Tikri rūdžių kibirai. Automobilių reitingas. Geriau jų venkite  ()

Asociatyvi nuotrauka
Asociatyvi nuotrauka
© Public Domain Pictures | https://www.publicdomainpictures.net/en/view-image.php?image=57178&picture=old-rusty-car

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Mitsubishi:

  • ASX (2010) – 2 taškai
  • Colt (2002–2009) – 2 taškai
  • Lancer (2008) – 2 taškai
  • Outlander (2013) – 2 taškai
  • Outlander PHEV (2013–2015) – 2 taškai
  • Space Star (2012–2013) – 2 taškai

Nissan:

  • Juke (2011) – 2 taškai
  • Micra (2003) – 2 taškai
  • Micra (2011) – 2 taškai
  • Note (2013) – 2 taškai
  • Qashqai (2007) – 2 taškai
  • Qashqai (2014) – 2 taškai
  • X-Trail (2007) – 2 taškai

Peugeot:

  • 1007 (2005) – 1 taškas
  • 108 (2014) – 2 taškai
  • 207 (2006) – 2 taškai
  • 208 (2013) – 2 taškai
  • 508 (2013) – 2 taškai
  • 508 SW (2011) – 2 taškai
  • 2008 (2013) – 2 taškai
  • 4007 (2008) – 1 taškas
  • 5008 (2010) – 2 taškai
  • Partner (2008) – 2 taškai

 

Subaru:

  • Forester (2008) – 2 taškai
  • Forester (2013) – 2 taškai
  • Impreza (2007) – 2 taškai
  • Justy (2007) – 2 taškai
  • Legacy (2003–2004) – 1 taškas
  • Outback (2007) – 2 taškai
  • Outback (2009–2013) – 2 taškai
  • Outback (2015) – 2 taškai

Suzuki:

  • Swift (2005) – 2 taškai
  • Swift (2011) – 2 taškai
  • SX4 S-Cross (2013) – 2 taškai
  • Vitara (2015) – 2 taškai

Toyota:

  • Auris (2007) – 2 taškai
  • Auris Sports Tourer (2013) – 2 taškai
  • Avensis (2009) – 2 taškai
  • Aygo (2005) – 2 taškai
  • Aygo (2005–2013) – 1 taškas
  • Corolla Verso (2004) – 2 taškai
  • Prius (2004) – 2 taškai
  • Prius (2009) – 2 taškai
  • Prius (2013) – 2 taškai
  • RAV4 (2013) – 2 taškai
  • RAV4 (2006) – 2 taškai
  • Verso (2009–2013) – 2 taškai
  • Yaris (2005–2009) 2 taškai
  • Yaris (2013) – 2 taškai

Japoniški automobiliai rūdija labiau nei kiti

 

Kaip aiškina „Rostskyddsmetoder“ atstovai, Japonijos gamintojai dažydami kėbulus daugiausia naudoja gruntus ir cheminę apsaugą, o Europos gamintojai renkasi uždarus profilius užpildyti vašku ir klasikiniu galvanizavimu. Galiausiai tai užtikrina žymiai geresnę apsaugą nuo korozijos, vien dėl didesnio atsparumo mechaniniams pažeidimams.

Būtent dėl ​​šios priežasties daugelis „Honda“, „Mazda“, „Toyota“, „Subaru“ ir „Suzuki“ klientų, juos įsigiję, visiškai pagrįstai nusprendžia savo transporto priemonėms pasirūpinti papildoma antikorozine apsauga.

Naujesnių automobilių atveju problema yra plastikinių dangčių arba veltinio garso izoliacijos naudojimas, nes jose kaupiasi drėgmė ir, anot ekspertų, gali atsirasti rūdžių. Todėl tinkamas automobilio konservavimas turėtų apimti visų tokių dangčių pašalinimą ir tokių vietų apsaugą preparatais, kurie kuo ilgiau išliks „skysti“ ir nebus linkę įtrūkti.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(0)
(0)
(0)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()