Būtina žinoti kiekvienam vairuotojui: 30 s taisyklė išgelbės jūsų variklį!  ()

Tai pailgina transporto priemonės tarnavimo laiką.


Automobilio variklis
Automobilio variklis
© Huhu Uet, CC BY-SA 3.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Dacia_Logan_MCV_Model_2009_05.JPG

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Patyręs mechanikas išsklaidė mitą apie ilgą automobilio apšilimo laiką ir pasidalijo patarimais vairuotojams.

Daugelis vairuotojų, ypač po šaltos nakties, svarsto, ar jiems reikia ryte pašildyti variklį. Automechanikas Momo paaiškino, kad šiuolaikiniams automobiliams šis klausimas jau seniai tapo neaktualus, nes automobiliui paruošti kelionei pakanka vos 30 sekundžių. Kaip praneša „The Sun“, ekspertas pasidalijo paprasta taisykle, kuri padės vairuotojams sutaupyti laiko ir degalų šaltuoju metų laiku.

Senesniems automobiliams reikėjo ilgo apšilimo laikotarpio, tačiau nauji modeliai veikia visiškai kitais principais.

Maksimalūs žaidimų įspūdžiai, produktyvumas, idealus komfortas: Ekrano vietos pagaliau pakaks viskam! („Philips EVNIA 49M2C8900L“ monitoriaus APŽVALGA)
5093

Kam turėti du atskirus monitorius, sustačius juos šalia vienas kito, jei galima naudoti vieną, ir dar super gerą? Štai kokie mano įspūdžiai išbandžius neįtikėtiną „Philips EVNIA 49M2C8900L“.

Išsamiau

Momo paaiškino, kad šis trumpas įšilimo laikotarpis leidžia variklio alyvai pasiekti cilindrų galvutes – viršutinę variklio dalį. Kai alyva tolygiai pasiskirsto sistemoje, sumažėja trintis tarp metalinių dalių, todėl variklis veikia sklandžiau, mažiau įkaista. Tai ne tik pagerina efektyvumą, bet ir pailgina transporto priemonės tarnavimo laiką.

Kai šis procesas bus baigtas, maždaug po pusės minutės būsite pasiruošę važiuoti.

Kartu mechanikas pabrėžė, kad jei vairuotojas nori ilgiau šildyti automobilį, pavyzdžiui, kad atitirpintų priekinį stiklą, tai taip pat priimtina. „Jei norite jį pašildyti, kad atitirptų priekinis stiklas, tai taip pat normalu“, – sakė mechanikas.

 

Tačiau reikėtų vengti per ilgo variklio darbo tuščiąja eiga. „Neleiskite varikliui dirbti tuščiąja eiga per ilgai, kitaip eikvosite degalus“, – sakė jis.

Momo taip pat pažymėjo, kad vairuotojai gali lengvai pasakyti, kada variklis paruoštas darbui – tai matoma tachometre. Kai variklio sūkių skaičius pastebimai sumažėja, tai rodo, kad variklis įšilo.

Paprastai šis rodiklis svyruoja nuo daugiau nei 1000 iki šiek tiek mažiau nei 1000 aps./min. Tačiau konkretūs skaičiai gali skirtis priklausomai nuo automobilio modelio, variklio darbinio tūrio ir cilindrų skaičiaus.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(5)
(5)
(0)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()