Kaip žiemą sutaupyti degalų?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2011-11-18 10:15
Daug kas tiesa, bet ziema mano tevu masinu sanaudos vargei ar 10% padideja.
Anonymous 2011-11-18 10:43
Pirmi patarimai, kur siūlo žiūrėti į tachometrą - prieš perjungiant bėgius Iki šiol visi taupymo guru ir mechanikos genijai siūlė važinėti aukščiausia pavara - kaip kad su golfo 1.6 dyzeliu Mėgstu žurnalistų patarimus - jie tokie ... rimti
bahuriux 2011-11-18 11:05
"15. Jei važiuojate magistrale, optimalus variklio darbas ir ekonomiškumas yra alkūniniam velenui sukantis 2/3 maksimalių sūkių, labai skubant – 3/4 maksimalių sūkių (pvz. jei variklio maksimalūs sūkiai 6000 min-1, optimalus darbas ir ekonomiškumas pasiekiamas prie 4000 min-1, skubant – prie 4500 min-1). Per lėtas važiavimas neekonomiškas, ypač jei važiuojama kalvota vietove." Eik tu sau o mes visi kvailiai tai ant 2000 RPM laikom. Tai reiskia niekada netureciau jungti aukstenes nei 3 pavaros. O kad 1000RPM palikymas (trinties nugalejimas) ryja 1-1.2 l/h (2 l benzininiam varikliui), tai dzin ar ne? Palei sita rekomendacija iskarto sunaudociau 30% daugiau kuro. Beto turiu ekonometra ir jis aiskaii rodo kokiu rezimu ir kiek naudojama kuro, taip kad nerasykit nesamoniu. 18. Idomu tik kodel susidejus vasarines placias padangas masina rieda geriau isjungus pavara, nei su siaurom gamintojo rekomenduojamom?
zeuline 2011-11-18 11:51
man taip pat uzkliuvo apsukos. gal cia ralistam rekomendacijos
Anonymous 2011-11-18 12:05
Na, visus šiuos patarimus žurnalistas girdėjo, prieš parašydamas Pvz - paminėtas svoris dėl sukibimo... O juk tikrai - anais laikais, kai visos mašinos buvo galu varomos ir reta kuri geromis padangomis - be smėlio maišo bagažinėje nejauku žiemą... Vožtuvų šiluminiai tarpeliai - dabar taip išsyk nepamenu jokio modelio su reguliuojamais, bent jau iš dabartinių... Karbiuratoriaus reguliavimas - ? Ten pat, aišku, ten pat... O slėgis padangose - dar betrūko, kad patartų važinėti vasarinėmis, su mažu pasipriešinimo riedėjimui koeficientui Senas, aš kvailas, vis tikiuosi iš žurnalisto profesionalumo... Kita vertus, ką tikrai profesionaliai daro žurnalistai - tai pasitiki savo žiniomis visame kame
immortallt 2011-11-18 12:08
Del svoriui maiso smelio - sitas aktualu transporteriams autobusiukams, kurie varomi galu ir ziema reikia nepasikrovus vaziuoti. Del platesniu ratu - wtf ? Pagalvok logiskai. Kuo didesnis sukibimas, tuo didesne trintis. Kuo didesne trintis, tuo daugiau kuro. Ar as kazko nesupratau ?
Anonymous 2011-11-18 12:32
Būtent: žieminių sukibimas geresnis, o ir nežinom, kokios padangos lygintos - pasipriešinimas riedėjimui nemažai priklauso nuo gamintojo.
Novator 2011-11-18 13:28
Virs 3500RPM man jau matosi kaip degalu rodykle krenta
bahuriux 2011-11-18 15:00
Negalvok logiskai, isbandyk praktiskai! Palciom padangom puciasi ~20% didesnis slegis, cia yra normalu, net gamintojai taip rekomenduoja. Kai dedasi didesnis plotas ant asfalto ir juo labiau didesnio slegio padanga, tada maziau siubliuksta, o tai reiskia maziau maigosi guma, maziau kaista, mazesni riedejimo nuostuoliai. Kai padanga yra siauresne ir mazesnio slegio jai vistiek reikia atlaikyti apkrova, tai ji labai subliuksta. as cia nekalbu apie ziemines ar vasarines padangas, bet isprincipo apie ploti padangu, itelpant i gamintojo min ir max plocius. Zinoma suvedimas turi buti tvarkingas.
andriulis 2011-11-18 15:36
Na pas mane firmines turetu stoveti 195/65/R15, o vazineju vasara su 225/45/R17 gal mieste ir padideja kokiu puslitriu sanaudos, del didesnio ratlankiu svorio, bei pacio dydzio, bet uzmiestyje visiskai nejauciu jokiu sanaudu padidejimo.
Karvė 2011-11-21 21:04
Man rodos prieš žiemą reikia rūpintis kaip vairuoti saugiau ir labiau tausoti mašiną, o ne degalus. Žmonės slidžiu keliu važinėjantys 1500-2000RPM (benzinui) apsukomis arba stabdantys ne varikliu, tiesiog patys prašosi nuslysti. Variklį pašildyti irgi nebus per daug: jei užkursit valydami langus, nereikės paskui laikyti žemų apsukų ir rizikuoti užsimesti (priekiniais ar visais 4 varomiems). Klausykit patyrusių vairuotojų (aš tam turiu kasdien vairuotoju dirbantį tėvą), o ne žalių žurnalistų. Aš jau geriau sudeginsiu litrą benzino daugiau, nei remontuosiu automobilį ar net save.
Arthuras 2011-11-21 21:36
Patyrę vairuotojai kartais turi visokių "prietarų", kurie išlikę nuo senų senų laikų, kurie dabar - beverčiai.