„Xiaomi“ katastrofa! Atšaukia per 100 000 „SU7“ modelių. Gedimas gali baigtis mirtimi ()
Problema liečia net trečdalį pagamintų automobilių!

© Gamintojo nuotr. (Atvira licencija)
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Daugiau nei 100 000 „Xiaomi SU7“ automobilių bus pašalinti iš Kinijos rinkos! Priežastis – gedimas vairuotojo pagalbos sistemoje.
„Xiaomi SU7“ yra populiariausias „Xiaomi“ elektrinis automobilis, jau parduotas šimtais tūkstančių vienetų. Tačiau dabar gamintojas patvirtino, kad dalis automobilių gali būti pavojingi. Pagal Kinijos reguliavimo instituciją, problema kyla dėl programinės įrangos, atsakingos už autonomines vairavimo funkcijas.
„Xiaomi SU7“ ADAS sistemos gedimas
Atšaukiami tiksliai 116 887 „Xiaomi SU7“ Standard versijos automobiliai. Gedimai nustatyti automobiliuose, pagamintuose nuo 2024 m. vasario iki 2025 m. rugpjūčio pabaigos. Per šį laikotarpį iš gamybos linijos išriedėjo apie 340 000 vienetų, todėl problema liečia net trečdalį pagamintų automobilių!
|
Kai kuriais atvejais ADAS sistema gali netinkamai reaguoti į sudėtingas eismo situacijas. Tai reiškia situacijas, kai kompiuteris turėtų įspėti vairuotoją arba imtis veiksmų. Nesureguliavimas gali lemti susidūrimą, jei vairuotojas nesureaguos laiku. „Xiaomi“ pripažino, kad gedimas egzistuoja ir reikalauja skubaus sprendimo.
Sprendimas – nemokamas programinės įrangos atnaujinimas, siunčiamas per OTA sistemą. Įmonė žada, kad visi automobiliai gaus pataisas per artimiausias savaites. Be to, tiek sedanas SU7, tiek SUV YU7 turėtų gauti naujesnę sistemos versiją – „Xiaomi HyperOS 1.10.0“.
Populiarumas ir abejonių šešėlis
Nepaisant problemų, „Xiaomi SU7“ išlieka vienu geriausiai Kinijoje parduodamų elektrinių automobilių. Nuo premjeros 2024 m. kovo mėn. parduota apie 340 000 vienetų. Automobilis siūlomas trijų versijų: Standard, Pro ir Max, tačiau programinės įrangos atnaujinimas dėl gedimo apima tik bazinę versiją.
Apie autonominės sistemos saugumą buvo kalbama ir anksčiau. 2024 m. kovo mėn. Standard versijos SU7 rėžėsi į autostrados barjerą, per avariją žuvo trys žmonės. Nors „Xiaomi“ teigia, kad technologija buvo patobulinta, dabartinė situacija vėl kelia klausimų dėl vairuotojo pagalbos sistemų patikimumo.