Viskas baigta. Legendinė Japonijos kompanija sustabdė gamybą  ()

Štai automobilis, kurį japonai sukūrė specialiai Amerikos rinkai. Jis sulaukė kelių kartų ir išliko gamybos linijose net 36 metus. Tačiau viskam ateina pabaiga. Japonų koncernas priėmė sprendimą nutraukti jo gamybą.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© Kevauto (CC BY-SA 4.0) | https://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Legacy#/media/File:2020_Subaru_Legacy_Premium_AWD,_front_2.14.20.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Amerikiečiai teigia, kad tai saldžiarūgštis momentas „Subaru of Indiana Automotive“ istorijoje. Jie netenka automobilio modelio, kuris JAV buvo gaminamas net 36 metus. Japonai nusprendė atsisveikinti su automobiliu, kuris daugelį metų buvo vienas svarbiausių jų modelių Amerikos rinkoje. Atsisveikiname su „Subaru Legacy“.

„Subaru Legacy“ Lietuvoje – retenybė. Kitaip yra Amerikoje. Ne paslaptis, kad klasikinis sedanas buvo sukurtas galvojant apie amerikiečių vairuotojus. Oficialiame pranešime spaudai „Subaru“ pabrėžia, kad „Legacy“ buvo projektuojamas JAV rinkai. Pirmoji karta pasirodė 1989 m. rugsėjį. „Legacy“ taip pat tapo pirmuoju „Subaru“ modeliu, gamintu Amerikos gamyklose. Į rinką pateko dvi kėbulo versijos. Po sedano debiutavo ir universalas, kuris laikui bėgant tapo pagrindu „Subaru Outback“ modeliui.

Septynios japoniško automobilio kartos

5 paslaptys kaip gauti geriausią variantą už mažesnę kainą
2925

Kas nenorėtų atrodyti puikiai, namuose turėti kokybiškų, patvarių daiktų ir neprisidaryti skolų? Šiais laikais negalioja pasakymas, kad už kokybę reikia mokėti daug pinigų. Šiame straipsnyje atskleisime patikrintus patarimus ir gudrybes, kurie padės jums tapti protingo apsipirkimo meistrais. Patarsime, kaip rasti nuolaidas, atskleisime, kada geriausia apsipirkti sezoninių išpardavimų metu ir kaip investuoti į ilgaamžius daiktus, kurie pakels jūsų garderobą ar namus į naują aukštesnį lygį.

Išsamiau

„Subaru Legacy“ ilgai išliko JAV. Iš viso sukurtos net septynios šio modelio kartos. Amerikos rinkoje parduota beveik 1,4 mln. egzempliorių. Japonai pripažįsta, kad tai jų gamoje modelis su ilgiausia istorija.

Japonų koncernas teigia, kad atsisakymas klasikinio sedano atspindi rinkos pokyčius. Net ištikimiausi klientai laikui bėgant persėdo į SUV ir krosoverius. „Subaru“ savo pranešime taip pat minėjo elektrifikaciją. Nuo jos nebėra kelio atgal. Koncernas pereina prie hibridinių ir visiškai elektrinių modelių.

 

Pasibaigus „Legacy“ gamybai, „Subaru of Indiana Automotive“ gamyklose vis tiek bus ką veikti. Iš gamybos linijų rieda tokie modeliai kaip „Ascent“, „Crosstrek“ ir „Outback“. Esamu gamybos tempu japonai jau lapkritį švęs 8 milijoninį automobilį. Planuojamas ir naujas modelis, kurio gamyba prasidės dar šiais metais.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(29)
(27)
(2)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: