Pavydėtinas lojalumas. Kurios automobilių markės turi ištikimiausius savininkus? ()
Ekspertai nustatė, kurie automobilių prekių ženklai turi ištikimiausius klientus. Jie keičia senus automobilius į naujus tos pačios markės modelius.

© M 93, CC BY-SA 3.0 DE | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Ford_Ranger_2.0_EcoBlue_4WD_Wildtrak_X_%28IV%29_%E2%80%93_f_12102024.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Automobilių prekės ženklų lojalumo reitingas buvo sudarytas JAV. Jis buvo paskelbtas tyrimą atlikusios agentūros „JD Power“ svetainėje.
Ekspertai apklausė tūkstančius įvairių markių automobilių savininkų ir paklausė, ar jie pirktų naują tos pačios markės modelį. 49 % respondentų atsakė teigiamai, tai yra šiek tiek mažiau nei praėjusiais metais (51 %).
|
„Ford“ pikapų savininkai buvo ištikimiausi – 66,6 % teigė, kad liks ištikimi prekės ženklui. „Toyota“ užėmė antrąją vietą pikapų segmente (61,2 %).
Masinės gamybos segmente labiausiai vertinami lengvųjų automobilių prekių ženklai yra „Toyota“ (62 % ištikimų savininkų) ir „Honda“ (55,5 %). Tarp krosoverių pirmauja „Honda“ (62 %) ir „Subaru“ (60,6 %) modeliai.
Aukščiausios klasės segmente ištikimiausi yra „Porsche“ automobilių savininkai – 58,2 % jų yra pasirengę pirkti naują tos pačios markės automobilį. Antroje vietoje yra „Mercedes-Benz“ (49,7 %). Aukščiausios klasės krosoverių klasėje ištikimiausi yra „Lexus“ (57,4 %) ir BMW (54 %) klientai.