Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Omikron 2011-09-06 16:46
Na čia ne F430, o Ferrari 360 spider. Turint galvoje kaip artimai finišavo, tai F430 būtų aplenkęs
nulis0 2011-09-06 16:58
Mielai su tokiu sunkvežimiu važinėčiau ir į univerą Bet kuro nebūtų už ką pilti
blizzard 2011-09-06 18:38
Jaučiu nespaudžiant to sunkvežimio sąnaudos labai padorios, aišku sunkvežimių lygio..
kažkokia nesąmonė sunkvežimis su 1900 arklio galių vos vos aplenkė ferrari su 490AG.
Jau nuo finišo linijos turėjo palikt kaip reikia, nes pas visus dyzelius NM didžiausias diapazonas prie žemesnių sūkių. Įdomiai kažkaip, po to per vidurį trasos dyzelis jau pasivijo ir aplenkė.. su tiek arklio galių ir tokiu sukimo momentu tai aš nežinau ką jis gali padaryt ten jeigu 1900 arklio galių, tai sukimo momentas vos ne dvigubai didesnis turėtų būt su tiek galios..
Aišku pas sunkvežimį kokios 9 pavaros, tai kol sumėto visas . Vienintelis įdomus dalykas, dūmų stygius, iš ko galima daryt išvadas kad variklis dar arba iki galo nepatiuninguotas, arba vairuotojas nespaudė, arba kažkas ne taip padaryta, nes visi lenktyniniai dyzeliai dūmų meta tiek kad.. šitas kažkoks gatvinis pasirodė man
i74s 2011-09-06 19:33
Traukos lenktynes ;DDDDD
"Galbūt stebėtis ir nereikėtų." o kas ce gali stebetis ? vaikai kurie galvoja kad ferrari tai jau ce nepralenkiamas.. ne nu tas pats kas parasius straipsny Thrust SSC aplenke bugati..
mnv 2011-09-06 19:54
Kazin, jei prie savo masinos prideciau elektrini motoriuka nuo kokio zaislo, galeciau vadintis "green"?
Swift RR 2011-09-06 20:09
Matai teorinis šių mašinų greitis skiriasi. Ferrari 360 max. greitis apie 300km/h, o fūros bus koks 450km\h Drago atstumas buvo per trumpas.
Mane visuomet žavi bukos jėgos agregatai, nors čia toks nebuvo
Swift RR 2011-09-06 20:11
Galėtum vadintis humoristu.
cave_dweller 2011-09-06 20:32
blizzard 2011-09-06 21:06
Manau galėtų ir daugiau, tik jau prie tokio greičio apsiverstų jis
FAIL 2011-09-06 21:17
Kitame šaltinyje skaičiau, kad pas VOLVO benzininis variklis. Tai paaiškintų visus tavo nesusipratimus : )
blizzard 2011-09-06 21:28
Tai va, kad turėjo šaut kaip nežinau kas, o ferraris jį būtų galėjęs aplenkt tik pačiam gale, arba jam būtų reikėja dar didesnio kelio kad pilną greitį išvystytų ir aplenktų tokios galios dyzelį, jeigu jo didžiausias greitis neviršija ferrario. Bet gal svoris ir pasipriešinimas duoda savo
pvz
http://www.youtube.com/watch?v=9kRr0Fm_XLo
1000AG skaityk dvigubai mažiau.. dūmų kokius 10x daugiau dėl to kad turbinoje nepakanka slėgio iki tam tikro laiko ir meta nesudegintą kurą. Velniai žino kiek čia turbinų, pas tą sunkvežimį 2 tai gal dėl to geriau sudegina kurą.. bet kiek Nm vos startuot gali nes ratus nusukt su tokiu išeitų o ten tose lenktynėse žymiai ilgiau užtruko (čia nepilnos 5 sekundės ) sugebėjo pasiduot nors dyzelio stiprioji pusė būtent startas kažinau..
runce 2011-09-07 11:37
nu kur jau bus dyzelio stiprioji pusė startas.. taip, ant mažų apsukų dyzelis turi geresnį sukimo momentą, bet kas gi drage startuoja mažom apsukom?=D juokdariai..
dėl starto, tai gal masės ir padangų sukibimo santykis pas ferrari geresnis. gali turėt ir milijoną AG, bet jei ratai prasisuka, greičiau nevažiuosi
Simplicity 2011-09-07 12:23
Oi nusikalbat... Visi bent kiek artimiau su automobiliais susipažinę žino, kad dyzelis netraukia. Nėra tos dinamikos pas dyzelį, kokią turi benzininiai varikliai. Benzininiam tik numynei akceleratorių iki dugno ir eini "šniūrais", o su dyzeliu kaip su traktorium- reikia, kad variklis išsisuktų. Todėl ir gaunas taip, kad ta galia pradeda jaustis tik tada, kai turbina pradeda smagiau pūsti, o lenktyniauti su benzininiai apsimoka tik pradedant iš eigos. Kitu atveju būna liūdna Jei benzininio sukimo momentas visos kreivės metu praktiškai išlieka toks pats, tai pas dyzelį didėjant apsukom kreivė eina žemyn.
runce 2011-09-07 13:53
ne.
blizzard 2011-09-07 14:19
simplicity irgi nesi visiškai teisus. Bendzininio motoro didžiausias galingumas yra prie aukštų sūkių, o kad juos išvystyti iš pat pradžių irgi nėra taip paprasta kaip tau atrodo, čia tau ne elektromobilis kur paspaudus iškart gaunamas visas pajėgumas..
Beje tas sunkvežimis kiek supratau yra twin turbo, taigi jam greitai pasiekt pilną pajėgumą neturėtų būti didelė problema.
pvz nežinau koks čia automobilis atrodo to pačio f430
AG 274 prie 4494 RPM o Nm matom kreivę max prie 3000RPM ir pasiekia 500Nm man atrodo panašius duomenis turi standartas fūros kuri velka 20t svorį, o čia pasatas kurio svoris apie 1,3t. deadline ties 5500, kas dyzeliui jau daug, standarto deadline ties kokiais 4700 ir tas deadline jau konkretus visiškos galios nebūvimas. Tai jeigu permeti ties kokiais 4000-4500 bėgius tai žiūrėk su kiekvienu bėgiu tu jau iš kart turi max galingumą, nes permetus prie tokių apsukų kitas bėgis tik permetus turėtų būti kažkur apie 3000RPM. Tada ir pagalvoji kokią realią naudą duoda papildomi 2000rpm kalbant apie bendzininį motorą, kai su dyzeliu tu pasieki pilną pajėgumą žymiai greičiau nei su bendzinu.
Vienintelis minusas, tai paskutinė pavara su kuria bendzininis motoras turi pranašumą, nes kuo daugiau kyla rpm tuo didesnis greitis gaunamas, tada tie papildomi 2000rpm gali daug.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Volvo“ vilkikas traukos lenktynėse aplenkė „Ferrari“ (Video)