Tokio BMW dar nesate matę. Skelbia „Neue Klasse“ erą (Foto, Video) ()

© Gamintojo nuotr. | https://x.com/carwowuk/status/1963899202758451549/photo/4
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Šalia plačiaekranio ekrano yra 17,9 colio centrinis ekranas, šiek tiek pakreiptas į vairuotoją – kaip ir klasikiniuose BMW automobiliuose. Tai leidžia valdyti sistemą natūraliau, nes viskas – nuo žemėlapių iki klimato kontrolės nustatymų – visada yra po ranka.
Po variklio dangčiu veikia šeštosios kartos „eDrive“ sistema. Du varikliai – sinchroninis gale ir asinchroninis priekyje – išvysto 350 kW ir 645 Nm. Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. trunka 4,9 sekundės, o maksimalus greitis – 210 km/val. 108,7 kWh akumuliatorius pagal WLTP leidžia nuvažiuoti iki 805 km. Įkrovimas taip pat įspūdingas: 400 kW įkrovimo stotelėje per 10 minučių galima nuvažiuoti 372 km, o akumuliatorių nuo 10 iki 80 procentų galima įkrauti per 21 minutę.
REVEALED: BMW iX3 🤩
— What Car? (@whatcar) September 5, 2025
⚡️ 500-mile electric range
🔥 463bhp
⏰ 0-62mph in 4.9sec
🗓️ March
💷 Price from £58,755
What do you think of the looks? 🤔 pic.twitter.com/bCANJVd31a
„iX3“ pavaros sistemą ir energijos valdymą užtikrina „Heart of Joy“ sistema – viena iš keturių naujosios BMW architektūros „supersmegenų“. Ji integruoja važiavimo, stabdymo ir rekuperacijos valdiklius, todėl automobilis reaguoja greičiau ir sklandžiau nei bet kada anksčiau.
Rezultatas? Kasdien vairuojant net 98 % stabdymo atliekama vien tik energijos regeneravimo būdu. Tradiciniai diskiniai stabdžiai įsijungia tik avarinėse situacijose arba staigiai stabdant. Tai ne tik padidina nuvažiuojamą atstumą, bet ir užtikrina itin sklandų stabdymą – keleiviai nejaučia kai kuriems elektriniams automobiliams būdingo kratymo.
Asistentai, kurie mąsto kartu su vairuotoju
„iX3“ taip pat pristato naują asistento logiką. Lengvas stabdžių paspaudimas neišjungia adaptyviosios pastovaus greičio palaikymo sistemos ar pusiau autonominės vairavimo sistemos. Tai reikšmingas pokytis – iki šiol daugumoje automobilių tai reiškė asistento veikimo nutraukimą. Šiuo atveju sistema toliau veikia, išsijungdama tik staigiai stabdant. Praktiškai tai reiškia mažiau atsitiktinių sutrikdymų ir didesnį komfortą kelyje.
Could the BMW iX3 be a Tesla Model Y killer? With up to 400 miles of range, charging speeds up to 400 kW, tons of tech, a stunning design inside and out, and a starting price around $60,000, it might just have what it takes. pic.twitter.com/uHds9Nbz7a
— Edmunds (@edmunds) September 5, 2025
Greitkelyje veikia „Motorway Assistant“ – automobilis išlaiko eismo juostą, reguliuoja greitį ir leidžia ilgam laikui atitraukti rankas nuo vairo. Mieste padeda „City Assistant“, kuris atpažįsta šviesoforo signalus ir automatiškai sustoja degant raudonam signalui bei pajuda iš vietos degant žaliam signalui. Taip pat yra „Park Assist Professional“, kuri automatiškai parkuoja automobilį ir leidžia valdyti manevrą per programėlę.
Automobilis kaip namų energijos šaltinis
„iX3“ taip pat yra pirmasis BMW su dvikrypčiu įkrovimu. Tai leidžia automobiliui maitinti elektros prietaisus (V2L), kaupti elektrą iš namų fotovoltinių plokščių (V2H) arba tiekti energiją atgal į tinklą (V2G).
Kada rinkoje?
Pirmoji versija, „BMW iX3 50 xDrive“, Europos klientams bus prieinama 2026 m. pavasarį, o JAV – vasarą. Planuojami ir kiti variantai, įskaitant pigesnę pradinio lygio versiją. Laikas parodys, kaip naująjį modelį priims ilgamečiai prekės ženklo gerbėjai.