Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kionig 2011-10-23 13:16
Kaži ar Jobso biografijų ir filmų pardavimai sumuš Avataro pardavimus ?
Houdini 2011-10-23 15:13
Neseniai žiūrėjau filmą apie juodu – „Pirates of Silicon Valley“. Nuo tada galvoju, kad bet kas Jobso vietoje būtų nekentęs Gateso.
kionig 2011-10-23 15:17
Rodė apie patį Geitsą biografiją per viasat explorerį, bet gana senokai, tai iš tiesų, pats Geitsas nebuvo toks jau kvailas ir sugebėjo padaryti verslą. Jobsui truputį nepasisekė, kad nepaspėjo į traukinį tuo metu, bet irgi jo atkaklumas rado savo nišą.
Kilgoras Trautas 2011-10-23 15:54
Visiškai sutinku su Jobsu, Geitsas nieko techninio nesukūrė, jo visa išmonė išvilioti pinigus. Kaip tik tikru marketingu užsiima čigonės išviliodamos iš senu bobučių pensijas, kaliniai viliodami pinigus iš patikliųjų, Maxima padėdama prekes ant lentynų prie mažesniu kainų kortelių ir Microsoftas. Pastarieji du tik viska įsiteisino įstatymais ir net oficialiai pasitelkia pagalbon "vagius su aukštuoju" (marketingistus).
Juk apgaule, ne savo daiktą (qdos), M$ pardavė IBM'ui, o po to iš gautu pajamų jį išpirko. Va, kur Geitso kūryba! Ir daugumas ja žavisi. Man įdomu kodėl tomis čigonėmis niekas nesižavi? Biznio modelis juk toks pat
Ir šiuo metu akivaizdi M$ verslo strategija - ne kaip sukurti ką nors fundamentalaus naujo ar pažangaus, o kaip išlaikyti monopolija trukdant kitiems.
batusia 2011-10-23 17:03
Nes iš čigonių paslaugų nieko negausi naudingo. Va kodėl.
Mindset 2011-10-23 19:13
Atsargiai, o tai tuoj Radzio fanai tau i duris pasibels ;DDD
mnv 2011-10-23 19:20
Keista, o as maniau, kad APPLE stiprioji puse yra marketingas. Visgi toki pat kompa 3x didesne kaina reikia sugebet prastumt.
zahiraz 2011-10-23 19:44
Idomiai cia Jobsas išsireiškė,mano žiniomis,juk ir jis nekure nei savo operacines sistemos,nei kokio iphone dizaino ar technologiniu naujoviu,jis tik turėjo vizija,ir ieškojo žmonių kas galėtų ją įgyvendinti.
Vytax 2011-10-23 20:06
Tai vadinama stipriu prekiniu ženklu.
stiklas 2011-10-23 22:36
Tai kur skirtumas? marketingas-prekes zenklas - abu dalykai pasitarnauja siuksliu pardavime
Blitzkrieg 2011-10-23 23:17
KOki toki pat? Kaip tavo plastmasinis blizgantis aceris uz 1000 lt?
Pasalietis 2011-10-24 00:30
Pasižiūrėk statistikas aceris pagal kompiuteriu patikimumą lenkia MAC, kaina mažesnė, kompiuteris galingesnis. iOS nepaleidžia kone visu naujausių žaidimų/programų ir reik laukt, jei buvo nusisekęs koks žaidimas, kol išeis iOS versija. MS pritaikintas programas rasi visas daug geresnes (pigiau ar net nemokamai), negu kad iOS. Linux iš esmės sukuriamos dar geresnės programos ar klonai, bet jos mažiau populiarios vien dėl to, kad sunkiai išmokstamos ir gerai įvaldomos, ir jų mažiau savaime aišku, nes mažiau populiarus OS nei iOS ar Win.
Lee 2011-10-24 00:36
?
Mindset 2011-10-24 03:09
man tokios linksmos diskusijos kai stumia ant apple nieko nera juokingesnio uz apple fanatikus
o kai jiem kazka nori pasakyti, rezultatas visada toks:
Vytax 2011-10-24 09:02
Nagi palyginkim:
Svoris: ASUS 4.3kg, vs MacBook Pro 3kg.
Baterija: ASUS 74 Whrs. vs MacBook Pro 95 Whrs.
Korpusas: ASUS - eilinis plastikas vs MacBook Pro - aliuminis.
Ekranas: ASUS - blizgantis vs MacBook Pro - matinis.
Dizainas: ASUS - http://www.asus.com/websites/global/pro ... /P_500.jpg („visai ne su kirviu tašytas“ ) vs MacBook Pro - http://cdn.gottabemobile.com/wp-content ... Pro-06.jpg
Aišku daug kam čia ne argumentai. Jiems geriau išvis iš lentų sukalta dėžutė su kuo „galingesniais“ parametrais. Ir svarbiausia už kuo mažesnę kainą.
Kilgoras Trautas 2011-10-24 09:32
kažkoks M$ technologijomis paremtas viešas valdymo sprendimas (kiek žinau susijęs su mokesčiais). Esmė tokia: norint dalyvauti konkurse reikia būti M$ atstovu. Va taip vat veikia tikras marketingas.
Visus daro pro visus galus ir visi patenkinti.
Vytax 2011-10-24 09:46
Labai klysti. Su prekiniu ženklu ilgai šiukšlių nepardavinėsi. Nes prekinį ženklą reikia nuolat saugoti ir puoselėti. Kas Apple kompanijai per visus tuos metus pavyko itin gerai. Visi jos gaminiai pradedant pigiausiais iPod, baigiant brangiausiais MacBook Pro yra daugiau mažiau kokybiški ir pateisinantys visus pirkėjų lūkesčius. Todėl Apple prekinis ženklas puikiai veikia. Vartotojas nusipirkęs vieną Apple gaminį, labai tikėtina, kad ateityje nusipirks ir kitus jos gaminius.
shunkto 2011-10-24 09:51
Tai ka jus norit pasakyt, kad MS produktai kaip pvz. W7, Office ir X-Box yra nekokybiski gaminiai?
Lee 2011-10-24 12:31
Taip rinkiaučiausi medinę dėžę su galingesniais parametrais, negu aliuminę skardinę su 3000 Lt antkainiu. Neturiu tokių pajamų, kad leisčiau sau išpindėt
Pasalietis 2011-10-24 13:19
Patikrinau duomenis, tai parašysiu teisingus:
Svoris: Asus 4,28Kg ,vs MacBook Pro 3.1Kg
Baterija: Asus 2 darbo valandos,vs MacBook 4 darbo valandų
Baterija pagal watt-hour: Asus - 74, vs MacBook 68.
Ekranas: Asus 17.3, vs MacBook 17
Korpusas, dizainas rupi labiausiai tik intelekto nepaliestiems žmonėms. (kuriems išvaizda - viskas)
Na ir smagumas:
Kaina: ASUS - 1000$, MacPRO - 9000$.
Procesorius: Asus = MAC pagal GHz (Intel)
RAM: Asus - 12GB, MacPro - 4GB
Talpa: Asus - 1TB, MacPRO - 500GB
Vaizdo plokštė: Asus NVIDIA® GeForce® GTX 560M with 3GB/2GB GDDR5 VRAM ,vs MACBook Radeon HD 6750M
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Geitsas apie Džobsą: „Fundamentaliai keistas“