4 iš 5 gauna baudą. Užmaršių vairuotojų medžioklė. Nepadeda jokie pasiteisinimai ()
Šioje srityje jokios nuolaidos nėra.

© Alex Koval (Public Domain) | https://www.pexels.com/photo/cars-driving-through-illuminated-tunnel-at-night-33815039/
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
4 iš 5 Vokietijos vairuotojų jau gavo baudą už greičio viršijimą. Hamburge iš vairuotojų baudų per metus surenkama net 47 mln. eurų. Tai reiškia, kad vidutiniškai per dieną išrašoma baudų už 129 000 eurų.
Vokietija yra itin griežta bausdama už greičio viršijimą. Šioje srityje jokios nuolaidos nėra. Tačiau priežastis paprasta: LeasingMarkt.de atlikta analizė rodo, kad maždaug trečdalis šalyje įvykstančių žūčių eisme susijusios su greičio viršijimu. Todėl „siekiant užtikrinti kelių saugumą, taisyklių reikia nuosekliai laikytis, o pažeidėjus – bausti“.
10 kartų daugiau radarų nei Lenkijoje
Vokietijoje laikytis greičio apribojimų praktiškai reiškia nuolatinę radarų kontrolę. Šiuo metu šalyje veikia 6200 radarų – tai 10 kartų daugiau nei Lenkijoje! Šie įrenginiai tapo tiesiog baudų „gamykla“. Pavyzdžiui, pagal LeasingMarkt.de ataskaitą:
- Vokietijos rekordininkas – Hamburgas. Šiame mieste už greitį per metus skiriamos baudos už 47 mln. eurų.
- Antras pagal dydį – Berlynas. Sostinėje metinės baudų pajamos siekia 30 mln. eurų.
- Trečioji vieta – Kelnas, kur metinės baudos sudaro 19,2 mln eurų.
|
Tik trys Vokietijos miestai per metus surenka 96 mln. eurų baudų už greičio viršijimą. Pajamų mastas tikrai didžiulis.
Kiekvienas vairuotojas Karlsrūhėje per metus sumoka po 100 eurų už greičio viršijimą
47 mln. eurų – tai milžiniška suma. Tačiau verta prisiminti, kad Hamburge gyvena 1,8 mln. žmonių. Be to, miestas yra svarbus uostas ir transporto mazgas, todėl automobilių skaičius didžiulis. Rezultatas neturėtų stebinti. Įdomiau yra kitas faktas: jei baudas perskaičiuotume kiekvienam registruotam automobiliui mieste, pirmaujantis tampa… Karlsruhė.
Šis daugiau nei 300 000 gyventojų turintis miestas surenka 13 mln. eurų. Perskaičiavus kiekvienam registruotam automobiliui, gaunama vidutinė metinė bauda – 92 eurai. Vidutinis Karlsrūhės gyventojas per metus sumoka beveik 100 eurų už greičio pažeidimą. Hamburge vidutinė bauda tik 58 eurai. Pavyzdžiui, pusantro milijono gyventojų turinčiame Miunchene vidutinė metinė bauda vienam vairuotojui siekia vos… 3,93 euro.
Per Vokietijos radarų tinklą sunku pralįsti nepagautam
Šie duomenys turėtų būti įspėjimas kitų šalių vairuotojams, keliaujantiems į Vokietiją ar ją kertantiems. Ypač todėl, kad, kaip minėta, radarų skaičius čia išties milžiniškas. Tinklą sudaro 937 mobilūs įrenginiai, 479 priekabos su greičio kameromis ir 4756 stacionarūs radarai. Be to, yra beveik 13 000 mobilių matavimo punktų.
Per tokį tinklą tikrai sunku pralįsti nepagautam. Žinoma, jei vairuotojas nesilaiko taisyklių. O Vokietija nesibaimina siųsti baudų į kitas šalis. Todėl baudos sumokėjimas yra visiškai reali galimybė.