„Šarvuotas dyzelis“, kurio neįmanoma sustabdyti – 400 000 km be remonto ()
Nuo 2011 m. gaminamas variklis.

© Pixabay (free to use) | https://pixabay.com/photos/engine-car-engine-cables-audi-2165829/
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Variklį „1.6 dCi“ sukūrė „Renault“ ir „Nissan“, o vėliau jį pritaikė ir „Mercedes“ (OM622 / OM626). Jis vadinamas „šarvuotu dyzeliu“ dėl išskirtinio patikimumo – tinkamai prižiūrimas gali nuvažiuoti per 400 tūkst. km be kapitalinio remonto.
Nuo 2011 m. gaminamas variklis išpopuliarėjo dėl ekonomiškumo ir paprastos priežiūros bei montuojamas į tokius modelius kaip „Renault Megane“, „Scenic“, „Koleos“, „Espace“, „Nissan Qashqai“, „X-Trail“ ir „Mercedes Vito“.
|
Nors pasitaiko tokių problemų kaip išsitęsianti grandinė, užsikemšantis EGR ar alyvos nuotėkiai, reguliarus alyvos keitimas ir gera degalų kokybė užtikrina ilgą tarnavimo laiką.
Dėl tvirtos konstrukcijos, paprastos priežiūros ir ilgaamžiškumo „1.6 dCi“ laikomas vienu geriausių šiuolaikinių dyzelinių variklių, puikiai tinkančiu tiek miesto, tiek ilgų kelionių vairuotojams.
Daugiau skaitykite čia.