VDV automobilių likimas kabo ant plauko? Vokiečiai mano kitaip (Foto)  ()

Katovicuose (Lenkija) vykusiame „New Mobility“ kongrese „Volkswagen“ pristatė „ID. Cross“ prototipą.


Volkswagen ID. Cross
Volkswagen ID. Cross
© Ekrano kopija | https://x.com/yankodesign/status/1965085770022326566/photo/1

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Naujas miesto elektromobilis kitais metais pasirodys Vokietijos prekės ženklo gamoje. Ko galime tikėtis iš didžiausio Europos automobilių gamintojo ateinančiais mėnesiais ir kaip Vokietija planuoja sustabdyti kiniškų automobilių plėtrą ES?

„Interia“ paklausė „Volkswagen“ prekės ženklo viešųjų ryšių vadovo Axelio Besserio-Regulos apie būsimus „Volkswagen“ planus Europos rinkoje. Kokių žingsnių ir naujovių galime tikėtis iš didžiausio Europos automobilių gamintojo artimiausiu metu?

„Volkswagen“ nusisuka nuo ID serijos

„Volkswagen“ atstovas patvirtino, kad prekės ženklas keičia elektromobilių modelių pavadinimų strategiją. Dabar kartu su „ID.“ (kuris reiškia „akumuliatorinis automobilis“) bus naudojami ir klientams pažįstami pavadinimai.

Aliexpress rinkinukas! 10 000+ užsakymų, fantastiškų kainų ir galimybių programuojami lankstūs LED ekranai automobiliams, sunkvežimiams, parduotuvėms, renginiams (Video)
1857

Specialus rinkinukas

Labai ribotas kiekis

Sutvarkyti visi mokesčiai

Greitas ir saugus pristatymas

1) TUERBB K16-3 Bluetooth programuojamas LED ekranas

2) TUERBB K6 išmanus LED ekranas automobiliui

3) TUERBB K12 lankstus LED ekranas automobiliui

Išsamiau

„Miuncheno automobilių parodoje paskelbėme apie naują pavadinimo strategiją. Koncepcinis modelis, anksčiau žinomas kaip „ID. 2all“, serijinė gamyba bus pradėta kaip „ID. Polo“. Tai bus naujas „Polo“ 50 metų istorijos skyrius. Prekės ženklas buvo įsipareigojęs išsaugoti automobilių, kurie kūrė mūsų Europos automobilių pramonę, palikimą“, – aiškina Axelis Besseris-Regula.

Todėl „Volkswagen“ pasiuntė aiškų signalą, kad iki šiol pirkėjų žinomi ir pamėgti pavadinimai bus perkelti į elektromobilių gamą.

Šiuo žingsniu „Volkswagen“ siekia sustiprinti savo lyderio pozicijas elektromobilių pardavimo statistikoje Europoje. Nuvertusi  „Tesla“ , „Volkswagen“ dabar kontroliuoja 28 % Europos elektromobilių rinkos.

 

Vokietija neatmeta vidaus degimo varikliais varomų automobilių galimybės. Dabartinė jos strategija – „plėtoti visus jėgos agregatus“.

 

Tačiau prekės ženklo atstovas patikina, kad dabartinė „Volkswagen“ strategija yra „kurti visas varančiasias sistemas – tiek elektrifikuotus vidaus degimo variklius, tiek įkraunamus arba visiškai elektrinius automobilius“.

Tęsinys kitame puslapyje:

Pasidalinkite su draugais
(1)
(0)
(1)

Komentarai ()