Vokietija „atšaukia VDV automobilių mirtį“. Sensacingas įvykių posūkis  ()

Vokietija pradeda vieningai kalbėti dėl ES draudimo registruoti vidaus degimo variklius (VDV) turinčias transporto priemones panaikinimo. Tai rodo, kad dėl prieštaringai vertinamų taisyklių kaupiasi tamsūs debesys. Iki šiol koalicinės vyriausybės atstovai šiuo klausimu laikėsi dviejų priešingų pozicijų.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© Minesweeper, CC BY-SA 3.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:I-80_Eastshore_Fwy.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Dėl draudimo registruoti vidaus degimo varikliu varomas transporto priemones Europos Sąjungoje kaupiasi tamsūs debesys. Trečiadienį Europos Parlamento nariai kelias valandas diskutavo apie automobilių pramonės ateitį. Ketvirtadienį įvyko ilgai lauktas Vokietijos kanclerio Friedricho Merzo ir Vokietijos automobilių pramonės atstovų susitikimas.

Merzas dar kartą pareiškė nepritariantis ES draudimui nuo 2035 m. registruoti automobilius su vidaus degimo varikliais. Kancleris pareiškė, kad „griežtas apribojimas“ registruoti automobilius su vidaus degimo varikliais būtų klaida, ir pareiškė, kad „padarys viską“, kad to išvengtų.

Tačiau pačioje Vokietijoje svarbesni už kanclerio pareiškimą atrodo jo pavaduotojo Larso Klingbeilo iš SPD žodžiai. Jis yra didžiausias Merzo vyriausybės koalicijos partneris ir partija, kuri iki šiol priešinosi bet kokiems planams peržiūrėti automobilių sektoriaus klimato tikslus.

Maksimalūs žaidimų įspūdžiai, produktyvumas, idealus komfortas: Ekrano vietos pagaliau pakaks viskam! („Philips EVNIA 49M2C8900L“ monitoriaus APŽVALGA)
1888 1

Kam turėti du atskirus monitorius, sustačius juos šalia vienas kito, jei galima naudoti vieną, ir dar super gerą? Štai kokie mano įspūdžiai išbandžius neįtikėtiną „Philips EVNIA 49M2C8900L“.

Išsamiau

Spalio pradžioje interviu „Tagesspiegel“ Vokietijos aplinkos ministras Carstenas Schneideris iš SPD pabrėžė, kad Vokietijos koalicinė vyriausybė nesusitarė dėl bendros pozicijos dėl vidaus degimo variklių registracijos draudimo nuo 2035 m. ir kategoriškai atsisakė remti Merzo suformuluotus planus.

Larso Klingbeilo pareiškimai rodo, kad, nepaisant automobilių pramonės argumentų, koalicijos partnerė pagaliau nusprendė pakeisti savo tvirtą poziciją dėl ES draudimo. Savo pareiškimuose Klingbeilas atkreipė dėmesį į būtinybę peržiūrėti naujų transporto priemonių CO2 emisijos skaičiavimo metodą, pabrėždamas, pavyzdžiui, įkraunamų hibridinių automobilių ir vidaus degimo variklių automobilių, naudojančių alternatyvius degalus (pvz., „neteršiančius“ sintetinius degalus), potencialą.

 

„Merzas ir Klingbeilas de facto atšaukia ES susitarimą dėl vidaus degimo variklių atsisakymo iki 2035 m.“, – pakomentavo jos bendrapirmininkė Katharina Dröge.

Ji pavadino šią politiką „katastrofiška“ ir „trumparegiška“. Merzas šį pareiškimą padarė tuo metu, kai „Greenpeace“ ir „Fridays for Future“ aktyvistai protestavo prie kanclerio biuro, reikalaudami, kad būtų tęsiamas 2035 m. galiojęs draudimas registruoti automobilius su vidaus degimo varikliais.

Priešingai nei teigia Žaliųjų partija, kanclerio ir jo pavaduotojo pareiškimas nereiškia, kad Vokietija nustoja skatinti elektromobilius. Merzas ir Klingbeilas kartu paskelbė apie kelių mokesčio lengvatos elektromobiliams pratęsimą, kaip buvo skelbta anksčiau, ir paskelbė apie vyriausybės paramą elektromobilių „pirkimui“.

 

Neoficiali informacija rodo, kad „parama“ – sekant Prancūzijos pavyzdžiu – greičiausiai bus teikiama subsidijomis vartotojų mažų elektromobilių lizingui, o viena iš paramos gavimo sąlygų greičiausiai bus „kilmės kriterijus“.

Šiuo atveju, kaip ir šiandien Prancūzijoje, „vietoje“ pagaminti automobiliai galėtų gauti subsidijas, t. y. – greičiausiai Europos Sąjungoje – siekiant užverti duris vokiškoms lėšoms elektromobilių gamintojams iš Kinijos.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(2)
(0)
(2)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()