Kiekvienas automatinės pavarų dėžės vairuotojas taip daro kamščiuose. Mechanikai – išsigandę  ()

Automobilis su automatine pavarų dėže šiandien – nebe prabanga, o norma. Tačiau patogumas neatleidžia nuo atsakomybės. Netinkamas automatinės pavarų dėžės naudojimas gali reikšti dideles remonto išlaidas ir gerokai sumažinti važiavimo komfortą. Sužinokite, kokios klaidos pasitaiko dažniausiai ir kaip jų išvengti.



© Vlad Deep (Public Domain) | https://www.pexels.com/photo/close-up-of-an-automatic-gearbox-14166375/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Automatinės pavarų dėžės (AT) vilioja paprastu valdymu, ypač mieste ir spūstyse. Tačiau tai, kad „ji pati perjungia pavaras“, dar nereiškia, kad vairuotojas gali pamiršti teisingos eksploatacijos taisykles. Dauguma gedimų atsiranda ne dėl konstrukcinių trūkumų, o dėl netinkamos važiavimo technikos ar apleistos priežiūros.

Dažniausios vairuotojų klaidos: „patogumas“, kuris gadina dėžę

Vienas iš pagrindinių klaidų – pavaros „P“ (parkavimas) įjungimas dar nevisiškai sustabdžius automobilį. Tai gali pažeisti pavarų dėžės blokavimo mechanizmą. Taip pat pavojinga elgtis su automatine dėže kaip su mechanine – perjungti tarp „D“ ir „R“ automobiliui dar riedant, įjungti „N“ (neutralų) važiuojant ar dažnai tempti automobilį ant laisvos pavaros. Tokie įpročiai gerokai trumpina transmisijos tarnavimo laiką.

Kaip teisingai eksploatuoti automatinę pavarų dėžę: geri įpročiai prailgina tarnavimą

Maksimalūs žaidimų įspūdžiai, produktyvumas, idealus komfortas: Ekrano vietos pagaliau pakaks viskam! („Philips EVNIA 49M2C8900L“ monitoriaus APŽVALGA)
5030

Kam turėti du atskirus monitorius, sustačius juos šalia vienas kito, jei galima naudoti vieną, ir dar super gerą? Štai kokie mano įspūdžiai išbandžius neįtikėtiną „Philips EVNIA 49M2C8900L“.

Išsamiau

Reguliariai keiskite automatinės pavarų dėžės alyvą, naudokite tinkamą važiavimo režimą spūstyse ir venkite staigių startų bei stabdymų – tai pagrindai, kuriuos vairuotojai dažnai pamiršta. Būtinai vadovaukitės gamintojo instrukcija: miesto, kalnų ar tempimo sąlygos reikalauja skirtingų aptarnavimo intervalų.

Taip pat svarbu nepamiršti pavarų dėžės pašildymo. Tai nereiškia, kad reikia stovėti su veikiančiu varikliu – pakanka švelniai pajudėti ir važiuoti ramiai kelias pirmąsias minutes, kol transmisijos alyva pasieks tinkamą temperatūrą.

Kiek kainuoja automatinės pavarų dėžės remontas? Geriau užkirsti kelią nei mokėti

 

Automatinės pavarų dėžės remontas – vienas brangiausių aptarnavimų, kokie gali tekti vairuotojui. Priklausomai nuo automobilio modelio ir dėžės tipo, remontas gali kainuoti nuo 1 400 iki net 4 700 eurų. Todėl alyvos keitimas kas 60–80 tūkst. km, kainuojantis vos keliasdešimt eurų, tampa pigia apsauga nuo finansinės katastrofos. Gerai prižiūrėta pavarų dėžė veikia sklandžiai, užtikrina komfortą, taupo degalus ir padidina automobilio vertę parduodant.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(1)
(0)
(1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()