Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
HardAxe 2011-09-19 10:19
na bentj au anglu kalbą žaidimai pralavina
Pumper 2011-09-19 10:57
Akių reakciją į aplinkos pasikeitimus gal ir gerina, bet nieko daugiau.
RealEfect 2011-09-19 11:16
Na nesutinku, cai ziurint koki zaidima zaisi, yra visokiu, aisku jeigu zaisi visokius fps, tuomet gal ir nieko negausi, apart reakcijos geresnes ir anglu kalbos ziniu, bet jeigu zaisi loginius zaidimus, kuriu yra irgi nemazai, tai tuomet nauda bus ir nemaza mastymui.Tik, kad daugelis siuo metu zaidzia tuos zaidimus, kurie pagal mane tik popsas yra, kaip visokie cod, crysis ir pan.Na aisku, dar priklauso ir nuo zmogaus, jeigu jis zaidzia tik del to, kad atsipalaiduotu, tuomet jam to mastymo ir nereikia per daug.
blizzard 2011-09-19 16:12
Kas kam patinka tas tą žaidžia. Negalvok kad COD ar crisis nereikalauja strateginio mastymo. Pas mus žiūriu tapo įprasta žaidimus kuriuose gali valdyt armiją vadint strateginiais, nors tai ne visada tiesa. Tie patys fps nereiškia kad eini visada tiesiai laikydamas viena mėgtuką ir šaudai sau kelią nuo kokių zombių, aišku yra ir tokių žaidimų, bet kiek jų tokių visiškai kvailų yra? aš asmeniškai tokių tik flashinių esu matęs.
dabartiniai FPS yra kur kas sudėtingesni nei jum atrodo, kiekvienas žaidėjas turi lavint savo įgūdžius kad įgautų pranašumą ir tie įgūdžiai dažniausiai būna strateginio pobūdžio. Į tai įeina ir tokie paprasti dalykai kaip pelės jautrumo nusistatymas. Praeina daug laiko kol išmoksti tinkamai šaudyti, kol pradedi suprasti kur kokiu metu bus tavo priešininkas, kol išanalizuoji kiekvieną žemėlapio vingį kur galima slėptis ar kur tu įgauni pranašumo o kur tai padaro priešininkas. Viskas atrodo labai paprasta tačiau toli gražu taip nėra.
Aišku jeigu prisijungi tik palakstyt ir nekeli sau didesnių tikslų, tai tada bet koks žaidimas atrodys kvailas ir beprasmis, bet jeigu nori pvz tapti komandos lyderiu tai turi gerint savo įgūdžius ir mastyt o ne vien bėgt bet kur ir šaut į bet ką..
Strateginiai žaidimai lavina mastymą daugiau. Neteko žaist rimtesnių pvz civilization, įsivaizduoju kad tai jau rimta strategija. Bet ir tie paprastesni jau reikalauja pastovaus žemėlapio sekimo, gero apsistatymo, ginybos vystymo, kitos komandos spaudimo taktikos, tų pačių žemėlapio vietovių tinkamo išnaudojimo. Jeigu paimsim kokią Heroes strategiją, tai ten pagrindas yra armija ir ėjimai žemėlapyje, dar labiau primena šachmatus nei bet koks kitas žaidimas.
vienu žodžiu, jeigu žaidžiat flash tai aš nemanau kad ką nors gero iš to gaunat, yra aišku pvz tetris kuris lavina loginį mastymą ar panašūs žaidimai.
Kas dėl tyrimų tai jie lygiai tokie pat kaip ir tie kurie skelbė kad žaidimai laviną tą ar aną. Taigi vėl grįžom prie 0. Aš asmeniškai manau kad bet koks žaidimas tikrai kažką lavina pradedant nuo strateginio mastymo, nes praktiškai visi žaidimai to reikalauja.
Azaruto 2011-09-19 16:31
Pirma tai COD visai nereikalauja mastymo nes tau duotas kelias ir tu ten turi eiti beveik tiesiai dėl to išnyksta visa strategija nes nėra jokio pasirinkimo
Antra lyderiu tapti sunku (kalbant apie COD MP) nes ten pilna vaikų kurie tavęs nenori klausyt nes jie įpratę eiti tuo vienu tiesiu keliu visus šaudant ir nemąstant
Ir dėl rimtesnių strategijų (civilization, europa universalis, viktoria 2)tai teks man pritarti nes ten jau galvoti reikia daug
Indigo89 2011-09-19 18:35
Lyginant tuos, kurie zaidzia zaidimus ir kurie uzsiima kokia kita veikla zaidziantieji zaidimus 95% parodys prastesnius rezultatus realioje nesusijusioje veikloje, bet panasiai tiek pat geresnius rezultatus zaidziant nauja zaidima, kurio nei vieni nei kiti nebuvo zaide. Sededami prie kompiuterio toki mastyma ir lavinate, nereikia jokiu isvedziojimu.
Pumper 2011-09-19 18:45
Iš kur čia dabar tokie skaičiai? Tyrimą prašom parodyti. Kokios veiklos rezultatai vertinami? Ką tas nežaidžiantis veikia? Ką žaidžiantis veikia be geiminimo? Koks jų išsilavinimas? Amžius? Socialinė padėtis?
vyckas 2011-09-19 18:55
Taip ir neaišku ką su kuo tu čia palyginai. Žaidziantys žaidimus prieš veikiančius kažką kitą? Nesusijusioj veikloj? Kas ką..? Neaiškiau dar pasistengt reik, bet 95% iškažkur ištraukt sugėbejai
FtBall 2011-09-19 19:54
Aš už tai, kad KAI KURIE žaidimai lavina loginį mąstymą ir darbo komandoje įgūdžius, dėl reakcijos tai nieko negaliu sakyt.
Žaidžiu DOTA. Realaus laiko strategijos ir RPG mišinys. Ten yra daugiau nei 100 "herojų" ir 2 komandos, dažniausiai po 5 žaidėjus. Jei renkiesi herojų paskutinis, tai tau reikia surasti tokį, kuris tinka žaidimui. Jis turi būti toks, kad greitai nemirtų, sugebėtų pabėgti nuo priešų herojų, taip pat padaryti nemažai žalos priešams. Herojai skirstomi į daug tipų: carry, support, tank, nuker, semi-tank ir taip toliau. Carry - daug žalos padarantys, tačiau lengvai mirštantys herojai. Tank, support manau aišku. Šiame žaidime ko gero mažiau nei 50proc pergalės nulemia žaidimo įgūdžiai, o daugiau nei 50proc - sugebėjimas išsirinkti herojų.
Boomshaker 2011-09-19 20:25
Tame ir bėda, kad DoTA (ir DOTA2) perdaug picka's lemia. Laimi ta komanda kuri išsirenka kytresnį carry ir "supportus" jam late game, jeigu pavyksta pasiekti jį. O kad late pasiektų tai daug žaidimo suėda "mindless" farmas. Galėtų dota būti žymiai greitesnis žaidimas, riboti buy back pvz.
FtBall 2011-09-19 21:19
Čia prie tų "mažiau nei 50proc pergalės" tas farm'as, nes reikia neleist farmint carriams. Neseniai teko sužaist partiją, kad maždaug 1-7 buvo vidury žaidimo su spectru, o pačioj pabaigoj, apie 65min (labai ilgas žaidimas buvo), dar neturėjau full build, netgi 2 vietos buvo laisvos., nors ir sugebėjau pasiek maždaug 7-10 rezultatą.
bahuriux 2011-09-19 22:27
Vat ir padeda zaidimai mokiau viena nemokanti pacana vairuoti, tai jis man sukele nuostaba, kai paspaude gaza lygiai nuo vidurio posukio. Sakau is zaidimu sita ismokai, sako jo Tai daba sakau is zaidimu ir spustelek pirmom pavarom iki redlaino, tuscioj tiesiojoj paziuresim kas iseis ir isejo neblogai jam Manot sito nereikia, dar ir kaip reikia mieste moketi paspausti, kad nemaisytum kitiem. Greitai suprato kaip veikia pavaros ir sankaba, kokio sukimo momento tiketis prie tam tikru variklio sukiu. Reakcijos ir patirties tikrai prideda zaidimai, nors cia akcentuoju labiau lenktynes ir kitus simuliatorius ir svarbiausiai nereikia lauzyti realios technikos, kol ismoksti.
secret 2011-09-19 22:51
kiek pasaulyje gyvenime susiduriam su zaidiminem situacijom? as sutinku su teiginiu, kad gerai zaidejais galima tapti turintiems reakcija nuo gimimo, o ne atvirksciai.
geriausia dalis, kad straipsnis apie reakcija, o ne logini mastyma ir t.t.
beto idomus isskyrimas, kurie zaidzia ir kurie ne. as ir pazaidziu, buna kartais ir 4h be pertraukos. sudoku megstu ir dviraciu palenktyniauju su vietiniais megejais ir krepsinio neatsisakau su chebra pazaisti ir netgi stebiuosi, kaip buna zmoniu netinkamu niekur arba nevykeliai visur isskyrus pasneketi
dar vienas dalykas tavo pavyzdyje - zaidimo valdymas. duotu tau vairuot lektuva, tai vargu ar itilptum i tuos 5% pries pilotus
Arthuras 2011-09-19 22:55
Lenktynių simuliatoriai tokie kaip LFS, RBR, rFactor ir kiti tikrai prideda suvokimo, kaip automobilis elgiasi ir pan. Išmoko kaip reikia reaguoti ir kaip svarbu tos kelios sekundės. Tik nereikia lošt arkadų, nes tos iškreipia suvokimą.
kitty 2011-09-19 23:24
Kartais dziaugiuos kad vaikinas eme zaisti PC, nors visados buves greitos reakcijos, bet po zaidimu aiskiai matau skirtuma. Be to, sugebejo isgelbeti mane nuo automodilio avarijos zaibiskai paciupdamas. As net nespejau sureaguoti kad apskritai masina atvaziuoja bet ir pati pastebejau kad reakcija greiteja, tik reikia reguliariai zaisti. Cia kaip sudoku- reguliariai pasprendus man mastymas bent 30% pagereja
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Žaidimai lavina reakciją: mitas ar realybė?