Ford pradeda 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklio gamybą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

gaudis 2011-11-14 10:44
Nu va ir perversmas atejo
bahuriux 2011-11-14 11:45
2011 metais OMG, tai turejo buti padaryta preis 20-30 metu, juo labiau pavieniai prototipai buvo, tik niekam ju nereikejo. Ir apskritai jei jau EKO tai kodel ne dyzelis?
HDi 2011-11-14 11:51
Nes dyzelis yra eko vartotojui, bet gamton vistiek išmeta daugiau kenksmingų medžiagų nei benzas Antras dalykas, tokius variklius ankščiau ar vėliau galima bus su dujom naudoti, kas yra dar ekologiškiau, gal net gamyklinė versija išeis kada nors. O šiaip man įdomu variklio resursas. Teks dar pavažinėt mum lietuviam kai vakariečiai jau pardavinės ar nebe D prieš 20-30 metų nebuvo jokių taršos reikalavimų ir standartų, ir neapsimokėjo investuot į tokius projektus. Dabar kai gamintojus spaudžia visoki EURO4/EURO5 standartais, ir už tai šaibos atitinkamos eina, tai ir kuria. Kaip ir su saugumo, jei nebūtų NCAP'o, dar kaži kaip čia šiais laikais važinėtume.
blizzard 2011-11-14 12:11
Kažin ar dyzelis daugiau teršalų išmeta, kad kaip tik man rodos mažiau, kad juodi suodžiai matosi tai nereiškia kad daugiau teršalų meta.. man tai įdomu pati konstrukcija, jaučiu turbinom apkarstytas tas variklis.. ir nuo dyzelinio išmetamųjų dujų kiekiu turbūt skiriasi ne kažin ką..
mariuze 2011-11-14 12:42
Mirkonu tikslumu viskas... kai pabirs, vargu ar prikelsi, arba dirbs pusiau , pasipurtydamas ir liks 50% AG ..
HDi 2011-11-14 12:42
Nauji motorai, ir šiaip tvarkingi motorai suodžių neturi mesti, jei ir meta tai ne dėl to tą pasakiau Nu neesmė. Su turbina tas motoras . O šiaip benzininis motoras su truputį modifikacijų gali būt pritaikytas tiek etanoliu važiuot tiek skystom dujom tiek suslėgtom, tiek vandeniliu, tai nėra jie tokie jau be ateities.
blizzard 2011-11-14 13:02
Nesakiau kad be ateities kad važiuot etanoliu tai reikia daug modifikuot, kažin ar dyzelinis variklis tik nebūtų lengviau modifikuojamas kad etanoliu važiuot, nes visi viduriai tvirtesni pas dyzelinį, stūmokliai vos ne 2x tvirtesni ir t.t. tiesiog niekas to nedaro su dyzeliniu motoru nes bendzininis vis vien populiaresnis. Nors dabar ir dyzeliniai motorai turi galios ir galimybių juos turbint, aišku tada jau išmetamųjų dujų kiekiai viršija normas pvz mersiukas: http://www.youtube.com/watch?v=NGHOzTYd ... re=related geras garsas 500Ag 700Nm ir mažai jaudų dūmų gerai sukunfiguravo o šitas litrinis kažkaip neatrodo patikimai, nors iš kitos pusės pas britvas visokias irgi juk varikliai panašios kubatūros o arklių galių dar daugiau padaryta
mobilunkas 2011-11-14 14:58
nesuprantu kam raso kiek automobilis ismeta CO2 kliometrui? jei vaziuosi benzinu ismes maziau, vaziuosi etanoliu ismes daugiau. beto jei jau zinai kiek kuro 100 km ryja tai labai norint galima paskaiciuot zinant kuro formule. o gal isidesi vandenilio baka i tokia masina ir CO2 isvis nebus
vietinis 2011-11-14 16:04
va, va, kažkaip nesitiki, kad toks mažylis daugiau 200kkm atlaikytų
Arthuras 2011-11-14 21:07
VW Golf 1.4TSI su 170ag - sėkmingai važiuoja. Nematau trukdžių, kurie neleistų šitam važiuot.