Mechanikas viską išklojo. Matote šiuos įspėjamuosius ženklus? Skubiai išeikite iš autoserviso  ()

Automobilis – tai kur kas daugiau nei tik transporto priemonė. Jis simbolizuoja nepriklausomybę, judėjimo laisvę ir dažnai yra vienas brangiausių asmens turto elementų. Todėl nenuostabu, kad gero autoserviso pasirinkimas tampa pasitikėjimo klausimu. Deja, ne visi servisai dirba sąžiningai. Kai kurie pasinaudoja klientų nežinojimu, dirbtinai išpučia kainas arba įtikinėja dėl neegzistuojančių gedimų. Vienas vokiečių mechanikas išskyrė kelis požymius, rodančius, kad autoservisas gali turėti nesąžiningų ketinimų.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© Malte Luk (Public Domain) | https://www.pexels.com/photo/man-fixing-vehicle-engine-2244746/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kaip atpažinti nesąžiningą mechaniką? Patikrinkite jį internete

Išmaniųjų telefonų ir „Google Maps“ laikais autoserviso nebuvimas internete – rimtas įspėjamasis ženklas. Kiekvienas profesionalus servisas turėtų turėti bent jau „Google“ vizitinę kortelę su telefono numeriu, darbo laiku ir klientų atsiliepimais. Interneto svetainė ar „Facebook“ paskyra – tai jau ne išimtis, o standartas.

Jei servisas neturi jokių kontaktinių duomenų, išskyrus mobiliojo telefono numerį, o internete apie jį nėra nė vieno atsiliepimo – vertėtų būti atsargiems.

Serviso išvaizda taip pat daug ką pasako

Žinoma, autoservisas neprivalo kvepėti naujumu, tačiau jei kiemas užverstas padangomis, detalėmis ir senais akumuliatoriais – tai ženklas, kad kažkas negerai. Tvarkingas servisas rūpinasi švara, turi aiškiai pažymėtas stovėjimo vietas ir tvarko atliekas pagal nustatytas taisykles.

[Kuponai. Tik kartą metuose!] 11.11 išpardavimas prasideda. Milžiniškos nuolaidos ir beprotiška prekių gausa
1006

Puikiai žinoma Banggood elektroninė parduotuvė pristato 11.11 išpardavimą ir ta proga paruošė neįtikėtinų pasiūlymų mums visiems. Paskubėkite jais pasinaudoti.

Išsamiau

Netvarka darbo vietoje – ne tik estetikos klausimas. Tai ir didesnė klaidų rizika. Jei mechanikas nesugeba palaikyti tvarkos aplinkoje, vargu ar galima tikėtis, kad jis kruopščiai pasirūpins automobilio detalėmis.

Sunkumai bendraujant su mechaniku – rimtas pavojaus signalas

Jei į serviso skambučius niekas neatsiliepia, o į žinutes reaguojama tik po kelių dienų – tai blogas ženklas. Patikimas mechanikas gerbia kliento laiką: perskambina, informuoja apie remonto eigą ir paaiškina, kas tiksliai buvo atlikta. Įtarimų turėtų sukelti ir abejingas elgesys – jokio šypsnio, nenoras kalbėti ar vengimas atsakyti į klausimus.

Tuščias servisas – dar viena priežastis sunerimti

Įspėjamąją lemputę turėtų įžiebti ir priešinga situacija – kai servise nėra nei vieno automobilio. Geri servisai dažniausiai užimti kelioms savaitėms į priekį, ypač po padangų keitimo sezono ar prieš žiemą. Klientų stoka gali reikšti, kad vairuotojus kažkas atbaido – galbūt per aukštos kainos ar prasta paslaugų kokybė.

 

Vis dėlto perpildytas servisas nebūtinai reiškia problemas, jei mechanikai sugeba susitvarkyti ir laikosi terminų. Svarbiausia, kad klientas žinotų, kada galės atsiimti automobilį – ir kad pažadėta data būtų iš tikrųjų išlaikyta.

Kintančios kainos – klasikinis nesąžiningumo požymis

Viena dažniausių nesąžiningų servisų praktikų – staigus darbų apimties išplėtimas. Pavyzdžiui, užsakote stabdžių kaladėlių keitimą, o netrukus išgirstate, kad „būtina tvarkyti ir pakabą, ir išmetimo sistemą“. Žinoma, kartais remonto metu paaiškėja papildomų gedimų, tačiau patikimas mechanikas visada pirmiausia pasiteiraus, ar sutinkate su papildomais darbais.

 

Geri servisai dokumentuoja savo darbus – parodo kliento automobilyje rastas pažeistas dalis, atsiunčia nuotraukas ir paaiškina, kodėl remontas būtinas.

Nesąžiningi servisai dažnai bando priversti klientą priimti sprendimą, gąsdindami galimomis pasekmėmis. Jei girdite frazes kaip „jei to iškart nesutvarkysite, variklis užsikirs“, – išlikite ramūs ir kreipkitės dėl antros nuomonės į kitą servisą.

Patikrinkite, ar servisas oficialiai registruotas

Kiekvienas autoservisas turėtų būti registruotas ir turėti teisę vykdyti remonto darbus. Verta atkreipti dėmesį, ar jis priklauso kokiam nors patikimų servisų tinklui, ar turi „patikimo serviso“ statusą – tai ženklas, kad laikomasi nustatytų kokybės standartų.

Geras autoservisas – tai toks, kuris ne tik suremontuoja automobilį, bet ir užtikrina, kad klientas jaustųsi saugiai bei rūpestingai aptarnautas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(1)
(0)
(1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()