Apžiūrėjęs kinišką automobilį – mechanikas liko be žado: „Mane šokiruoja, kaip tai padaryta“ (Video) ()
Pakėlęs jį ant keltuvo ir nuėmęs apsaugas, jis liko nustebęs.
© Taylormilan3216 (CC BY-SA 4.0) | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:BYD_Tang_DM-p_front_quarter_trimmed_2.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kinų automobiliai yra pigūs. Daug vairuotojų iš jų juokiasi. Ar pagrįstai? Bijau, kad po šio vaizdo įrašo šypsena nuo jų veidų gali dingti. Mechanikas atskleidžia tam tikrą paslaptį.
Perkant naują automobilį, nedaugelis vairuotojų susimąsto, kaip yra apsaugotas dugnas. O būtent ten slepiasi tikroji staigmena. Europietiški ar net japoniški automobiliai šioje vietoje gerokai atsilieka. Apie tai savo naujame „TikTok“ įraše pasakoja mechanikas iš Rudų Šlionsko (Lenkija).
@fideliscar @BYD ICS moto #byd #dulphin #konserwacja #warsztatsamochodowy #chinaauto ♬ dźwięk oryginalny - Fidelis Car Ruda Śląska
Kaip nuo korozijos apsaugotas kiniškas automobilis?
|
Nelakuotos dalys, jokio skaidraus vaško ir net mažai mastikos – tai įprastas rinkos standartas. Dėl to mechanikas iš „Fidelis Car“ specializuojasi automobilių apsaugoje nuo korozijos. Taip, net ir naujų automobilių. Šį kartą jis apžiūrėjo mažą ir pigų elektromobilį iš Kinijos – automobilį, kurį pats įsigijo. Pakėlęs jį ant keltuvo ir nuėmęs apsaugas, jis liko nustebęs. Pasirodo, kiniška automobilių pramonė eina kitu keliu.
Mechanikas rodo, kad galinė pakabos sija padengta vadinamuoju „barankiu“. Tas pats ir su priekiniais valdymo svirčių elementais. Stebulės yra nudažytos, suvirinimo siūlės – apsaugotos dažais. Ant automobilio dugno gausu mastikos. Pakabos elementai? Padengti vašku. Skaidrus, gamyklinis vaškas. Daug jo taip pat pripilta į duris ir variklio dangtį.
„Europa ar Japonija neturi šansų prieš kinų automobilius“
Apžiūrėjęs mažąjį BYD, mechanikas padarė dvi išvadas. Pirmoji – kai kurias vietas vis tiek galima patobulinti. Verta papildomai apsaugoti sunkiai pasiekiamas ertmes. Pavyzdžiui, papildomai pripilti vaško į uždarus profilius po dugnu ir sutepti galinę sieną.
Antroji – tokią gamyklinę dugno apsaugą vargu ar pamatysite europietiškuose ar japoniškuose automobiliuose. Mechanikas netgi sako, kad jau seniai nėra matęs taip gerai iš gamyklos apsaugoto automobilio. Ir priduria: „juokitės toliau iš kinų automobilių, bet aš esu šokiruotas, kaip tai padaryta.“
Jo žodžiai skamba labai optimistiškai. Ar jie įtikina internautus? Vienus – taip. Kitus – ne. Abejojantys vis dar svarsto, kaip šie automobiliai atrodys po daugelio eksploatacijos metų. Bet išvadoms dar reikės laiko.
Į dirbtuves pateko pigus elektromobilis. Mažiausias BYD modelis
Galiausiai reikia pridurti dar viena. Mechaniką sužavėjo BYD modelis. Pats pigiausias šios markės modelis – „Dolphin Surf“, kurio kaina Lenkijoje prasideda maždaug nuo 82 700 zlotų (19 481 euro). Ir nuo šios sumos vairuotojas dar gali atimti valstybės subsidiją.
Todėl realiai automobilis gali kainuoti labai nedaug. Net mažiau nei benzininis „Aygo“ ar „Clio“. O juk čia kalbame apie 88 AG elektromobilį, kurio nuvažiuojamas atstumas siekia apie 220 km. Jis įsibėgėja iki 100 km/val. per 11,1 sekundės ir gali pasiekti iki 150 km/val. greitį.
