Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2025-09-25 17:35
O kaip pagreitinti infrastruktūros tiesimą valstybėse? Kaip Amerikoje ir Norvegijoje atsirado daug infrastruktūros?
radioaktyvas 2025-09-25 19:53
kiniškas elektromobilis toks pigus, kad benzingalviai vairuotojai susitaiko su elektromobilių infrastruktūros trūkumais. Niekam nereikia to niekam tikusio kinietiško elektromobilo prikimšto elektronikos, bet visiems reikia paprasto automobilio kūrį išstumia kinietiškas šlamštas su pribunbasais. Skiedžia ir ir tiek
vanduo4 2025-09-29 23:55
- Europa yra energetiškai priklausoma nuo dujų ir naftos importo. Todėl yra griežta politinė strategija, kad pereiti prie elektromobilių;
- ES nėra infrastruktūros, vietiniai elektromobiliai yra brangūs ir žmonės nelabai linkę keisti įpročius;
- Todėl strateginių tikslų ygyvendinimui buvo pasitelkta Kinija. Jos pigūs automobiliai sparčiai plinta, vietos gamintojai priversti persiorentuoti, o rinkoje vis didėja naujos infrstruktūros poreikis.
- Kai susidarys elektromobiliams tinkamos rinkos sąlygos, ES įves kvotas kaip visam kitam ir Kinijos invazija sustos. Beje, susidariusi situacija gali paskatinti Kiniją investuoti ES į automobilių gamybą, tad tai būtų tik į naudą ES.
- Todėl nereikia čia panikuoti, tikėkimės jog vietos strategai nėra idiotai.
donatasv 2025-09-30 00:51
ES nelabai sekasi rinką temti link elektromobilio. Subsidijos niekam neįdomios, propaganda nepadeda, sankcijų kaip norvegai ar kinai nedrysta įvesti.
Realiai ne rinką reikia tempti link EV, o EV į rinką su tinkama technologija kuri pajėgtų konkuruoti. Visa tai vyksta tik ne tokiu tempu kokiu nori ES. Jei pažvelgtume kas buvo prieš 5 metus EV baterijos norma buvo 40/60 kwh. Dabar auga link 60/100 kwh jeigu norėsime turėt stabilų ev pirkimą turėtų išaugti nuo 100 iki 150 kwh. Bet šioje vietoje yra keli limitai. Prie tokio didelio kiekio kwh reikės spartaus krovimo. EV kibirų kurie eina dabar kainą iškelia ne tik baterijos bet ir keitikliai, laidai, baterijos vėdinimo/šildymo sistemos, jungtys gebančios atlaikyt apkrovas ir t.t. augant krovimo greičiui visų šių reikalų reikės dar brangesnių... sunki ateitis laukia EV. Bet ji ateis tik ne taip greit kaip piešė ES ir automobilių gamintojai
Vartotojui atmetus EV gaunasi paradoksas. Europos gamintojai nori kišt pinigus į EV bet iš to neišgyvena, bando toliau tobulint vdv ir hibridus bet konkurentas kinas viską kiša į vieną technologiją ir šiuo atveju lenkia mus besimėtančius... ko pasekoje atsiliekam visame kame. Visur po biškį niekur iki galo. Prabanga ir kokybė buvo Europos arkliukas povaliui ir šitą atima kinas.
kestutisz 2025-09-30 11:55
Oi, net labai. Centras nu šiaip idiotai, bet provincijos vietininkai tai išvis dar ir su iniciatyva, deja. Visi tikisi šilto posto sau ir giminėm iki gyvos galvos tai balsuos kaip lieps.
immortallt 2025-09-30 12:09
Elektromobilių rinkos augimas akivaizdus. Kam čia nėra poreikio? Dyzeliams? Tų tai pardavimai subliuško visai. VDV apskritai pardavimai jau senai pasiekė piką ir mažėja. Čia jau nelaikant mild hybrid kaip dalimi elektrifikacijos.
Čia tik tau elektromobilių niekam nereikia.
Ir automobilių modelių reikia skirtingų, plečiasi modelių gama. Ir plečiasi pagal tradicinį produktų vystymosi etapus - nuo didžiausią pelną leidžiančių uždirbti produktą link ekonominės klasės ir mažos paklausos/mažo pelno produktus, su viena kita išimtimi.
Surask kiek ES gamintojai skiria VDV technologijų vystymui, ir kiek skiria EV, tada pasižiūrėk kinų, štai tau ir atsakymas, kodėl Europoje EV gamyba stringa.
Visų automobilių krauti kasdien nereikia. Greitas krovimas yra kelionėse. Įprastai krauniesi su destination charger - tai 11 kW. Didelės galios krovimo stotelės eis kaip sistemos, kur prie tarkime 5 MW elektros įvado, statysi dar bent 5 MWh akumuliatorių, kuris bent 1 MWh talpos parduos sisteminėms paslaugoms. Pastatysi 20-30 stotelių su 500kW galia, kur net prie visų stotelių prijungus EV, vis tiek visus galėsi krauti max galia kiek priima EV, nes vienas jau bus beveik pasikrovęs, kitas dar šaltas ir negali krautis pilna galia, kitas apskritai negali. Ir tokios stotelės reikalingos magistraliniuose keliuose, ne mieste.
donatasv 2025-10-01 11:50
Rodai į komunistų kinų priespaudą ir kartoji vo kaip žmonės perka ev ir džiaugiasi? Dar pirštu parodyk į šiaurės korėją ir pakartok vo žiūrėkit kaip gerai žmonės gyveną su ryžiu dubeniu per dieną...
Apie augimą šneku liberalioje europoje ar Lietuvos mastu kur žmonėms skirta laisvė rinktis. Komunistinė kinija su savo prievartos rodikliais nedomina. Europa renkasi vdv dyzelis/hibridas/benzinas ev bendrame kontekste rimtų pokyčio nerodo. Vietoje stumemos buldozeriu propagandos koks ev auksinis išradimas gautų tokį demonizaviną kaip dyzelis kiek žmonės tą šūdą pirktų? Taip kad nieko keisto, kad dezelio mažiau žmonės nori.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Europa gerų žinių savo automobilių gamintojams neturi. Kinams – labai šviesi ateitis