„Šarvuotas dyzelis“, kurio neįmanoma sustabdyti – 400 000 km be remonto  ()

Nuo 2011 m. gaminamas variklis.


asociatyvi nuotr.
asociatyvi nuotr.
© Pixabay (free to use) | https://pixabay.com/photos/engine-car-engine-cables-audi-2165829/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Variklį „1.6 dCi“ sukūrė „Renault“ ir „Nissan“, o vėliau jį pritaikė ir „Mercedes“ (OM622 / OM626). Jis vadinamas „šarvuotu dyzeliu“ dėl išskirtinio patikimumo – tinkamai prižiūrimas gali nuvažiuoti per 400 tūkst. km be kapitalinio remonto.

Nuo 2011 m. gaminamas variklis išpopuliarėjo dėl ekonomiškumo ir paprastos priežiūros bei montuojamas į tokius modelius kaip „Renault Megane“, „Scenic“, „Koleos“, „Espace“, „Nissan Qashqai“, „X-Trail“ ir „Mercedes Vito“.

[EU+Kuponai] Šildytuvai, apie kuriuos dar negirdėjai: išgelbės nuo šalčio kemperyje, namelyje ar sunkvežimyje. Paskutiniai vienetai
3862 5

Mažiausios kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

12 mėnesių garantija

Išsamiau

Nors pasitaiko tokių problemų kaip išsitęsianti grandinė, užsikemšantis EGR ar alyvos nuotėkiai, reguliarus alyvos keitimas ir gera degalų kokybė užtikrina ilgą tarnavimo laiką.

 

Dėl tvirtos konstrukcijos, paprastos priežiūros ir ilgaamžiškumo „1.6 dCi“ laikomas vienu geriausių šiuolaikinių dyzelinių variklių, puikiai tinkančiu tiek miesto, tiek ilgų kelionių vairuotojams.

Daugiau skaitykite čia.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(0)
(0)
(0)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()