Medžios jūsų krepšius ir kuprines. Geranoriškai žiūrėti jiems neapsimoka (1)
Dažnai užmerkiamos akys, bet dabar jie to nedarys.

© Yuezhi Huang (CC BY-SA 4.0) | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Ryanair_737_MAX_8200.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Ryanair“ garsėja kaip itin griežtos mažų kainų oro linijos. Vienas iš apribojimų yra tas, kad į saloną imamas krepšys, pridėtas prie kiekvieno bilieto, negali viršyti 40 x 30 x 20 cm dydžio. Tai – maža kuprinė ar rankinė. Tačiau keliautojai žino, kad vienas-kitas centimetras dažniausiai prasprūsta pro oro linijų darbuotojų akis, nes negi tikrinsi kiekvieną krepšį prie vartų?
Tačiau „Ryanair“ darbuotojai už kiekvieną pričiuptą per didelį krepšį gauna komisinį 1,5 eurų atlygį. Tiksliau, gavo – neseniai jis padidintas iki 2,5 eurų. Be to, anksčiau buvo numatyta viršutinė 80 eurų riba – vienas darbuotojas per mėnesį galėjo gauti tik tiek premijų už sugautus išmatavimą viršijančius krepšius. Dabar tos ribos nėra. Taigi, darbuotojai turi rimtą paskatą tikrinti krepšius ir versti jų savininkus mokėti.
|
Atrodo žiauru? Panašius atlygius už sulaikytus per didelius krepšius taiko ir „Ryanair“ konkurentai. Ir ne tik jie. Štai JAV buvo kilęs nemažas skandalas, kai paaiškėjo, kad 2022-2023 metais pigių skrydžių bendrovės „Frontier“ ir „Spirit“ darbuotojams sumokėjo iš viso 26 mln. dolerių premijų už sėkmingą rankinio bagažo politikos vykdymą. Keleiviai jaučiasi medžiojami, nes sistema neturi lankstumo, o atlygis pašalina ir žmogiškąjį faktorių.
Tiesa, Michaelas O'Leary nenori, kad žmonės manytų, kad taip oro linijos uždirba papildomų pinigų iš žmonių, kurie tiesiog turi vos vos per didelius krepšius. Pasak jo, „99,9 % „Ryanair“ keleivių laikosi bagažo taisyklių“, todėl kuprinių medžiotojai labai didelių priedų negali užsidirbti. Tiesa, yra ir kitų nuogąstavimų – „Ryanair“ neturi geros reputacijos dėl vėlavimo.
