Tai išgirdę, sukluskite. Po šių žodžių bus klausomasi jūsų telefono  ()

Išreiškė susirūpinimą dėl galimų „šnipų“.


Mobilusis telefonas
Mobilusis telefonas
© Océanos y dados, CC0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Smartphone_Use.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Asterix“ kibernetinio saugumo tyrėjas Peteris Henway‘us pristatė naują metodą, kurį galima naudoti slapta klausant išmaniaisiais telefonais per juose įmontuotus mikrofonus, praneša „Radarmedia.net“.

Metodas pagrįstas specialių suaktyvinančių raktinių žodžių naudojimu.

P. Henway‘us išreiškė susirūpinimą dėl galimų „šnipų“ šioje srityje, tokių kaip socialinės žiniasklaidos įmonės, įskaitant „Facebook“, kurios gali naudoti informaciją iš mobiliųjų įrenginių be aiškaus vartotojų sutikimo. Daroma prielaida, kad tam tikros raktinių žodžių suaktyvinimo frazės gali būti naudojamos klausymuisi išmaniuosiuose telefonuose aktyvuoti.

Galinga naujiena iš AOC: 320Hz dažnis, arba 4K raiška, ką rinktumėtės jūs? (AOC U27G4R monitoriaus APŽVALGA)
1267 2

Man patinka AOC ne tik dėl palankios kainos - šis gamintojas sugeba pritaikyti ir naujausias vaizdo atkūrimo technologijas, tuo pat metu išsaugant jūsų piniginės turinį. Šį kartą kalbėsime apie labai įdomią naujovę - monitorių AOC U27G4R.

Išsamiau

Nors daugelis programų prašo prieigos prie įrenginio mikrofono, jos paprastai neperduoda įrašų trečiosioms šalims. Tačiau P. Henway‘aus tyrimai parodė, kad duomenų įrašymas ir analizė gali būti aktyvuota ištarus raktinių žodžių suaktyvinimo frazes, tokias kaip „Hey Siri“ arba „OK, Google“. Panašūs metodai gali būti naudojami ir kitose mobiliosiose programose.

 

Savo eksperimente P. Henway‘us penkias dienas pakartotinai tarė galimas raktinių žodžių suaktyvinimo frazes. Atlikęs šį tyrimą, jis pastebėjo, kad jo interneto naujienų sraute pradėjo rodytis reklaminiai įvairių švietimo įstaigų ir drabužių parduotuvių pasiūlymai.

Pasak jo, įmonės, kurios renka duomenis, paprastai jų tiesiogiai reklamuotojams neperduoda. Vietoj to, jos naudoja informaciją reklamos kampanijoms tikslinti ir reklamai suasmeninti. Jo nuomone, šie duomenys daugiausia naudojami komerciniais tikslais ir specialiųjų tarnybų nedomina.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(4)
(0)
(4)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()