Lenkų vairuotojai rado būdą, kaip pigiai atlikti remontą. Dabar tuo naudojasi kas antras žmogus  (1)

Pigios paslaugos jau praeitis.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© DokaRyan (Free Pixabay license) | https://pixabay.com/photos/auto-repair-oil-change-oil-auto-3691963/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tyrimai rodo nerimą keliančią automobilių rinkos tendenciją – automobilių remontas tampa neįtikėtinai brangus. Tai savo ruožtu skatina vairuotojus ieškoti būdų, kaip sutaupyti. Lenkai turi tam gana išradingą sprendimą.

Tyrimas, kurį „OLX“ užsakymu atliko „SW Research“, atskleidžia vieną aiškų faktą – pigios paslaugos jau praeitis. Automobilių remonto sąskaitos šoktelėjo į neregėtas aukštumas. Pavyzdžiui, 2025 m. net 33 proc. vairuotojų už apsilankymą autoservise sumokėjo daugiau nei 2000 zlotų (470 eurų). Prieš dvejus metus tokią didelę sumą nurodė du kartus mažiau žmonių.

Brangūs remontai? Labiausiai nerimauja tiek pigesnių, tiek brangesnių automobilių savininkai

Šiandien tik 35 proc. vairuotojų už remontą sumokėjo mažiau nei 1000 zlotų (235 eurų). 2023 m. tokių buvo net 54 proc. Tuo tarpu 27 proc. apklaustųjų gavo sąskaitas nuo 1000 iki 2000 zlotų (470-235 eurų).

[EU+Kuponai] Apžvalgininkas sužavėtas. „Galingi pagalbininkai dirbtuvėse ir laboratorijose. Ultragarsiniai valytuvai papuošalams, laikrodžiams, įrankiams, auto detalėms ir kt.“ (Video)
6081 3

Nuostabios kainos

Specialūs kuponai

Iš Europos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

„Pigiau kainuojančių, dažnai senesnių automobilių savininkai nerimauja, kad didelės remonto išlaidos gali viršyti paties automobilio vertę. Tuo tarpu brangesnių automobilių savininkams problema ta, kad tokiems modeliams reikia brangesnių detalių, todėl bendros išlaidos dar labiau išauga“, – aiškina „OLX“ viešųjų ryšių vadovas Kamilis Šablovskis.

Tai patvirtina ir tyrimo duomenys. Net 39 proc. automobilių, kurių vertė iki 15 tūkst. zlotų (3 529 eurų), savininkų patiria didelį stresą prieš atiduodami automobilį į servisą. Tarp tų, kurių automobiliai verti daugiau nei 80 tūkst. zlotų (18 822 eurų), šis rodiklis tik šiek tiek mažesnis – 37 proc.

Pusė vairuotojų jau perka naudotas dalis. Kodėl?

 

„OLX“ tyrimas atskleidžia ir kitą tendenciją – siekdami sutaupyti, vairuotojai vis dažniau renkasi naudotas dalis. Net 49 proc. apklaustųjų teigia, kad remontuodami savo automobilius naudojo originalias, tačiau jau naudotas detales. Tai dvigubai daugiau nei prieš dvejus metus – 2023 m. tokią praktiką minėjo tik 21 proc. vairuotojų.

Apklaustieji pabrėžia, kad naudotų originalių dalių pirkimas – ne tik būdas sutaupyti. Net 69 proc. respondentų mato šiame sprendime ir ekologinį aspektą – pakartotinis dalių naudojimas mažina atliekų kiekį bei aplinkos taršą. Be to, 37 proc. vairuotojų tiki, kad naudotos dalys gali būti tokios pat patikimos kaip naujos.

Remontai brangsta, nes visi važiuoja į oficialius servisus? Nieko panašaus

 

Remonto kainos kyla, bet ne dėl to, kad vairuotojai vis dažniau renkasi autorizuotus servisus (ASO). „OLX“ tyrimas paneigia šį mitą – net 40 proc. vairuotojų automobilius remontuoja pas pažįstamus mechanikus, 29 proc. – privačiose dirbtuvėse, ir tik 16 proc. naudojasi autorizuotų servisų paslaugomis.

Tuo pat metu lenkai rodo didelį pasitikėjimą mechanikais. Net 71 proc. respondentų teigia, kad mechaniko nuomonė yra lemiamas veiksnys sprendžiant, kaip remontuoti automobilį. Vis dėlto vairuotojai išlieka racionalūs – net 90 proc. mano, jog mechanikas gali rekomenduoti naudotas dalis tik tam tikrais atvejais. Tokie pasiūlymai neturėtų būti taikomi visiems automobilių komponentams.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(0)
(8)
(-8)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (1)