Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
ZeroFM 2020-04-16 10:27
Turėtų būti naudojamas žodis ,,džipas" o ne visureigis nes tokie ale mašinukai nieko verti
https://youtu.be/t3PFCZzjgFc senas kaip pasaulis uaz lyg niekur nieko pravažiavo o tokie kaip Q8 , H2 ir t.t sėdo kaip mat
HardAxe 2020-04-16 11:46
Kai įklampini Q8 tai su pupsiku trauki. O jeigu davažiuosi ten kur pupsikas užklims, ką tada darysi? Niekas nebepadės...
ZeroFM 2020-04-16 12:20
Nusipjauni medį, susipjaustai, pririši prie ratų ir varyk kur tik nori .
Miesto šiti visi ale ,,visur eigiai" , čiut rimtesnis purvynas ir pzdc
kestutisz 2020-04-16 12:47
Jei tikslas yra nuskandinti techniką purve/pelkėj tai ir ekskavatorių nuskandinsi. Pas tuos pačius runet'o veikėjus pilna video kaip dėl atrakcijos skandina/gelbėja viską ką gali - net ir ekskavatorius :)
O nuvažiuot nuo asfalto ant pievelės jie puikiai tinka.
ZeroFM 2020-04-16 14:01
Tai va kad būtent toks auto tik pasirodyt koks mano didelis ir brangus mašinukas . Kai ant tos pačios šlapios pievelės pastrigs nes asfaltinės padangos
Šaras 2020-04-16 14:22
Nežinau kaip jūs, bet dauguma žmonių automobilius naudoja ne tik po purvynus plaukiot.
Ir išvis, kas čia per tema? Pamatėt žodį "visureigis" ir paspringot? Visokie q8 net nebando į offroaderius pretenduot. O kad Lietuvių kalbininkai SUV, CUV ir pan. pavadino visureigiais, tai jau ne gamintojų problema.
House_of_gold 2020-04-16 15:21
Taigi aiškiai matosi, kad eina kalba apie miesto visureigius, tai jūs kažkokius purvynus dedat. Pagrinde, miesto visureigiai išpopuliarėjo dėl to, kad ne taip jaučiasi duobės važiuojant Be to, daugelis gyvena priemiestyje, kur keliai dažniausiai neasfaltuoti, ten su prie žemės prilupusiu sedanu nelabai patogu važiuot.
Kyborg 2020-04-16 17:53
O kodėl, ne "audinė", "pežas" ar "mersas"? Kodėl automobilius reikia vadint kito gamintojo vardu?
bahuriux 2020-04-16 19:20
"Miesto visureigiai" reikalingi tik kompensuoti nepilnavertiškumo kompleksus, daugiau jokios paskirties jie neturi. Aš gyvenu priemiestyje su 0,5, arba 1km (pasirinktinai) neasfaltuotais keliais, retai grederiuojami ir važineju su paprastu universalu 3 metus, prieš tai vžinėjau su labai žema 10cm kupe žiemą ir vasarą, ir nematau jokio poreikio parketnykams ar tikriems džipams. Sekantis mano auto vėl bus sportinis coupe.
Jei žmonės perka parketnikus, tai gamintojai jų prigamins kiek reikia, kad ir 99% nuo visu parduodamų lengvūjų auto. Bet kaip po velnių tai suderinama su ekologija ir pėsčiūjų/dviratininkų saugumu avarijos atveju? Būtu mano valia už kiekvieną kg virš tonos būtu 10€ akcizo mokestis į biudžetą renkamas, išskyrus komercinį transportą.
Kirtiklis 2020-04-16 20:06
Čia kažkoks menkai informuojantis video. Kaip ir vairuotojai, kur vienas su H2 iki galo nulėkė, vėliau 3 tonų H2 užklampino. Pelkėje vairuotojas vairuotojui nelygus.
Ir važinėsies su UAZ belekiek komforto bus. Gerai pastebėjo kolegos, yra Misto visureigiai ir yra tikri visureigiai. Va pvz Ford f150, kaip diena ir naktis skirias nei tavo UAZikas ir savo darba gali padaryt lol, jei tik mokėsi vairuot.
https://www.youtube.com/watch?v=IhnSCyFPqa4
Šaras 2020-04-17 07:58
Geras mąstymas - jei man tinka/patinka, tai ir visiems taip turi būt, o jei drįstat galvot kitaip - turit nepilnavertiškumo kompleksą ir privalot už tai susimokėt.
Gerai, kad seime tokie nesėdi. Nors pala...
FtBall 2020-04-17 12:33
Elementariai - jei daug žvyrkeliais važinėji - dėl komforto dedi aukšto profilio padangas ir važinėji su pustuštėm padangom (jei ten kokie 2.5atm priklauso - tai nuleidi iki kokio 1.5).
apvalus 2020-04-17 14:42
Kas i straipsnio tema, tai sitai visam pasauliui aisku - japoniski automobiliai yra patikimi, vokiskiems, svediskiems... toli iki to paprastumo ir patikimumo, kuri siulo japonai.
Kas del SUV, tai yra n-kartu patogesnis automobilis, nei sedanas ar koks kitoks. Priezastys:
1. Geresnis pravazumas. Nereikia tu purvynu, uztenka vaziuot iki ezeriuko ar miskelio pasivaiksciot. Su SUV gali vaziuot ir nesaugot, praktiskai. Dugno nekabinsi, slenksciu irgi, nebent jau realia bekele bandysi vaziuot;
2. Patogiau ilipti/islipti. Tie, kas turi problemu su nugara ar pan. - patvirtins. Ir apskritai, net ir neturint problemu, gerokai lengviau isokti i tavo aukstyje esancia sedyne ir islipti is jos, nei is zemo sedano ar sportinio automobilio;
3. Patogiau ikelti krovinius/iskelti. Tie, kas turi vaiku - supras. Vienas dalykas iskelti vaika is kedutes kuri yra labai zemai, kai visas svoris krenta ant nugaros, visai kas kita, kai reikia iskelti is aukstai esancios kedutes. Taip pat, kroviniu iskelimas/ikelimas i bagazine - patogesnis, nereikia lenktis ir listi giliai i bagazine;
4. Talpumas. Tik vienaturiai gali varzytis talpumu. Universalai savo auksciu nuo grindu iki lubu irgi neprilygsta;
5. Kebulo ilgaamziskumas. Dazniausiai SUV buna apkabineti plastikais: buferiai, arkos, dureliu sonai ir t.t. Tai nera tik dekoracija, bet tuo paciu ir apsauga nuo akmenuku ir tuo paciu, nuo ankstyvu rudziu arkose ar kitose sunkiau prieinamose vietose;
6. Lengviau vairuoti ziema. Provezos ir pan. - gerokai maziau saugojimo ir maziau pastangu vaziuojant nenuvalytu keliu;
7. Susumavus visus privalumus, rezultatas dar toks, kad ir nuverteja leciau nei kiti kebulo tipai;
Minusai? Sunaudoja gal 15 proc. daugiau kuro, gal 15 proc. silpniau traukia, kazkiek labiau linguoja posukyje. Didziajai daliai vairuotoju tai nesudaro jokiu problemu.
immortallt 2020-04-17 15:26
Na SUV ne visi perka dėl trūkumo kažko. Šiuo metu šeimoje turime Yaris, galvojame apie SUV kažką iš Hyundai Tucson, dėl talpumo ir žmonos oponavimo universalui.
O daiktų daugiau vežiotis bagažinėje poreikis ir nusimato.
bahuriux 2020-04-17 17:13
Kokio dydžio turi būti suv, kad būtu talpesnis viduj už vidutinio dydžio hečbecką, jau neminint universalo? Tiek keleiviams vietos nėra tuose suv, tiek bagažinės nėra, arba bagažinė polo/golf dydžio. Gal ten koks Q7 ir yra talpesnis bet tik ne visa ta dauguma kuri mieste važinėja. Taspats yaris yra nelabai jau mažesnis už daugumą suv.
Ir kokie jau jūs milžinai ir labai ligoti, kad sunku įsėsti į vidutinio dydžio auto?
Aš esu 1,9m ūgio ir 120kg mano mėgstamiausia mašina buvo 1,3m aukščio coupe, 10 cm nuo žemės, sėdynės pusiau gulom, važiuoklė ypatingai kieta sportinė. Išmokau įsėsti be problemų, o ilgose kelionėse pati patogiausia mašina kokias tik esu vairaves, pagrinde dėl patogios sėdėsenos ir gero stabilumo, nes "nereikia vairuoti" jei vairas stovi tiesiai tai ir važiuoja tiesiai, nereikia dirbti su vairu kaip traktoristui.
Šiaip aš žinau, kodėl miestiečiai kurie beveik niekada nėra nuvažiave nuo asfalto perka suv, nes taip lengviau parkuotis ant žolyno prie daugiabučio. Tai ir yra tas vienintelis atvejis, kada reikia, kad dugnas būtu aukščiau nuo žemės.
O dabar visi vieningai pridėję ranką prie širdies dievagokitės, kad nestatot ant žolės prie daugiabučio savo suv ar kito auto. Kiek man tenka matyti prie kaikurių daugiabučių daugiau nei puse visų mašinų ant žolės.
https://cdn3.hellovilnius.lt/wp-content ... 1/2-15.jpg
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... A&usqp=CAU
Su suv tai daryti nepalyginamai geriau
Kyborg 2020-04-17 17:56
Šiaip jau jeigu nėra apsauginių grotų, į universalus, SUV ir vienatūrius turėtų būt draudžiama kraut daiktus virš "palangės". Avarijos atveju tai pavojingiau nei neprisisegtas diržas. Tad jei vadovaujiesi saugumo taisyklėmis, sedano bagažinė tampa talpesnė nei SUV.
Xdmin 2020-04-17 21:03
O tai galvos atlosas neapsaugos jei koks rankinukas skries i prieki?
AAA000 2020-04-17 22:51
nezinau, man tie parketiniai dzipai nelabai. jie gremezdiski, jei netinka sedanas ar vienaturis - tada geriau mikrobusiko kompaktiskoji versija. irgi gremezdiskas, aukstai sedi, pravazumas kaip suv, suvartojimas irgi. vietos - zenkliai daugiau - gali lova veziotis ir cirva nubirbint gale. suv tas nelabai gausis man masina turi but praktiska.
Kyborg 2020-04-17 23:21
Nu bijau, kad atlošas rankinukui nuo palangės iki stogo nebepadės. Jei patį "rankinuką" ir sulaikys, tai daiktai iš jo vis tiek išskris.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
JAV ekspertai išrinko 5 patikimiausius visureigius: gali atlaikyti net 15 metų intensyvios eksploatacijos ir nė vieno JAV ar Europos gamintojo modelio