„Honda“ meta iššūkį elektros revoliucijai. Naujasis V6 variklis suderins galią ir ekonomiškumą kaip niekad anksčiau (Foto)  ()

Išspręs tris problemas vienu metu.


„Honda“
„Honda“
© Tokumeigakarinoaoshima, CC0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:The_frontview_of_Honda_Prelude_(6AA-BF1).jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pasaulyje, kuriame dauguma automobilių gamintojų daugiausia dėmesio skiria elektrifikacijai, „Honda“ nusprendė eiti savo keliu. Užuot visiškai atsisakiusi tradicinių sprendimų, Japonijos bendrovė nusprendė derinti patikrintas technologijas su moderniomis hibridinėmis sistemomis.

„Honda“ neatsigręžia nuo elektrifikacijos; ji pritaiko ją konkrečioms reikmėms. Užuot lenktyniavusi dėl nuvažiuojamo atstumo, Japonijos bendrovė nusprendė sukurti naują pavaros sistemą, pritaikytą Šiaurės Amerikos rinkos realijoms, ypač ten, kur vyrauja dideli automobiliai, ilgos kelionės ir ribota prieiga prie greito įkrovimo stotelių už pagrindinių kelių ribų.

[Kuponai] „Jis lenkia net ir šveicarus!“ Pasaulinė sensacija, laimėjusi laikrodžių „Oskarus“. Spec. pasiūlymai technologijos.lt skaitytojams (Video)
1338 1

Šių laikrodžių galima įsigyti daugiau nei 100 šalių visame pasaulyje, jais pasitiki virš 500 000 naudotojų. Pelnė net 17 tarptautinių dizaino apdovanojimų, tarp kurių ir laikrodininkystės „Oskarai“. Žiniasklaidos ir apžvalgininkų išliaupsinti modeliai, apie kuriuos greičiausiai net negirdėjote.

Išsamiau

Šis sprendimas gali stebinti, tačiau jis taip pat rodo, kad automobilių pramonėje nėra vieno teisingo kelio. Tikimasi, kad naujasis V6 hibridinis variklis bus pristatytas 2027 m. ir bus naudojamas didžiausiems prekės ženklo modeliams, parduodamiems Šiaurės Amerikoje. 

 

Dabartinis 3,5 litro V6 variklis, naudojamas „Odyssey“, „Pilot“ ir „Ridgeline“ modeliuose, išvysto 285 arklio galias ir gali tempti iki 2268 kilogramų sveriančias priekabas. Tačiau jis taip pat apjungs, regis, prieštaringas savybes – didesnę galią ir geresnes degalų sąnaudas. Gamintojas žada 30 procentų geresnį degalų naudojimo efektyvumą, palyginti su dabartiniais modeliais, aprūpintais tik vidaus degimo varikliais. Tuo pačiu metu tikimasi, kad jis užtikrins daugiau nei 10 procentų greitesnį pagreitį.

„Honda“ hibridinė sistema su V6 vidaus degimo varikliu išspręs tris problemas vienu metu: stabilias sukimo momento charakteristikas esant apkrovai, nuspėjamas degalų sąnaudas kombinuotame cikle ir atsparumą ilgalaikėms šiluminėms apkrovoms.

 

Platesnė „Honda“ technologinė strategija ir pasaulinių tendencijų pokytis„Honda“ neapsiriboja vien V6 variklio kūrimu. Ji taip pat dirba su naujais keturių cilindrų varikliais, jų darbinis tūris yra 1,5 ir 2,0 litrų, kurie taip pat bus naudojami būsimuose hibridiniuose automobiliuose.

Tai rodo, kad japonų gamintojo elektrifikacija nereiškia visiško vidaus degimo variklių atsisakymo, o veikiau jų išmanaus pritaikymo šiuolaikiniams reikalavimams. 

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(0)
(1)
(-1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: