatyta kad pvz priekis kabintų tik 1/3 o galas 2/3 http://www.youtube.com/watch?v=pLRZp5sT ... ure=fvwrel AWD daugiau raliui skirtas. Bet ir įspūdingi stabdžiai, 300km/h važiuodamas sustoja per 6.6s dėl dizaino neturiu kuo prikibt, veyronas man šlykštesnis šitas tai toks kažinau, turi viską ko reikia sportiniam automobiliui.
namaste 2011-09-05 17:52
Kazin po tokio stabdymo nebuna
punktyras 2011-09-05 18:03
Manau, keraminiai stabdžiai ir taip neatsitinka
Arthuras 2011-09-05 18:23
Kad nuo seno, nereiškia, kad taip yra geriausia. Šiuolaikinės AWD sistemos yra labai sudėtingos ir mandros. Gali perduoti konkretiems ratams skirtingą galią ir pan.(posūkyje sukant tarkim į kairę, daugiau galios perduoti į galinį dešinį ratą) RWD šiais laikais laimi tik ant idealaus paviršiaus ir idealiomis sąlygomis, kurių realiame gyvenime nebūna. AWD FTW. Aišku, tam tikra AWD sistema tam tikroms situacijoms.
rimka 2011-09-05 18:37
blizzard tu gal baik nusišnekėti ? posūkiuose visi varomi visada bus pranašiau negu tik galas. su awd posūkyje gali anksčiau ir daugiau paspausti negu su rwd, o tai reiškia kad išeisi iš posūkio jau su didesniu greičiu, ir už jo tiesiojoje visą laiką jį turėsi didesnį. driftas tai iš viso yra pornūxa, ant asfalto jis neikada nebus greitesnis važiavimas negu sukibimas. o jeigu jau taip, tai apie greitį tavi įtarimas yra neteisingas. awd greitesnis ir slystantis. rwd privalumų gal turi tik tai kad automobilis dėl to 50-100kg lengvesnis, ir sako kai nėra papildomos mechanikos, rwd maloniau vairuojamas, švelniau pavaros persiduoda ir pan. nu ir aišku, jeigu nori šikną pavalkioti ir padangas padegint.
bahuriux 2011-09-05 20:08
Siaip is praktikos vairuoju FWD tai posukiuose (nedriftinant, bet iveikiant ekstermaliai) labai reikia sekti gazo pedala, kad neprarasti sukibimo priekiniu ratu, kai varomas galas speju dar sunkiau sukontroliuoti sukibima (nedriftinant) nes klaida gali buti neatleista vairuotuojui. Jei i tema tai ka ir kalbeti, cia yra "teisingas" hyper automobilis, svarbiausia, kad sukurtas triju talentingu zmoniu, o ne milijardiniu korporaciju Pasigedau tik smulkmeneles isibegejimas 0-100km/h, speju turetu buti kazkur 2,6-3s. ir svoris 1400+kg
gabus 2011-09-05 20:27
Dizainas
sangvinic 2011-09-05 20:29
Geriausias auto Pasaulyje pagal mane!
secret 2011-09-05 20:49
ralyje nemazai posukiu yra "isimama" butent driftu, kai masina pastatome skersa dar pries posuki. siom dienom 4wd reiskia, kad traction control kontroliuoja ne du ratus o visus 4, skirtingais atvejais naudojami 3ratai ir 2 ratai, gali buti ir 1. jei kalbet apie greiti, ten kur didelis greitis, ten daugiau dirba galiniai ratai, buna ir tik galiniai. isejus is posukio su 4wd kur reduktorius pastovus santykinai 30/70 ar 50/50 tikrai nereiskia, kad tiesiojoje liksi greitesnis. dar vidury tiesiosios gali gauti per sona. atvirkstinis procesas stabdymui, kiek naudos is galiniu stabdziu ir priekiniu(10/90)? p.s. mano nuomone skyline gtr puikus pavyzdys, jie ties traction control smarkiai padirbejo
blizzard 2011-09-05 21:27
Beje trasoj AWD pranašumas išnyksta dėl padangų.. ir čia kalba eina dar apie galios praradimus nes varikliui reikia sukti 4 ratus o ne 2. Vienu žodžiu trasoj geriau yra RWD gyvenime AWD, o jeigu moki važiuot tai apseisi ir su RWD apie FWD išvis nekalbu, ko gero vienintelis pranašumas kai gali iš kokio griovio žiemą išvažiuot.
HDi 2011-09-05 21:28
FWD - pornuxa, turi didelį polinkį į neapasukamumą, slystant sunku kontroliuoti greitį, dažniausiai jis mažėja, apskritai sunkiausiai kontroliuojamas slydime turbūt, negali gazot posūkyje, ypač jei slidu, nes nuvažiuosi tiesiai AWD - geras startavime, valdomas net ir tada kai visi ratai neturi sukibimo! Nesvarbu koks bus slydimo kampas, jis vistiek išliks valdomas, imant posūkį skersai reikalingas mažesnis slydimo kampas nei tarkim su RWD. AWD atlaidesnis vairuotojo klaidom ypač ant slidesnių paviršių, aišku variklis turi būt pakankamai galingas, ir vairuotojas ne visiška trauma. Jei pradės bėgt galas nesunku jį pagaut. Apskritai yra saugesnis žiemą ne vien pravužumu, bet ir važiavimu slidžiais paviršiai, nes mažesnė tikimybė kad užsiblokuos netyčia ratai atleidžiant sankbą (žeminant bėgį), posūkį ir mažiau šansų kad pabėgs galas nei tarkim su RWD ir dar visokių mandrybių. Pats vairuoju AWD nuo pat teisių išlaikymo prieš 3 metus. Bet AWD taip pat kartais linkęs į nepasukamumą. Didesnės sąnaudos, ir galingumo nuostoliai. Užtat moka suktis vietoj RWD - slystant valdomas tik tada kai priekiniai ratai turi sukibimą, dėl to paprastai galu varomų auto ratai sukasi daugiau nei AWD ar FWD, priklausomai nuo svorio pasiskirstymo kartais būna linkę į oversteerą(nežinau kaip lietuviškai, bet priešingybė nepasukamumui). Slystant reikia didesnio kampo slydimo, todėl užima daugiau kelio , važiuojant agresyviai reik stengtis nepamesti galo, nes nespėjus to laiku padaryt, bus nebevaldomas . Galima vietoj degint padangas Stabdžius taip pat. Apskritai: RWD smagus vasarą, galima svilint padangas, driftint, taupyt kurą labiau nei su AWD. AWD reikia pakankamai galingo variklio kad išsidirbinėt ant atsfalto, kalba eina apie 400AG ir daugiau. Bet žiemą AWD nepakeičiamas, nesvarbu išdykaut ar važinėt. Na o tūpiem vairuotojam kuriem reikia iš taško A į tašką B lieka FWD Kokiose žiedinėse tai manau RWD wins prieš AWD, visgi svoris mažesnis, plius transmisijos nuostoliai mažesni, o ten jie žaidžia kiekvienu kilogramu, ir arkliu, su sukibimu jiems bėdų nėra, nes vistiek naudoja vistokias gumas iš kostminių medžiagų .
stiklas 2011-09-05 22:06
Išsisaugok savo šį postą ir paskaityk jį po 10 metų, manau mažų mažiausiai pajausi gėdą. Žinoma jei tik išgyvensi tuos 10 metų, nes iš pasisakymų matyti, kad esi labai protingas ir šaunus vairuotojas.
gabus 2011-09-05 22:10
Iš patirties galiu pasakyt, kad išsidirbinėt ant sauso asfalto galima ir su <150ag. Tereikia bent jau galinės blokiruotės.
namaste 2011-09-05 23:24
Siaip kai kalba eina apie stabiluma posukiuose ir greiti juose, AWD visapusiskai turi pranasuma. Imant ziedines lenktynes, tai Lietuvoje kacergoje rato rekordas priklauso Audi quattro.
secret 2011-09-06 00:12
[quote="namaste"]Siaip kai kalba eina apie stabiluma posukiuose ir greiti juose, AWD visapusiskai turi pranasuma. Imant ziedines lenktynes, tai Lietuvoje kacergoje rato rekordas priklauso Audi quattro.[/quote http://petrolsmell.com/2010/04/20/nurbu ... lap-times/ trasa kur visos masinos pravaziuoja quattro, isskyrus nissan gtr, kurio galima ir neskaiciuoti yra pakankamai toli